30 vuotias ei ole enää oikeastaan nuori
Kommentit (33)
Virallisesti nuoriksi luokitellaan 12-29-vuotiaat. 30-vuotias ei siis enää ole nuori, eikä sen ikäinen esimerkiksi ole tervetullut nuorisotilaan tai muihin nuorten palveluihin.
Vierailija kirjoitti:
Minä näen, että 40-vuotiaana loppuu nuoruus...
Hahhah! Se meni viimeistään 15 vuotta sitten.
Itse täytän kohta 60 vuotta. Minusta 30 vuotias on vielä nuori, ei ainakaan keski-ikäinen.
30-vuotias on lapsi. Äänioikeus pois. Nimettävä holhooja jos ei vanhemmat holhoa.
Ei todellakaan 30-vuotias ole enää nuori kuin korkeintaan mummonsa mielestä.
Keski-ikä kolkuttelee jo ovella.
Vierailija kirjoitti:
On nuori, mutta ei nuorisoa.
No ei tosiaankaan ole nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan sinuun verrattuna, jos olet 16, mutta viisikymppisen mielestä voi olla nuori.
Vierailija kirjoitti:
Itse täytän kohta 60 vuotta. Minusta 30 vuotias on vielä nuori, ei ainakaan keski-ikäinen.
Nykypäivän nelivitonen on vielä nuori!
N48, Parkano
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä jotain vikaa? 30-35 on juuri paras ikä. Ei mikään vanhus, mutta ei teinikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivän nelivitonen on vielä nuori!
N48, Parkano
Nelivitonen on jo mummoiässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joskus se tulet sinäkin siihen ikään. Toiset 15 vuotta menee yllättävän äkkiä.
Kuinka monta minuuttia menee että tyköistuvatennarifarmari herää kommentoimaan? Veikkaukset?
Kyllä 25-vuotias on jo aikuinen. Ennen jo 20-vuotias. Monet jo vanhempia tuossa iässä. 30-vuotias alkaa hätyytellä jo varhaiskeski-ikää.
Mitä vikaa on olla kunnon aikuinen? Yli kolmekymppisenä paljon itsevarmempi olo, eikä tarvitse esittää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sinun vanhempasi taitavat olla 30.
Siinä mielessä 30-35 on hassu ikä, kun nuoret pitävät vanhuksina ja vanhemmat ihmiset nuorina. Ei tavallaan tunne kuuluvansa mihinkään.
Minä näen, että 40-vuotiaana loppuu nuoruus...