Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusattu nainen ei voi koskaan kelvata kenellekään

Vierailija
18.06.2015 |

Ei koskaan.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:22"]

"Syy on se että olen niin vitun vammainen ja ruma ja tyhmä etten voi koskaan kenellekään kelvata."

Tuollaisia on suurin osa ihmisistä ja silti seurustelevat. Et sinä ole sen huonompi kuin muutkaan.

Niillä muilla on vain hyvä itsetunto ja itsevarmuutta.

Älä alistu.

Ihmiset hyljeksivät kiusattuja siksi että niistä ei hyödy tarpeeksi.

Miehet valitsevat mieluummin ei-kiusatun naisen josta eivät niin pidä, kuin kiusatun naisen josta muutoin pitäisivät.

Ihmiset ovat itsekkäitä siitä se johtuu.

[/quote]Miksi miehet valitsisivat ei-kiusatun naisen josta eivät edes pidä ennen kiusattua? Ja miten niin kiusaaminen perustuu siihen ettei hyödy ihmisestä? Eihän sitten ainakaan hyödy siitä henkilöstä jos kiusaa...

[/quote]

No kyllähän sosiaalinen status on aika tärkeä parinvalinnassa. Edes ulkonäöllä ei ole niin paljon merkitystä, ei edes naisten kohdalla.

Vierailija
2/52 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:33"]

No on kiusatuilla toivoa paremmasta elämästä, ihan niin kuin hyväksikäytetyillä, lapsisotilailla, huostaanotetuilla ja muilla kaltoin kohdelluilla ihmisillä. Mun mies oli rankan kiusaamisen kohteena päiväkodista yläasteen loppuun. Lukiossa löysi silti yhtäkkiä hyvän kaveriporukan. Yläasteaikoina me tutustuttiin netissä ja nyt meillä on takana useampi vuosi avoliittoa. Toinen lapsi tulossa :) On vaatinut kyllä paljon vanhojen asioiden läpikäymistä, mutta mieheni itsetunto on rakentunut hiljalleen jo ihan hyväksi. Hän on nykyään erittäin avoin ja ystävystyy helposti, työpaikallaan arvostettu. Kiitän kyllä Luojaa joka päivä, että löysin juuri tämän rakastavan, ihanan ja luotettavan miehen itselleni. Monesti hän tuntuu paremmalta ihmiseltä kuin mitä itse olen ollut tai pystyn olemaan. T. Entinen koulukiusaaja

[/quote]

Sun miehesi pitäisi tosiaan erota tuollaisesta paska-akasta. Olen valmis lyömään aika suuresta summasta rahaa vetoa että olet nykyään työpaikkakiusaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kiusattu/syrjitty ujo tyttö koulussa ja mistä ihmeestä luulet niiden miesten sen tietävän? Nykyään olen saanut kerättyä itseni kasaan ja vaikka olen vähän ujo, en enään häpeä itseäni enkä välitä siitä, jos jonkun mielestä olen erilainen. Olen kihloissa ja miehiä riittänyt sitäkin ennen.

Vierailija
4/52 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:26"]Olen ollut kiusattu/syrjitty ujo tyttö koulussa ja mistä ihmeestä luulet niiden miesten sen tietävän? Nykyään olen saanut kerättyä itseni kasaan ja vaikka olen vähän ujo, en enään häpeä itseäni enkä välitä siitä, jos jonkun mielestä olen erilainen. Olen kihloissa ja miehiä riittänyt sitäkin ennen.
[/quote]

Lisään vielä, että olen kokemani takia nykyään vahva ihminen, enkä pelkää sanoa tai puuttua asioihin, jos tarvii. En ole enää hiljaa. Jos elämä tuntuu paskalta muistelen sitä aikaa sillon koulussa, kun mietin joka päivä miten selviän tästä päivästä.

Vierailija
5/52 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaamiseen varmasti on aina joku hyvä syy. Ei kukaan syytöntä kiusaa. M30v

Vierailija
6/52 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa johtua siitä, ettei se kiusattu kelpaa itselleen koska itsetunto on kiusaamisen jäljiltä niin palasina ettei voi uskoa enää kelpaavansa kenellekään.

Mutta oikeastihan lähes jokaiselle löytyy joku, jos vaan uskaltaa päästää lähelleen. Mieti nyt niitä kiusaajiakin, jopa ne ovat saaneet puolison vaikka ovat taatusti helvetin rasittavia ihmisiä, niin mikset sinäkin saisi.

Vierailija
7/52 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:30"]

Kiusaamiseen varmasti on aina joku hyvä syy. Ei kukaan syytöntä kiusaa. M30v

[/quote]

Jep jep. Itseäni kiusattiin fyysisen vamman vuoksi. Onhan se perustavan laatuinen vika ja erittäin hyvä syy kiusata. Mitäs siitä, että olin menettää henkeni onnettomuudessa, jossa sain vammat.

Vierailija
8/52 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:42"]

Taitaa johtua siitä, ettei se kiusattu kelpaa itselleen koska itsetunto on kiusaamisen jäljiltä niin palasina ettei voi uskoa enää kelpaavansa kenellekään.

Mutta oikeastihan lähes jokaiselle löytyy joku, jos vaan uskaltaa päästää lähelleen. Mieti nyt niitä kiusaajiakin, jopa ne ovat saaneet puolison vaikka ovat taatusti helvetin rasittavia ihmisiä, niin mikset sinäkin saisi.

[/quote]

No totta vitussa kiusaaja kelpaa kenelle vaan, nehän on hyviä ja hauskoja jätkiä. Kiusattu ei. Kaikkien kiusaattujen pitäisi tappaa itsensä.

Vierailija
9/52 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ala-asteen luokkakaveri jota silloin kiusattiin meni juuri naimisiin :)

Vierailija
10/52 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aloittajan väitettä. Kiusatun ei tarvitse olla koko loppuelämäänsä uhriudessa kiinni. Jos aloittaja on, suosittelen että käsittelee asian terapiassa ja jatkaa elämäänsä.  Olin itse rankasti koulukiusattu koko peruskoulun ajan. Olen parisuhteessa aivan ihanan miehen kanssa nuoruuden traumoista huolimatta. Väitän siis että ap:n väite on epätosi, ainakin omalla kohdallani.

Vierailija
11/52 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:30"]Kiusaamiseen varmasti on aina joku hyvä syy. Ei kukaan syytöntä kiusaa. M30v
[/quote]
Eli oli mun syy, kun mua kiusattiin ulkomaalaisen äidin takia? Eiköhän se johtunut vain kiusaajien vanhempien huonosta kasvatuksesta.

Vierailija
12/52 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:42"]

[/quote]

No totta vitussa kiusaaja kelpaa kenelle vaan, nehän on hyviä ja hauskoja jätkiä. Kiusattu ei. Kaikkien kiusaattujen pitäisi tappaa itsensä.
[/quote]
Aloitetaan siitä, että sä tapat itsesi.

Vierailija
13/52 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa aivan samalla tavalla kuin muutkin.

Vierailija
14/52 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:59"]

Ihmettelen aloittajan väitettä. Kiusatun ei tarvitse olla koko loppuelämäänsä uhriudessa kiinni. Jos aloittaja on, suosittelen että käsittelee asian terapiassa ja jatkaa elämäänsä.  Olin itse rankasti koulukiusattu koko peruskoulun ajan. Olen parisuhteessa aivan ihanan miehen kanssa nuoruuden traumoista huolimatta. Väitän siis että ap:n väite on epätosi, ainakin omalla kohdallani.

[/quote]

Ai jatkaa elämäänsä kun joutuu edelleen joka päivä töihin tai ihan mihin tahansa mennessä samaa naureskelua, pilkkaamista ja haukkumista ja ivaamista sietämään? Itsemurha on ainoa vaihtoehto. On ihan turha elää kun on niin vitun vammainen ettei voi koskaan kelvata kenellekään.

Vierailija
15/52 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:35"]

Mua on koko kouluajan kiusattu ala-asteesta yläkouluun asti. Silti lyhyin suhde mulla on ollut 2 vuotta. Nyt kihloissa 7 vuotta yhdessä yhteensä 9 vuotta ja kaksi lastakin on. Minkäköhän takia toi mies on mun kanssa jos en voi kelvata kenellekään. Hmmmph..

[/quote]

Joo, voihan aiheen laittaa leikiksi, jos haluaa.

Mutta tosiaan, kiusaaminen saattaa aiheuttaa syviä arvottomuudentunteita kiusatulle. Niistä lähtökohdista kumppanin löytyminen on vaikeaa, varsinkin kumppanin, joka arvostaa toista. Valitettavasti usein käy niin, että kolhittu ihminen etsiytyy huonoihin suhteisiin, koska se tuntuu tutulta ja niin paradoksaalista kuin se on onkin, turvalliselta. 

