Fazer EI LASKE hintojaan, KOSKA TE ETTE BOIKOITOINEET!!! niin kun piti!
Mehän SOVITTIIN että Fazer pannaan TÄYS KIELTOON!! TÄYS KIELTO ostaa MITÄÄN tuolta, KUNNES hinnat tippuu ja koot normaaliksi. Mutta te ETTE pitäneet boikottia. Ja nyt Fazer EI LASKE hintojaan VAIKKA sulkaan hinta on romahtant jo kauan kauan sitten!. MIKSI laskisi, KUN TE MENITTE OSTAMAAN NIITÄ YLIHINOTELTUJA suklaita??!! Miksi IHMEESSÄ he laskisi, kun heidän tuotto vaan kasvaa liikahinnoittelun, ja jatkuvan niiden tuotteiden ostelun vuoksi?? KUKA silloin laskisi hintojaan? EI kukaan!!
Tässä näette! Itse aiheutitte meille kaikille tän ongelman joka EI LOPU IKINÄ! Nyt syödään ylihinnoiteltua suklaita ja karkkeja, keksejä, kakkuja koko loppuelmä!!
KUKA teistä rikkoi boikotin?
Kommentit (20)
Ostan suklaata kun haluan.
Ei vaikuta hinta.
Mä ostan Fazerin suklaata vain tarjoushinnoilla. Se on mun viestini Fazerille siitä mitä mieltä mä olen niiden hintapolitiikasta. Maksan sen verran mitä itse pidän kohtuullisena, eli 4 suklaslevyä 10€
Kenen elämä on kiinni karkeista? Syön karkkia kaksi kertaa vuodessa ja silloinkin yleensä joulukonvehteja tai kismet-levy
Elämäni ei ole onneksi riippuvainen fazerin hinnoista
Ostan fazeria vain alesta kun on se 4 levyä kympillä. Ei tulis mieleenkään ostaa yksittäisinä levyinä, hirveä hinta.
En osta koskaan Fazerin suklaita, keksejä tai karkkeja tai mitään muitakaan tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
En osta koskaan Fazerin suklaita, keksejä tai karkkeja tai mitään muitakaan tuotteita.
Sama täällä menkööt konkkaan
Jos kritisoi Fazerin toimintaa, niin poliisit hakevat sinut ja vievät mielisairaalaan.
Emme enää suosi Suomalaisia tuotteita 😄
Lopeta suklaan mussutus tonnikeiju.
Ei ole muidenkaan suklaiden hinnat laskeneet, esim. Lidlin oman merkin J.D. Gross, mitä sai ennen 1,19-1,49 e levy, nykyään taitaa olla 2,65 e/100 g levy, lopetin ostamisen. Ei Suomessa koskaan hinnat laske kun ne on kerran hilattu ylös.
Vierailija kirjoitti:
Pullat, leivät, murot/myslit ja puurotuotteet ylihintaisia kokoonsa nähden, leivistä ruispuikulat ei sovi vatsalle.
No, suklaa ei ole välttämättömyys. Ostakaa vain tarjoussuklaata esim. Tokmannilla usein tosiaan tuon 10e/4kpl. Niinhän se on, että syitä nostaa hintoja löytyy aina, mutta ei niitä sitten lasketa alaspäin.
Ostan Fazerin suklaalevyjä 4 kpl kympillä ja jemmaan ne kaappiin. Syön 2 palaa päivässä, lähinnä tummaa suklaata.
Kalliita patukoita en osta. Ei tee edes mieli.
Marabou on edelleen boikotissa, koska emothtiö porskuttaa yhä Venäjällä, mitä en voi hyväksyä.
Kai muistatte, että Fazer vetäytyi Venäjältä todella nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Juu, et varmastikaan, koska niitä ei venäjälle enää viedä
Onneksi saat vielä maraboun tuotteita kaupan hyllyltä
Lahteen rakennetaan sentään uusi suklaatehdas, työllistää ihmisiä. Jotain positiivistakin näissä karmeissa työttömyyslukemissa.
En ole ostanut tälle vuodelle yhtään Fazerin sinistä, vaikka tavallisesti on ollut vakio-ostos vuosikausia. Maaliskuun lopussa tilasin Pandan tehtaanmyymälältä 7 kiloa konvehteja. Maksoivat 65 euroa. Tänään tilasin uuden 7,2 kilon erän, joka maksoi 60 euroa. Kilohinnaksi tulee noille 8,80 euroa. Fazerin sinisen kilohinta on tällä hetkellä noin 22 euroa. Nuo konvehditkin olisi kaupan normaalihinnalla tehneet noin 300 euroa, nyt maksoivat 125 euroa. Eikä mennyt edes postikuluja kummallakaan kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, et varmastikaan, koska niitä ei venäjälle enää viedä
Onneksi saat vielä maraboun tuotteita kaupan hyllyltä
Ei niitäkään osteta tollo
Suklaa on hyvää ja ap mielenvikainen.
Boikotoin boikotteja