Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaaduin ulkona ja ranne murtui. On nyt kipsissä, mutta miten ihmeessä saan tiskattua?

Vierailija
08.02.2022 |

Kipsi ei saisi kastua enkä jaksa/pysty kannatella astioita murtuneella kädellä.

Saa nähdä mitä muitakin haasteita kohtaan vielä näin yksinasuvana.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt kertsilautasilta, jos sulla ei ole tiskikonetta. Hiusten pesu on myös aika vaikeeta. Hanki kuivashampoota.

Vierailija
2/53 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan ei voi auttaa tiskaamisessa, niin syö jonkin aikaa paperilautasilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta valmisruokia, lämmitä mikrossa ja käytä kertakäyttöastioita.

Vierailija
4/53 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä äkkiä iskeä joku ukko

Vierailija
5/53 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kertakäyttöastioita. Ruuaksi sellaista mitä voi lämmittää mikrossa eikä kattiloissa.

Vierailija
6/53 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiskasin yksikätisesti. Kyllä se onnistui. Imuroinkin yhdellä kädellä. Voit myös helpottaa arkeasi kertakäyttöastioilla ja mikroaterioilla.

Vierailija
7/53 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöt kertsilautasilta, jos sulla ei ole tiskikonetta. Hiusten pesu on myös aika vaikeeta. Hanki kuivashampoota.

Itse tein pitkästä pussista käteen teipattavan suojan, että kipsi ei kastu. Hyvin sujui hiusten pesu.

Vierailija
8/53 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yhdellä kädellä voi pyöritellä harjaa altaassa laseissa, lautasilla etenkin jos ne on lionnut. Mutta ei kannata laitella mitään kovin rasvaista.

Ja riippuu kans onko heikompi vai vahvempi käsi paketissa. Mutta tosiaan hiusten pesu, pukeminen, napit, vetskarit, pyykkihommat, autolla ajo, vessahommatkin voi olla haasteellisempi nakki.

Vierailija
9/53 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pumppupullo shampoolle helpottaa myös hiustenpesua, annostelu onnistuu silloin yhdellä kädellä.

Vierailija
10/53 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmista että ranne kuvataan ja korjataan oikein. Jos ehtii luutua väärin, vaikea korjata.

Valmisruuat, kertakäyttöastiat, voitko pyytää ystävää tiskaamaan yhden kerran? Pyydä välillä eri ystävää.

Astioita voi myös liottaa esim heti niin ei tarvi paljoo hangata. Ehkä väliaikaisesti puhtaalla sienellä voityhdellä kädellä tiskata? Pehmeällä puolellq

Vierailija
11/53 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä kädellä pystyy useimmat astiat tiskaamaan. Tosin hitaampaa ja vaivalloisempaa. Puhun kokemuksesta.

Vierailija
12/53 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla murtui sekä ranne että olkapää enkä pystynyt edes leipää voitelemaan. Olin täysin yksikätinen. Oli aivan hirveää! Onneksi ei ollut pieniä lapsia!

Vierailija
13/53 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla murtui sekä ranne että olkapää enkä pystynyt edes leipää voitelemaan. Olin täysin yksikätinen. Oli aivan hirveää! Onneksi ei ollut pieniä lapsia!

Minä siivosin, tiskasin ja laitoin ruokaa yksikätisesti.

Vierailija
14/53 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus miehistä voi olla hyötyäkin, jos vain ohjaat siitä vierestä..

Mies54v

Vierailija
15/53 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä naapurin mieheltä apua. ;) 

Vierailija
16/53 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sinä selviä tuosta.

Mä selvisin jalka murtuneena vastasyntyneen ja alle 2-vuotiaan hoidosta.

Ehkä yksikätisyys olisi vaikeampaa, en osaa arvioida.

Vierailija
17/53 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä siivosin, tiskasin ja laitoin ruokaa yksikätisesti.

Siis mahtavaa!!! Hienoa sinulle. Olisi tietysti ollut helpompaa jos olisi sillä murtuneella kädellä voinut tukea esim sipulia tai kulhoa tms. että toisella olisi voinut sitten vaikka pilkkoa mutta kun se murtunut oli vartaloon tiukasti sidottuna niin siitä ei ollut mitään iloa missään. Lisäksi olen oikeakätinen ja oikea käsi murtui niin oli todella haasteellista yrittää tehdä kaikki sillä huonommalla, vasemmalla kädellä. Oli todella haastavaa! Olisi edes vasen käsi murtunut, olisi ollut kaikki helpompaa.

Vierailija
18/53 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla murtui joskus toinen käsi. Nyt käy kaikki kotitoimet kummallakin kädellä. Vessassa asioimisesta hampaiden harjaukseen.

Vierailija
19/53 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa sellainen imukuppitiskiharja, jonka voi laittaa tiskialtaan pohjaan tai sivulle.Saa ainakin Respectalta.Onnistuu yhdellä kädellä tiskaus, vaihtoehtoisesti kertakäyttölautaset.

Hiusten pesu on haastavampaa, tietty voi käydä kampaajalla pesettämässä jos raskii.

Vierailija
20/53 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus miehistä voi olla hyötyäkin, jos vain ohjaat siitä vierestä..

Mies54v

54 v etkä osaa neuvomatta edes tiskata. Vaikea kuvitella että muutakaan hyödyllistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän