Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas eksä tuomassa lapset "hätätapauksen" vuoksi

Vierailija
18.06.2015 |

Meillä on lapsista yhteishuoltajuus. Nyt juhannuksena sattuu olemaan minulla vapaa viikonloppu ja kuinkas kävikään, eksä laittoi viestiä että on tullut tosi kipeäksi eikä voi pitää lapsia luonaan. Näin on käynyt ennenkin ja sitten ilmeni, että hän oli kuitenkin kyennyt kavereiden kanssa mökille. Mitä hittoa nyt teen? Miesystävän ja kavereiden kanssa jo sovittu kiva mökkijuhannus Himoksella, eikä sinne bileisiin oikein lapsia voi viedä.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen vastuu, joten hankkikoon vastuullisen hoitajan.

Mutta.... mua niin ällöttää nämä nykyajan eksät ja nyksät ja vaikka mitkä hiton uusperheet. Jos hankitte lapsia, niin pysykää niiden puolisoittenne kanssa. Elleivät ole kirvesmurhaajia. Ihan päätöntä tuo "mun ja ton viikonloput",

Vierailija
82/103 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:44"]

Hänen vastuu, joten hankkikoon vastuullisen hoitajan.

Mutta.... mua niin ällöttää nämä nykyajan eksät ja nyksät ja vaikka mitkä hiton uusperheet. Jos hankitte lapsia, niin pysykää niiden puolisoittenne kanssa. Elleivät ole kirvesmurhaajia. Ihan päätöntä tuo "mun ja ton viikonloput",

[/quote]

Oot ihan oikeassa. Kamalaahan tämä suoraan sanoen on.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisijaisesti kannat vastuusi yhteishuoltajana. Toissijaisesti otat asiasta opiksesi ja mietit minkalaisen miehen kanssa seuraavaksi teet lapsi. 

Vierailija
84/103 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi raukat heittopusseina

Vierailija
85/103 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin olis ollut helpompaa kun olisin jo alusta asti itse alkanut hommaamaan hoitajaa juhannukseksi. Ei vaan haluaisi siihenkään totuttaa eksää että temppuilemalla pääsee vielä vähemmällä, kun ei enää ole riskiäkään saada lapsia juhlien aikaan.

ap

Vierailija
86/103 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tietenkin ensin mutta sitten laitat eksän tilille eli vaadit häntä hyvittämään pilalle menneen viikonloppusi jollakin tavalla. Tämä niin että lapset eivät ole kuulemassa mitä eksäsi kanssa puhut etkä lapsille tietenkään koskaan hauku eksää. Jos eksä haukkumista harrastaa niin lapset kyllä huomaavat pian kummalla on tapana tuota harrastaa.

Jos annat eksän rikkoa sopimuksia niin näitä tulee jatkossa lisää.

Vierailija
87/103 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:43"]Hyviä neuvoja kaikilla, kiitos! Lapset on mulle maailman tärkeintä eikä mitkään bileet koskaan mene heidän edelleen, mutta rasittaa tuo että toinen luistaa velvollisuuksistaan ja keksii aivan ilmeisiä tekosyitä. Tekis mieli sanoa että omapa on päänsärkynsä, mutta säälittää lapset :( ap [/quote] Etävanhemmalla on oikeus vaan ei velvollisuus tavata tai pitää lapsia luonaan. Velvollinen on vain maksamaan elarit. Hoida nyt ne väkisin väännetyt pershedelmät itse, kun ne sun luona ovat kirjoilla ja sun luona on niiden ensisijainen koti.

[/quote]

Huomasit varmaan jo tuossa aiemmin, että provoilu ei nyt ota oikein tulta etkä pääse tässä riitelemään. Toisen kerran parempi onni, nyt näkemiin kiitos.

Vierailija
88/103 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:43"]Hyviä neuvoja kaikilla, kiitos! Lapset on mulle maailman tärkeintä eikä mitkään bileet koskaan mene heidän edelleen, mutta rasittaa tuo että toinen luistaa velvollisuuksistaan ja keksii aivan ilmeisiä tekosyitä. Tekis mieli sanoa että omapa on päänsärkynsä, mutta säälittää lapset :(

ap
[/quote]

Etävanhemmalla on oikeus vaan ei velvollisuus tavata tai pitää lapsia luonaan. Velvollinen on vain maksamaan elarit. Hoida nyt ne väkisin väännetyt pershedelmät itse, kun ne sun luona ovat kirjoilla ja sun luona on niiden ensisijainen koti.
[/quote]
Yläpeukku vain siitä että tottahan tuo on että etävanhemmalla on vain oikeuksia mutta ei vastuuta. Jos etävanhempi ei ota viikonloppuna niin mikään laki ei häntä velvoita.
Perseestähän tämä sääntö on.
T:Lähivanhempi

Vierailija
89/103 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan hänelle viestiä että korvaa joko koko maksamani Himos-juhannuksen mökkeineen ja lippuineen tai hankkii hoitajan. Itse saa valita.

ap

Vierailija
90/103 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:43"]Hyviä neuvoja kaikilla, kiitos! Lapset on mulle maailman tärkeintä eikä mitkään bileet koskaan mene heidän edelleen, mutta rasittaa tuo että toinen luistaa velvollisuuksistaan ja keksii aivan ilmeisiä tekosyitä. Tekis mieli sanoa että omapa on päänsärkynsä, mutta säälittää lapset :( ap [/quote] Etävanhemmalla on oikeus vaan ei velvollisuus tavata tai pitää lapsia luonaan. Velvollinen on vain maksamaan elarit. Hoida nyt ne väkisin väännetyt pershedelmät itse, kun ne sun luona ovat kirjoilla ja sun luona on niiden ensisijainen koti. [/quote] Yläpeukku vain siitä että tottahan tuo on että etävanhemmalla on vain oikeuksia mutta ei vastuuta. Jos etävanhempi ei ota viikonloppuna niin mikään laki ei häntä velvoita. Perseestähän tämä sääntö on. T:Lähivanhempi

[/quote]

Kyllä tuostakin pitäisi jokun sanktio antaa. 

Vierailija
91/103 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin ilmoittanut olevani jo Himoksella, no can do.

Vierailija
92/103 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kipee muka on? Itse olen hoitanut lapseni mm oksennustaudissa, päänsäryssä ym perus taudeissa. Ei niitä muksuja perusperheessäkään kiikuteta muualle.

Vierailija
93/103 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitä vastaa!

Vierailija
94/103 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lastenvalvoja sanoi isälle , että lapsen äiti ei ole mikään hoitaja. Omat menot ym. Hoidat omalla ajalla tai hommaat hoitajan. Siitä asti isä on pitänyt lasta silloin ku sovittu,

Vierailija
95/103 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

himokselle teinijuhliin

Vierailija
96/103 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi että katsoo vielä huomenna aamulla millainen olo on. Ottaa kuulemma lapset tai hankkii hoitajan. Ei vissiin houkuttanut mökkipaketin maksaminen...

ap

Vierailija
97/103 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 22:43"]Hyviä neuvoja kaikilla, kiitos! Lapset on mulle maailman tärkeintä eikä mitkään bileet koskaan mene heidän edelleen, mutta rasittaa tuo että toinen luistaa velvollisuuksistaan ja keksii aivan ilmeisiä tekosyitä. Tekis mieli sanoa että omapa on päänsärkynsä, mutta säälittää lapset :( ap [/quote] Etävanhemmalla on oikeus vaan ei velvollisuus tavata tai pitää lapsia luonaan. Velvollinen on vain maksamaan elarit. Hoida nyt ne väkisin väännetyt pershedelmät itse, kun ne sun luona ovat kirjoilla ja sun luona on niiden ensisijainen koti. [/quote] Yläpeukku vain siitä että tottahan tuo on että etävanhemmalla on vain oikeuksia mutta ei vastuuta. Jos etävanhempi ei ota viikonloppuna niin mikään laki ei häntä velvoita. Perseestähän tämä sääntö on. T:Lähivanhempi

[/quote]

Mitä olen itse sivusta seurannut, etä(isi)llä ei ole minkäänlaisia oikeuksia, saavat osakseen vaan lasten rippeet ja rahankerjuun.

Vierailija
98/103 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et peru omia menojasi, vitut se edes kipeä on. Tai sano että niin olet sinäkin nyt ihan toosi kipeä, kröhhhh.

Vierailija
99/103 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä kun isä sairastuu niin lapset palautetaan takas äidimle, mutta kuinka moni sairastunut äiti kiikuttaa lapset isälle.. Ja kuinka moni isä ne ottaa vastaan..

Vierailija
100/103 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei ota lapsia, se ei ota lapsia. Mitään velvollisuutta ei ole. Sori.