Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Vierailija
08.02.2022 |

Kertokaahan, kun näitä on niin mukava lukea.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun sohvalla kännykkä kourassa. Todella ahdistunut olo. Tytär pääsi vankilasta kaks kuukautta sitten. Tänään soitti ja kuulin äänestä että käyttää taas väärin kipulääkkeitä tai huumeita. Aivan älytön ahdistus, en taida jaksaa enää ellen saa apua. 18v jo tätä samaa paskaa.... niin loputtoman surullinen olo.

Vierailija
42/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun sohvalla kännykkä kourassa. Todella ahdistunut olo. Tytär pääsi vankilasta kaks kuukautta sitten. Tänään soitti ja kuulin äänestä että käyttää taas väärin kipulääkkeitä tai huumeita. Aivan älytön ahdistus, en taida jaksaa enää ellen saa apua. 18v jo tätä samaa paskaa.... niin loputtoman surullinen olo.

Voimia sulle ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoriso tekee iltapalaa. Minä menen jo pehkuihin. Mies kehuu perhettä ja katsoo uutisia ja Urheiluruutua.

Kissa ihmettelee sohvan nojalla.

Vierailija
44/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattellaan avomiehen kans pian toi kadonneet,ja kissa tos maukuilee ja haluaa harjausta😽 se rakastaa ku sitä harjaa, sit tekis mieli sipsejä, mut ei meil oo niitä,ikinä ei oo sitä mitä tekis mieli

Vierailija
45/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen brittiläistä rikossarjaa (ne on niin koukuttavia!), selaan puhelinta, lapsi nukahti syliini ja mies nukkuu flunssassa vieressäni sohvalla. Päivän rauhallisin hetki. Jos olisi vielä polttopuita, olisin laittanut takkaan tulen. Elämä on hyvää.

Vierailija
46/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt keskustelemassa? Tuo on sinun elämässäsi iso kriisi. Läheiset helposti jäävät paitsi ja laidalle, vaikka asia koskee heitä raskaasti.

Olennaista olisi että näkisit oman elämäsi tärkeä. Sinun ahdistuksesi ei lastasi auta.

Kun ajat koira itseäsi, niin olet silloin hyvä tuki… sekä itse itsellesi että sopivassa kohtaa lapsellesi.

Jos uhriudut ja riuduttat itsesi, niin sinä olet se, jonka pitää saada apua… ihan kuten lapsi..

Hae apua itsellesi heti. Olet arvokas ja tärkeä.

Jos olisit lentokoneessa tyttäresi kanssa ja happinaamari poksahtaisivat esiin…mitä tekstit?

Ensin itselle happimaski ja sitten muille… niin se menee, vaikka äitinä riipii ja on halu ensin laittaa lapsen maailma kuntoon… se on hyvin ymmärrettävää.

… ensin pelastat itsesi, sitten voit kenties myös auttaa tytärtäsi. Riippuu tyttärestäni, että ottaako avun vastaan. Jos riudutat itsesi vaan, niin ei sinusta auttajaksi ole.

Ei se ahdistus tee sinusta parempaa ihmistä, eikä se, että huolehdit itsestäsi tai pystyt nauttimaan elämästäsi lapsesi tilanteesta huolimatta, tee sinusta huonompaa ihmistä.

Elämä on.

Sinulla on elämä nyt.

Vierailija
47/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ajanut tyttäresi aineiden käyttöön? Onko hän ollut psykiatrisessa hoidossa?

Vierailija
48/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies istuu sohvalla pelaamassa pleikkaria ja juomassa kaljaa. Minä istun sohvan vieressä lattialla palstailemassa ja juomassa kaljaa (jostain syystä tykkään monesti istua lattialla sohvan sijasta). Kisu nukkuu sängyssä.

Vierailija
49/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istun koneella, kuuntelen musiikkia, palstailen ja juon kaljaa.

Terveisin Naispelko28

Muumipeikossa on tällainen viisaus::

” Se, henkilö joka syö pannukakkua ja hilloa, ei voi olla kovin vaarallinen”.

Entäs, jos se olisi sinun mottosi tästä lähtien?

Vierailija
50/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko28

Joo. Muumipeikko oli väärässä . Ex mies pahoinpiteli minut lyömällä jalkoihin ja olkavarsiin tunti pannukakun ja hillon syömisen jälkeen kun en ollut korjannut asioita ja häntä v i tutti kaikki asiat mihin en voinut puuttua . Menin siivoamaan jäljet ja se oli myöhöistä koska olisi pitänyt tapahtua heti syömisen jälkeen . Muumipeikkoon ei voi sokeasti luottaa , valitettavasti. Itse pidän nipsusta. Hölmö mutta rehellinen.

Vierailija
51/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko28

Lähtökohtaisesti kuitenkin kaikki ovat vaarallisia tai vaarallista. Mikä estää pannukakuista pitävää henkilöä vaikkapa ampumasta minua? Ja pannukakkuihin ja hilloon voi tukehtua tai saada allergisen reaktion.

Kaikki ihmiset on perseestä kunnes toisin todistavat.

Terveisin Naispelko28

Vierailija
52/90 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mummo kirjoitti:

Olen jo neljättä kertaa tänä talvena erämaamökillä. Hyvä keli oli ajella, mutta viimeinen 10 kilometria lumista pikkutietä oli haastavaa ja pelkäsin, että tulee autoja vastaan. Täällä kulkee joskus tukkiautojakin.

Lunta satoi päivällä ja tein paljon töitä, että sain polun ulkovessaan. Kova homma oli myös laittaa ootto-onget, kun lunta oli aika paljon jäällä.

Laittaessani ruokiani jääkaappiin, kuului rapina. Tiskipöydällä oli muovivati ja siellä oli pieni päästäinen. Vein sen puuliiteriin ja toivoin, että se pärjää.

Mikä on ootto-onki?

Ootto-onki on ns. passiivikalastusta. Pilkkirei'än päälle laitetaan styrox-levy, josta siima menee avantoon. Levyssä on tärpin ilmaisin. Jos kala käy pyydykseen niin lippu nousee.

Itsellä olisi kuvakin, mutta tänne ei saa näköjään laittaa ai*jaa-kuvia.

Tässä kuitenkin jonkun näköinen kuva.

https://www.kalasaalis.com/images/kuvat/bimages/4065_1260368037_1.jpg

Vierailija
53/90 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille.

- ap -

Vierailija
54/90 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson kuuden uutisia ja teini pelaa. Ollaan kotona koronaa potemassa.

Vierailija
55/90 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tylsää. Mietin tässä, että jos ottaisi potkurin alleen ja sojahtaisi viinakauppaan. Ehkä siitä riemu repeäisi.

Vierailija
56/90 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun työpöydän ääressä odottamassa palaverin alkua (8min), mies tekee omia töitään yhden meidän lapsista huoneessa. Lapset on koulussa ja koira kuorsaa sohvassa olohuoneessa.  

Vierailija
57/90 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on nyt juuri melko rauhallista. Autoja huristelee harvakseltaan ja keliolosuhteet ovat vuodenaikaan nähden hyvät. Onnettomuuksia ei juuri ole, paitsi hieman kevyen liikenteen liukastumisia. 

Vierailija
58/90 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen kahvin tippumista ja alan sitten katsella erään värikkään vaikuttajan jorinavideota. Olen ollut koko viikon flunssassa kotona ja nyt olo on jo piirua vaille terve. Aurinkokin paistaa mukavasti ulkona, lämpö tulee jo lasinkin läpi. Viikonloppusiivousta harkitsen tämän ihanan valon paljastamien pölyhiukkaskertymän nähdessäni.

Vierailija
59/90 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän keksisi? Olen itsekseni ja mietin myös Alkoon lähtöä ja hakemaan jotain ilolientä.

Vierailija
60/90 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teamsissa erään projektin viikkopalaverissa. Kodinhoitohuoneessa siivoojia paossa 😁 Mies on toisaalla talossa töissä läppärillä, lapset koulussa. Pyykinkuivuri möykkää tässä vieressä, pitää laittaa se pauselle kun tulee mun vuoro puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi