Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?
Kommentit (90)
Ei mitään. Asun yksin ja makaan sängyssä.
Röhnötön moottorisangyssä katselen 77"
Kohta saap syyvä. Sit runkkaan ja otan päikkärit.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Asun yksin ja makaan sängyssä.
Yksin asun onneksi minäkin. Ei kuulu kakaroiden parkumista eikä riitelyä. Ei ole kännäävää ukkoa eikä lumitöitäkään joudu tekemään.
Jääkaapissa on ruokaa ja rahaakin piisaa. Maanantaina ei tarvitse lähteä töihin vaan saa kääntää kylkeään. Onnellinen olo kertakaikkiaan. 😊
Nojatuolissa istun jalat taitoksilla. Ihanan hiljaista. Nautin talvesta, saa olla kotona rauhassa. Ulkoilemaan kohta.
Lapset on ulkona. Mä odottelen riisin valmistumista. Teen paistettua riisiä. Kasvikset oon jo kuullottanut, riisiä vain odottelen. En tiedä, menikö mieheni lepäämään vai töihin.
Vierailija kirjoitti:
Nojatuolissa istun jalat taitoksilla. Ihanan hiljaista. Nautin talvesta, saa olla kotona rauhassa. Ulkoilemaan kohta.
Minäkin tykkään talvesta. Mukavaa lauantaita sinne.
Minä täs selailen netissä, välillä rapsuttelen kissaa 😽 avopuoliso meni päikkäreille, ostin kapuasta pullia ja vispikermaa, hilloa, teen laskiaispulllia, 12 kpl tulee,,en raaskinu ostaa niitä valmiita laskareita, maksaa yli 5 euroo vaan 2kpl
Vierailija kirjoitti:
Lapset on ulkona. Mä odottelen riisin valmistumista. Teen paistettua riisiä. Kasvikset oon jo kuullottanut, riisiä vain odottelen. En tiedä, menikö mieheni lepäämään vai töihin.
Tämä tuli selväksi; teillä siis syödään tänään riisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, miten itse kertoisit asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoisin, että teen ruokaa riisistä.
Kävin lumikenkäilemässä, tuli hitsin hyvä olo. Nyt katson, kun lapsi pelaa pleikkarilla, ja hytkyy sohvan reunalla, mutta ei malta lähteä pissalle. Sanoo, ettei ole hätä, ja löin leikillä jo vetoa, että kymmenen minsan sisällä lähtee vessaan. 😄 Äiti tietää nää jutut. 😁 Hänellä on myös kaakaoviikset, siis lapsella. ☺️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sähän kertoisit sitten ihan eri asioista kuin minä. Mä kerroin, mitä ruokalajia valmistan ja mitä on jo valmiina. Siinä tuli myös oikeastaan syy, miksi olen palstalla nyt.
Talo myynnissä täällä Espanjassa. Tänään näyttö.
Ei ihan helppo homma, sillä myynnissä olevia taloja on paljon.
Kissa hyppäsi saunan lauteille nukkumaan mikä tarkoittaa että saunan voi lämmittää vasta kolmen tunnin kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sähän kertoisit sitten ihan eri asioista kuin minä. Mä kerroin, mitä ruokalajia valmistan ja mitä on jo valmiina. Siinä tuli myös oikeastaan syy, miksi olen palstalla nyt.
Ei sitä "ruokalajia" tarvitse kirjoittaa moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä "ruokalajia" tarvitse kirjoittaa moneen kertaan.
Mä kirjoitin ruokalajin yhteen kertaan ("paistettu riisi").
Vierailija kirjoitti:
Kissa hyppäsi saunan lauteille nukkumaan mikä tarkoittaa että saunan voi lämmittää vasta kolmen tunnin kuluttua.
😄
Palstailen ja laitoin verhot ikkunoiden eteen. V*tuttaa tämä kirkkaus.
Minä selailen palstaa, mies nukkuu vieressä päiväunia. Toinen kissoista tuhisee jaloissa ja toinen sohvalla.
Kävin kaupassa ja kyllä on huono keli. Silmiin sattuu tuo aurinko ja lumi vielä häikäisee enemmän. Olen pimeiden vuodenaikojen rakastaja vaikka synnyinkin keskikesällä.