Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Vierailija
08.02.2022 |

Kertokaahan, kun näitä on niin mukava lukea.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istun nojatuolissani läppäri sylissä vauvapalstaa selaillen ja teetä juoden. Välillä tarkistelen onko uusia viestejä tullut. Kuuntelen samalla asmr-videoita.

Vierailija
2/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo neljättä kertaa tänä talvena erämaamökillä. Hyvä keli oli ajella, mutta viimeinen 10 kilometria lumista pikkutietä oli haastavaa ja pelkäsin, että tulee autoja vastaan. Täällä kulkee joskus tukkiautojakin.

Lunta satoi päivällä ja tein paljon töitä, että sain polun ulkovessaan. Kova homma oli myös laittaa ootto-onget, kun lunta oli aika paljon jäällä.

Laittaessani ruokiani jääkaappiin, kuului rapina. Tiskipöydällä oli muovivati ja siellä oli pieni päästäinen. Vein sen puuliiteriin ja toivoin, että se pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin poika leikittää kissoja ja koirakin yrittää olla mukana. Mies näpyttää tietokonetta. Minä palstailen. Intistä vapaalla oleva nuori on kiinni tietokoneessaan kun nyt vihdoinkin voi. Telkku on auki yle1 kanavalla. Pyykit koneessa, tiskit odottaa keittiössä.

Vierailija
4/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo neljättä kertaa tänä talvena erämaamökillä. Hyvä keli oli ajella, mutta viimeinen 10 kilometria lumista pikkutietä oli haastavaa ja pelkäsin, että tulee autoja vastaan. Täällä kulkee joskus tukkiautojakin.

Lunta satoi päivällä ja tein paljon töitä, että sain polun ulkovessaan. Kova homma oli myös laittaa ootto-onget, kun lunta oli aika paljon jäällä.

Laittaessani ruokiani jääkaappiin, kuului rapina. Tiskipöydällä oli muovivati ja siellä oli pieni päästäinen. Vein sen puuliiteriin ja toivoin, että se pärjää.

Vierailija
5/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään hampurilaisia. Mä tulin nyt hetkeksi sohvalle makaamaan, koska väsyttää! Menen kohta pilkkomaan salaattia, kun lapsonen on irrotellut salaatinlehdet toisistaan.

On vain sellaisia pikahampurilaisia. Sämpylä, mustapapupihvi (lisäksi tofua tai paistettua munaa, jos haluaa), salaattia, maustekurkkua, majoneesia, ketsuppia, sinappia.

Vierailija
6/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi. Viesti tuli kahteen kertaan.

😟

Vierailija
7/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on uunissa. Klassinen musiikki soi.

Vierailija
8/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummo kirjoitti:

Anteeksi. Viesti tuli kahteen kertaan.

😟

Eipä haittaa! Jotkut pommittavat palstalle kymmeniä tai satoja identtisiä viestejä päivässä. Mieluummin luen sun viestisi kaltaisia viestejä vaikka useammankin kerran.

Vierailija
9/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun sohvalla pläräten kännykkää. Pesukone pyörii. Pojat pelaavat keskenään. Kohta iltapala ja muut iltapuuhat ja nukkumaan.

Vierailija
10/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla, just syötiin ja nyt pieni lepohetki ennenkuin menen laittamaan pyykkiä koneeseen. Mies tekee jotain tietokoneella, teini katsoo omassa huoneessaan varmaan tiktokkeja puhelimelta. On hiljaista ja rauhallista.

Vierailija
11/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä sohvannurkassa uskallanko lähteä hiihtämään,vähän kokeilemaan, en ole hiihtänyt 15 vuoteen ja silloinkin tosi tosi lyhyen pätkän. En tiedä mistään voitelustakaan mitään. Mies katsoo olympialaisia.

Vierailija
12/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaan sohvalla, just syötiin ja nyt pieni lepohetki ennenkuin menen laittamaan pyykkiä koneeseen. Mies tekee jotain tietokoneella, teini katsoo omassa huoneessaan varmaan tiktokkeja puhelimelta. On hiljaista ja rauhallista.

Kuulostaa hyvältä. Mukavaa iltaa sinne.

- ap -

Vierailija
13/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson sohvalla puhelinta, mies katsoo sohvalla telkkaria, kuopus syö keittiössä tekemäänsä smoothieta ja esikoinen on pesisharkoissa.

Vierailija
14/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä istun kirjoituspöydän äärellä. Koiranpentu 3 kk makaa muutaman metrin päässä ja mussuttaa leluaan, mukavaa että edes hetken jaksaa touhuta yksikseen ja saan olla rauhassa.  Hiljaista on. 

Vierailija
15/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä istun kirjoituspöydän äärellä. Koiranpentu 3 kk makaa muutaman metrin päässä ja mussuttaa leluaan, mukavaa että edes hetken jaksaa touhuta yksikseen ja saan olla rauhassa.  Hiljaista on. 

Onko sinulla pentuliven pentu siellä :)

Vierailija
16/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla telkkari auki. Kipeänä jo neljättä päivää.

Vierailija
17/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän käteen ja katson pokea.

Vierailija
18/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla pentuliven pentu siellä :)

Ei ole ikävä kyllä :) 

Vierailija
19/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sängyllä viltin alla vähän viluisena, kun hiukset on vielä vähän märät uimahallin jäljiltä. Vatsa täynnä ruokaa ja nyt tässä lähinnä selailen nettiä ja kehittelen meheviä pieruja, koska ruoassa oli sipulia.

Vierailija
20/90 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan hyvä päivä siihen asti, kun rokottamaton aikuinen tytär soitti sairastuneensa koronaan. Hän asuu yksin ja on niin kipeä, että ei jaksa ulkoiluttaa kahta koiraansa. Itse asun 120 kilomtrin päässä ja mietin, onko pakko lähteä sinne ajamaan yötä vasten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan