Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Vierailija
08.02.2022 |

Kertokaahan, kun näitä on niin mukava lukea.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset on ulkona. Mä odottelen riisin valmistumista. Teen paistettua riisiä. Kasvikset oon jo kuullottanut, riisiä vain odottelen. En tiedä, menikö mieheni lepäämään vai töihin.

Tämä tuli selväksi; teillä siis syödään tänään riisiä.

No, miten itse kertoisit asiasta?

Kertoisin, että teen ruokaa riisistä.

No sähän kertoisit sitten ihan eri asioista kuin minä. Mä kerroin, mitä ruokalajia valmistan ja mitä on jo valmiina. Siinä tuli myös oikeastaan syy, miksi olen palstalla nyt.

Ei sitä "ruokalajia" tarvitse kirjoittaa moneen kertaan.

Mä kirjoitin ruokalajin yhteen kertaan ("paistettu riisi").

Jep. Taidat vielä olla tyhmäkin.

Vierailija kirjoitti:

Lapset on ulkona. Mä odottelen riisin valmistumista. Teen paistettua riisiä. Kasvikset oon jo kuullottanut, riisiä vain odottelen. En tiedä, menikö mieheni lepäämään vai töihin.

Vierailija
82/90 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sulla on nyt hyvä mieli, kun pääsit hetkeksi pätemään ja tuntemaan olosi paremmaksi ihmiseksi, kerta olisit kertonut riisin valmistamisesta paremmin kuin joku toinen. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kylässä kiroilemassa ja noitumassa.

Vierailija
84/90 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sähän kertoisit sitten ihan eri asioista kuin minä. Mä kerroin, mitä ruokalajia valmistan ja mitä on jo valmiina. Siinä tuli myös oikeastaan syy, miksi olen palstalla nyt.

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et tiedä, mikä on ruokalaji? Ruokalaji tarkoittaa eri ruoka-aineksista valmistettua kokonaisuutta. Googlaa vaikka, jos et vieläkään ymmärrä. Tässä ruokalaji on paistettu riisi (joka on siis paistettua riisiä ja yleensä ainakin kasviksia, usein myös kananmunaa) ja sen ainesosana on riisi sekä nuo mainitut kasvikset.

Toivottavasti ymmärsit nyt. Jos et tiedä jotain asiaa, voit aina kysyä. Ikävää tuollainen haukkuminen.

Vierailija
85/90 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa hyppäsi saunan lauteille nukkumaan mikä tarkoittaa että saunan voi lämmittää vasta kolmen tunnin kuluttua.

😄

Vierailija
86/90 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et tiedä, mikä on ruokalaji? Ruokalaji tarkoittaa eri ruoka-aineksista valmistettua kokonaisuutta. Googlaa vaikka, jos et vieläkään ymmärrä. Tässä ruokalaji on paistettu riisi (joka on siis paistettua riisiä ja yleensä ainakin kasviksia, usein myös kananmunaa) ja sen ainesosana on riisi sekä nuo mainitut kasvikset.

Toivottavasti ymmärsit nyt. Jos et tiedä jotain asiaa, voit aina kysyä. Ikävää tuollainen haukkuminen.

Älä jaksa enää lässyttää vaan vedä sitä riisiä niin paljon kuin mahaan mahtuu.

Vierailija
87/90 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi kylässä kiroilemassa ja noitumassa.

No pistä anoppi pihalle. Kotisi on sinun ja noin huonosti käyttäytyvää siellä ei pidä sietää.

- anoppi itsekin -

Vierailija
88/90 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulttasin polkupyörän ketjusuojan kiinni kun nuo muoviset klipsit niistä lohkeaa kun saappaalla niihin vauhdissa osuu. Sujui hermostumatta kun Joey Alexander soitti taustalla Round Midnight. Pyörä piti työntää olohuoneeseen kun ulkona on kylmä, eteisessä pimeää ja Joeyn soitto kuuluu paremmin olkkarissa.

Vierailija
89/90 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töllössä pyörii jotain mäkihyppyä vaikkei se kiinnosta yhtään - on tullut tavaksi pitää mölytoosaa auki jonkinlaisena seuran korvikkeena kun yksin asuu.

Pohdin, koska kehtaisin napata jääkaapista eilen tekemääni "butter chickeniä" riisin kanssa, on pakko sanoa että oli hyvä resepti. Mausteinen muttei tulinen, ja maustamattomaan jugurttiin perustuva marinadi. Edellisestä ateriasta on kuitenkin vasta pari tuntia, tässä pitää kai sinnitellä.

Melkeinpä tekisi mieli mennä aikaisin nukkumaan ja sitten huomenna koittaa käydä vaikka lenkillä.

Vierailija
90/90 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raastoin 400g inkivääriä joka nyt hautuu kuumassa vedessä. Kohta lähden kissan kanssa metsään. Sen jälkeen sauna ja tortilloita. Perus lauantai illan viettoa, strömsö ja avara luonto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi