Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?
Kommentit (90)
12v. nukkuu
16v. istuu tietokoneella kuulokkeet korvilla
6v. pelaa tabletilla
Kissa ja koira nukkuvat jossakin ja minä istuskelen tässä tietokoneella. Vissiin tarttis alkaa miettiä iltapalaa lapsille mutkun ei vain oikein jaksa.
Makaan koronassa aivan tajuttoman huono kuntoisena soffalla. En pääse edes seisomaan ja ikää 27v 😔
Mies katsoo yläkerrassa telkkari ja minä selaan puhelinta alakerran sohvalla. Mies laittoi juuri uunin lämpenemään ja kaivoi pakastimesta jotain piirakoita. Niitä vissiin sit syödään tänään iltapalaksi.
Teini pelaa pleikkaa omassa huoneessaan. Tiskikone päällä.
Mies polttaa pilveä ja kattoo c moresta rikos sarjaa. Mä palstailen vieressä,selaan toria ja mietin jos lähtisin kaupassa käymään hakemaan sipsejä ja dippejä ja liittyisin seuraan kunhan tuo sarja loppuu ja voidaan vaihtaa muuhun ohjelmaan :D
Istun sohvalla läppäri sylissä ja näpytän viestiä tänne. Sivusilmällä katselen frendejä telkkarista.
Katselen töllöä, mies silppuaa sipulia keittiössä blineihin.
Makaan sohvalla ja tutkistelen vauva palstaa.
Mies laittaa 3-vuotiasta nukkumaan, minä makaan sohvalla ja palstailen.
Lopetin kiinalaisen sarjan Operation: Special Warfare 20:n osan katsomisen ja tulin lukemaan uutiset. Kävelen noin 60 askelta päivässä joten voisi sanoa että juuri kuntoilin kun kävelin juomaan vettä ja koneelle. siirsin toisen kirjoittamani kirjan itselle painetun fyysisen painoksen (ainoan kappaleen koko maailmassa) hyllyyn kun sitä olin eilen vilassut. Nyt varmaankin seuraavaxi kuuntelen musaa ja kirjoitan muistiinpanoja kun muisti toimii kolmen päivän päähän ahdistuksen takia.
Istun koneella, kuuntelen musiikkia, palstailen ja juon kaljaa.
Terveisin Naispelko28
Mies on uhkaava ja olut ennen väkivaltainen ja mietin soitanko hätäkeskukseen. Ei kuitenkaan nyt ole lyönyt tai kuristanut niin aihetta ei ole soittaa mutta ahdistaa tuleva ilta.
Vierailija kirjoitti:
Mies on uhkaava ja olut ennen väkivaltainen ja mietin soitanko hätäkeskukseen. Ei kuitenkaan nyt ole lyönyt tai kuristanut niin aihetta ei ole soittaa mutta ahdistaa tuleva ilta.
LÄhde tuollaisesta suhteesta.
Mietin miten mun elämästä tuli tälläistä vaikka rahkeet ois ollut paljon muuhun kunnes loppu voimat ja alkoi sairasteleminen :(
Olen kipeänä ja palstailen. Mies ja poika on saunassa. Tyttö yläkerrassa ja puhuu todennäköisesti kavereittensa kanssa puhelimessa. Ainakin semmoinen pulina äsken kuului, kun kävi tässä alhaalla.
Auto näyttää taas hautautuvan pikkuhiljaa lumeen.
Jahtasin kulkukissaa, joka oli tullut pihallemme mouruamaan. Liekö juoksuaika; mouruaminen ihan korvia viiltävää!
Kylmä ilta...täällä etelässä.
Syön tässä juuri hatsapuria :)
Se on georgialainen juustoleipä.
Vierailija kirjoitti:
Syön tässä juuri hatsapuria :)
Se on georgialainen juustoleipä.
Rasvaisen lihottava.
Puoliso tekee läppärillä töitä, nuorempi lapsi ei haluaisi nukkumaan ja huutelee sängystään, esikoinen jo nukkuu. Itse istun sohvannurkassa teemukin kanssa ja olen av:lla ja samalla katson discovery+:alta Doomsday: The children-dokkaria. Kohta meinaan treenata taas ranskaa Duolingo-appillä.
mummo kirjoitti:
Olen jo neljättä kertaa tänä talvena erämaamökillä. Hyvä keli oli ajella, mutta viimeinen 10 kilometria lumista pikkutietä oli haastavaa ja pelkäsin, että tulee autoja vastaan. Täällä kulkee joskus tukkiautojakin.
Lunta satoi päivällä ja tein paljon töitä, että sain polun ulkovessaan. Kova homma oli myös laittaa ootto-onget, kun lunta oli aika paljon jäällä.
Laittaessani ruokiani jääkaappiin, kuului rapina. Tiskipöydällä oli muovivati ja siellä oli pieni päästäinen. Vein sen puuliiteriin ja toivoin, että se pärjää.
Mikä on ootto-onki?
Minä teen ristipistotyötä, katson uutisia telkasta ja naputtelen välillä läppärillä viestejä. Mies katsoo telkkaa makkarissa ja teini on omassa huoneessaan piirtämässä,