Mulla on ensimmäisen maailman ongelma
Tämä on ihan naurettava ongelma mutta menkööt!
Eli minun ja miehen vanhemmat asuvat aika lähellä toisiaan ja minun vanhemmille pääsee vain ajamalla miehen vanhempien talon ohi. Olen nyt itse meidän lasten kanssa kesälomalla ja tykättäis paljon käydä minun vanhempien luona (tilaa temmeltää ja elukoita, lapset tykkää ja viihtyy kovasti) Mutta jos miehen vanhemmat näkevät meidän menevän sinne, herne on taatusti nenässä samantien. Ja miehen äiti yleensä touhuaa puutarhassa etupihalla joten hän kyllä meidän auton bongaa jos ohi mennään. Käydään usein miehen vanhemmillakin, mutta heillä on aina hieman "tiukkis" tunnelma, miehen äiti stressaa hurjasti siitä että meidän vauva nousee heidän hienoa olkkarinpöytäänsä vasten ja yrittää lämiä koriste-esineitä (joita ei voi tietenkään nostaa ylemmäs) Minä itse enemmänkin stressaannun vierailuista heillä ja lapsetkin tylsistyy kun mitään ei oikein saa tehdä.
.
Miten tää pitäs nätisti selvittää miehen vanhemmille? Vai ajetaanko vaan pokkana aina heidän ohitte minun vanhempien luo ja mies ottaa sitten moitteet puhelimessa vastaan? Vai vaihdetaanko salaa auto ja painetaan päät matalaksi aina kun ohi mennään?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:38"]Menkää yöllä, kun on hämärää. Ja jääkää muutamaksi päiväksi vierailulle. Sitten lähdette autoilemaan kotiin, kun appivanhemmat nukkuvat :D
[/quote]
Loistava idea! Mies kyllä toimittaa mut hoitoon jos alan tuommosta suunnitelmaa värkkäämään :D Ap