Mutta toivoa on. Kiusattu voi oppia arvostamaan itseään. Voi löytää hyvän kumppanin, ennemmin tai myöhemmin. 

Vierailija
16/52 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:35"]

Mua on koko kouluajan kiusattu ala-asteesta yläkouluun asti. Silti lyhyin suhde mulla on ollut 2 vuotta. Nyt kihloissa 7 vuotta yhdessä yhteensä 9 vuotta ja kaksi lastakin on. Minkäköhän takia toi mies on mun kanssa jos en voi kelvata kenellekään. Hmmmph..

[/quote]

Joo, voihan aiheen laittaa leikiksi, jos haluaa.

Mutta tosiaan, kiusaaminen saattaa aiheuttaa syviä arvottomuudentunteita kiusatulle. Niistä lähtökohdista kumppanin löytyminen on vaikeaa, varsinkin kumppanin, joka arvostaa toista. Valitettavasti usein käy niin, että kolhittu ihminen etsiytyy huonoihin suhteisiin, koska se tuntuu tutulta ja niin paradoksaalista kuin se on onkin, turvalliselta. 

Mutta toivoa on. Kiusattu voi oppia arvostamaan itseään. Voi löytää hyvän kumppanin, ennemmin tai myöhemmin. 

[/quote]

Mä en löydä ketään koska en suostu niihin huonoihin suhteisiin ja senhän näkee lähes ensisilmäyksellä olisiko suhde miehen kanssa hyvä vai huono vai onko mies muuten vain epäsopiva, esim. liian kaupunkilainen.

Vierailija
17/52 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 10:59"]

[/quote]

Ai jatkaa elämäänsä kun joutuu edelleen joka päivä töihin tai ihan mihin tahansa mennessä samaa naureskelua, pilkkaamista ja haukkumista ja ivaamista sietämään? Itsemurha on ainoa vaihtoehto. On ihan turha elää kun on niin vitun vammainen ettei voi koskaan kelvata kenellekään.

[/quote]

Omaa psyykettä voi vahvistaa. Itsemurha ei ole koskaan vaihtoehto. Tuolla asenteella et kyllä tule koskaan kenellekään kelpaamaankaan. Itse tein vuosikausia töitä jotta voimaannuin ja pystyin kulkemaan ulkona muutenkin kuin seinän viertä hiipimällä. En usko että olet "niin vitun vammainen" kuin väität, olet vain alkanut itse uskoa niin koska sinulle on sitä toitotettu. Sinulla on vielä mahdollisuus parempaan elämään, mutta se vaatii rutkasti vaivannäköä sinulta itseltäsi. Uhriuteen ei pidä jäädä kiinni. Terkuin se, jota yllä lainasit.

Vierailija
18/52 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:58"]

Miksi pitäisi "kelvata" kenellekään? Miksi pitäisi "saada" jonkun hyväksyntä?

Miksi pitää aina ajatella että on jotenkin alempi kuin miehet?

Minua on kiusattu ja lytätty koko ikäni. Nyt olen tajunnut ettei hyvinvointini ja onnellisuuteni ole kiinni kenenkään hyväksynnästä ja siitä että kelpaisin jollekin. PASKAT! minun ei tarvitse kerjätä kenenkään hyväksyntää ja sitä että olisin kaikille kelpaava ja siedettävä.

Saan olla olemassa juuri tällaisena kuin olenkin. Minun ei tarvitse muokata itseäni tai taipua kenenkään mielen oikkuihin. JOs joku ei tykkää minusta, niin ihan sama, haistakoon vaikka paskan.

Yksin olossa ei ole mitään säälittävää, päin vastoin.

[/quote]

<3 näin. Meidän arvomme ei ole siinä, miten toiset meitä arvottavat. T. myöskin ex-koulukiusattu, elämäänsä tyytyväinen, ei-katkera, parisuhteissa ollut, mutta yksinolosta nauttiva ja sitä arvostava. 

Vierailija
19/52 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mua kiusattiin koko peruskoulun ajan aika vakavastikin (välillä turpiinkin vedettiin), mutta oon nyt ollut 4 vuotta naimisissa ja kilpakosijoita on ollut vähän liiankin kanssa.

Vierailija
20/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kiusattu koulussa ja oli vielä ukkoki joka kiusas.päätin ottaa itseäni niskasta kiinni.heitin ukon hemmettiin.nykyään ei kukaan kiusaa ja ukkoja olis mistä valita.ja vielä ihania miehiä.että eipäs yleistellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi