Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen heikkolahjainen

Vierailija
19.08.2015 |

Olen heikkolahjainen sossurotta. Oikeastaan kelan ja sossun lappujen täyttäminenkin on haastavaa minulle. Sosiaaliset taidot on täysin olemattomat. Kädentaitoja ei ole enkä osaa edes ruokaa laittaa. Peruskoulussa olin aina se luokan huonoin oppilas vaikka yritinkin. Peruskoulusta pääsin läpi koska opettajat säälivät minua kai. Siihen opiskelut jäikin sitten. Olen lahjaton ja tyhmä kun saapas. Mitenkä näin tyhmä ja lahjaton ihminen muka voisi työllistyä kilpailuyhteiskunnassa? Yksinkertaiset työt kun hävinnyt automatisaation takia lähes kokonaan. Heikkolahjaiselle ei ole muuta vaihtoehtoa kun sossuluukulle meno mikäli haluaa hengissä pysyä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 08:12"]En tiedä heikkolahjaisuudestasi, mutta todella monet tänne kirjoittavat tekevät enemmän yhdyssanavirheitä tai kirjoittavat huomattavasti huonompaa suomenkieltä kuin sinä. Tekstisi perusteella et vaikuta mitenkään poikkeavan lahjattomalta.
[/quote]

Tämä sama seikka kiinnitti myös minun huomioni ☺

Vierailija
2/7 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 08:12"]En tiedä heikkolahjaisuudestasi, mutta todella monet tänne kirjoittavat tekevät enemmän yhdyssanavirheitä tai kirjoittavat huomattavasti huonompaa suomenkieltä kuin sinä. Tekstisi perusteella et vaikuta mitenkään poikkeavan lahjattomalta.
[/quote]

Meinasin sanoa samaa. Selkeää tekstiä, lähinnä pilkkuja puuttui. Saan sen kuvan, että vähättelet itseäsi kenties koulukokemusten perusteella. Oletko kokeillut ammatinvalinnan ohjausta ja mikä sinua kiinnostaa? Aika moni taito on vain toistoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sä kyllä mikään heikkolahjainen ole. Osaat kirjoittaa hyvin ja selkeästi ja kykenet analysoimaan itseäsi. Tosin analyysisi itsestäsi on ihan selvästi turhan negatiivissävytteinen, mutta tämä johtunee heikosta itsetunnosta? Ei ainakaan heikkolahjaisuudesta kuitenkaan, se on selvä. 

Vierailija
4/7 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen haka!

Vierailija
5/7 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tavallisen nätti, mene kanssani naimisiin. Jaksan kyllä sinut elättää, jos et ole häijy luonne. Ei minua tyhmyyteni haittaa, kunhan olet hellä.

Vierailija
6/7 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä heikkolahjaisuudestasi, mutta todella monet tänne kirjoittavat tekevät enemmän yhdyssanavirheitä tai kirjoittavat huomattavasti huonompaa suomenkieltä kuin sinä. Tekstisi perusteella et vaikuta mitenkään poikkeavan lahjattomalta.

Vierailija
7/7 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heikkolahjainen ja eläkkeellä olen  ollut 1 vuosi 5 kuukautta. Sain heikkolahjaisuus diaknoosin 1994. Jouduin mukautettuun 1994 syksyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme