Kiusattu nainen ei voi koskaan kelvata kenellekään
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:31"] Mulla on ollu lyhyitä "suhteita" mutta koskaan en ole oikeaan suhteeseen kelvannu enkä kelpaakaan. Joten en oikeasti jaksa elää enää kovin kauan. [/quote] Millä tavalla olet yrittänyt etsiä? Ei se ole nykyään kauhean helppoa useimmille, vakiparisuhteen löytäminen. Mutta jos vaan jaksaa etsiä ja käyttää esim. nettiä apuna, niin kyllä useimmille löytyy ajan kanssa. Itsellä kyllä jäänyt löytämättä siksi kun olen kiusaamisen takia niin pelokas etten minnekään treffeille koskaan uskaltaisi. [/quote] Menisit kuitenkin treffeille nimenomaan miehen kanssa vai jos menisit? Tuskin miehet sinua ovat kiusanneet... älä siis meitä arastele.
[/quote]
kyllä, myös pojat ja miehet on kiusanneet. Yläasteella se alkoi, yököttely ja nälviminen. Lukiossa kukaan ei huolinut minua vanhojentanssipariksi, ja kun opettaja yritti patistaa, tekivät oksenteluääniä. Vetäydyin itse osallistumasta ettei kenenkään tarvi vastentahtoisesti joutua kanssani tanssimaan. Opiskeluaikana minua naureskeltiin ja vieroksuttiin. Kuten arvata saattaa, en ole mikään kaunotar, kun on näin kohdeltu.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:59"]
Harvemmin sitä turhasta kiusataan, eli kyllähän sitä voi olettaa että kiusatulla on jokin perustavanlaatuinen vika joka varmasti hankaloittaa parinmuodostusta.
[/quote]Turhasta ja turhasta.. Paviaanilaumassa voisi joutua kiusatuksi yksilö jonka perse ei loista kirkkaan punaisena, mutta ihmiskunnalta voisi odottaa enemmän. Ehkä liikkaa vaadittu.
"Syy on se että olen niin vitun vammainen ja ruma ja tyhmä etten voi koskaan kenellekään kelvata."
Tuollaisia on suurin osa ihmisistä ja silti seurustelevat. Et sinä ole sen huonompi kuin muutkaan.
Niillä muilla on vain hyvä itsetunto ja itsevarmuutta.
Älä alistu.
Ihmiset hyljeksivät kiusattuja siksi että niistä ei hyödy tarpeeksi.
Miehet valitsevat mieluummin ei-kiusatun naisen josta eivät niin pidä, kuin kiusatun naisen josta muutoin pitäisivät.
Ihmiset ovat itsekkäitä siitä se johtuu.
Suurin osa kiusatuistakin seurustelee.
Miehet ja pojat todellakin kiusaavat.
Itse olen nätti mutta en käytä meikkiä niin luulevat että olen ruma. Ja sen takia minua on kiusattu läpi elämän.
Miehet sitten suosivat näitä rumakasvoisia meikattuja naisia kun eivät osaa katsoa kasvojenpiirteitä.
Todella sairasta se kiusaaminen on ja nämä kiusaaja miehet ja naisetkin ovat ihan tavallisia eli ei sen kummempia itsekään. Luulevat vain liikoja itsestään.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 20:22"]
"Syy on se että olen niin vitun vammainen ja ruma ja tyhmä etten voi koskaan kenellekään kelvata."
Tuollaisia on suurin osa ihmisistä ja silti seurustelevat. Et sinä ole sen huonompi kuin muutkaan.
Niillä muilla on vain hyvä itsetunto ja itsevarmuutta.
Älä alistu.
Ihmiset hyljeksivät kiusattuja siksi että niistä ei hyödy tarpeeksi.
Miehet valitsevat mieluummin ei-kiusatun naisen josta eivät niin pidä, kuin kiusatun naisen josta muutoin pitäisivät.
Ihmiset ovat itsekkäitä siitä se johtuu.
[/quote]Miksi miehet valitsisivat ei-kiusatun naisen josta eivät edes pidä ennen kiusattua? Ja miten niin kiusaaminen perustuu siihen ettei hyödy ihmisestä? Eihän sitten ainakaan hyödy siitä henkilöstä jos kiusaa...
No on kiusatuilla toivoa paremmasta elämästä, ihan niin kuin hyväksikäytetyillä, lapsisotilailla, huostaanotetuilla ja muilla kaltoin kohdelluilla ihmisillä.
Mun mies oli rankan kiusaamisen kohteena päiväkodista yläasteen loppuun. Lukiossa löysi silti yhtäkkiä hyvän kaveriporukan.
Yläasteaikoina me tutustuttiin netissä ja nyt meillä on takana useampi vuosi avoliittoa. Toinen lapsi tulossa :) On vaatinut kyllä paljon vanhojen asioiden läpikäymistä, mutta mieheni itsetunto on rakentunut hiljalleen jo ihan hyväksi. Hän on nykyään erittäin avoin ja ystävystyy helposti, työpaikallaan arvostettu.
Kiitän kyllä Luojaa joka päivä, että löysin juuri tämän rakastavan, ihanan ja luotettavan miehen itselleni. Monesti hän tuntuu paremmalta ihmiseltä kuin mitä itse olen ollut tai pystyn olemaan.
T. Entinen koulukiusaaja
Mulle tosiaan on tainnut noin käydä. Olin koulukiusattu koko kouluajan, ja sitä kautta olen tullut ihmisaraksi ja ihmisiä vältteleväksi. 40 vuotta jo ikää enkä ole koskaan seurustellut. Mutta eipä tuo erityisemmin suretakaan, viihdyn nykyisin jo hyvin yksin.
Pitääkö mun laittaa miehen kanssa poikki, kun mua on kiusattu ja mun ei pitäis kelvata kellekkään?
Mulla on ollu lyhyitä "suhteita" mutta koskaan en ole oikeaan suhteeseen kelvannu enkä kelpaakaan. Joten en oikeasti jaksa elää enää kovin kauan.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:31"]
Mulla on ollu lyhyitä "suhteita" mutta koskaan en ole oikeaan suhteeseen kelvannu enkä kelpaakaan. Joten en oikeasti jaksa elää enää kovin kauan.
[/quote]
Millä tavalla olet yrittänyt etsiä? Ei se ole nykyään kauhean helppoa useimmille, vakiparisuhteen löytäminen. Mutta jos vaan jaksaa etsiä ja käyttää esim. nettiä apuna, niin kyllä useimmille löytyy ajan kanssa. Itsellä kyllä jäänyt löytämättä siksi kun olen kiusaamisen takia niin pelokas etten minnekään treffeille koskaan uskaltaisi.
Mua on koko kouluajan kiusattu ala-asteesta yläkouluun asti. Silti lyhyin suhde mulla on ollut 2 vuotta. Nyt kihloissa 7 vuotta yhdessä yhteensä 9 vuotta ja kaksi lastakin on. Minkäköhän takia toi mies on mun kanssa jos en voi kelvata kenellekään. Hmmmph..
Itse olen ollut kiusattu läpi ala- ja yläasteen, mutta monelle olisin kelvannut parikymppisenä ja yksi kelpasi minulle. Nyt kohta 10 vuotta yhdessä olemme viihtyneet. :)
Oletko muuten ap miettinyt koskaan sitä että miksi kiusattu nainen ei kelpaisi, mikä käytännössä siis se on kiusatussa joka aiheuttaa ihmisissä vieroksuntaa? Itse olen paljonkin ajatellut tätä kun kärsin samasta ongelmasta. Olen todennut, että mulla asia johtuu sekä siitä, että kiusaaminen on tehnyt eleeni sosiaalisissa tilanteissa kauhean varautuneiksi ja pelokkaiksi mikä on ihmisistä luotaantyöntävää, ja toisaalta siitä, että kyllä minä alunperinkin olen ollut vähän erikoinen luonne ja siksi minua on kiusattukin, ja se sama erikoisuus aiheuttaa nykyisinkin sen että kukaan ei halua minua esim. puolisokseen.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:36"]Itse olen ollut kiusattu läpi ala- ja yläasteen, mutta monelle olisin kelvannut parikymppisenä ja yksi kelpasi minulle. Nyt kohta 10 vuotta yhdessä olemme viihtyneet. :)
[/quote]
Oletko sä mä? :D sanasta sanaan sama tarina!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:31"]
[/quote]
Millä tavalla olet yrittänyt etsiä? Ei se ole nykyään kauhean helppoa useimmille, vakiparisuhteen löytäminen. Mutta jos vaan jaksaa etsiä ja käyttää esim. nettiä apuna, niin kyllä useimmille löytyy ajan kanssa. Itsellä kyllä jäänyt löytämättä siksi kun olen kiusaamisen takia niin pelokas etten minnekään treffeille koskaan uskaltaisi.
[/quote]
Menisit kuitenkin treffeille nimenomaan miehen kanssa vai jos menisit? Tuskin miehet sinua ovat kiusanneet... älä siis meitä arastele.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:31"] Mulla on ollu lyhyitä "suhteita" mutta koskaan en ole oikeaan suhteeseen kelvannu enkä kelpaakaan. Joten en oikeasti jaksa elää enää kovin kauan. [/quote] Millä tavalla olet yrittänyt etsiä? Ei se ole nykyään kauhean helppoa useimmille, vakiparisuhteen löytäminen. Mutta jos vaan jaksaa etsiä ja käyttää esim. nettiä apuna, niin kyllä useimmille löytyy ajan kanssa. Itsellä kyllä jäänyt löytämättä siksi kun olen kiusaamisen takia niin pelokas etten minnekään treffeille koskaan uskaltaisi. [/quote] Menisit kuitenkin treffeille nimenomaan miehen kanssa vai jos menisit? Tuskin miehet sinua ovat kiusanneet... älä siis meitä arastele.
[/quote]
Tuskin miehet? Siis mitä vittua? Miehetkö ei muka ole kiusaajamulkkuja?
ap
Katkeruus ei ole kovin viehättävä piirre.
Jos on katkeroitunut kaikesta paskasta, mitä on niskaansa saanut elämän aikana, niin voi ollakin, että jää yksin. Yksistään ne ikävät tapahtumat eivät estä kumppanin löytymistä. Omasta asenteesta paljon kiinni.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:38"]
Oletko muuten ap miettinyt koskaan sitä että miksi kiusattu nainen ei kelpaisi, mikä käytännössä siis se on kiusatussa joka aiheuttaa ihmisissä vieroksuntaa?
[/quote]
No se että on vaan niin vitun viallinen ja vammainen. Ruma, tyhmä, vastenmielinen, mitä näitä nyt on kaikkia. Kyllähän sen kaikki tietää ja näkee että ei ole kelvollinen.
Täällähän se kiusaaminen kivasti jatkuu, viedään viimeisetkin itseluottamuksen rippeet?
Eikä tuo teoriasi edes pidä paikkaansa.
Mua kiusattiin koko peruskoulu ja vielä lukiossakin. Lähinnä kiusasivat tytöt. Olin masentunut, mutta samalla minusta karisi pois kaikki muita miellyttämisen tarve ja lakkasin pohtimasta mitä muut musta ajattelee (koska paskaa kuitenkin, teen mitä tahansa joten ihan sama).
Aikuisiällä olen saanut miehiltä paljon huomiota luultavasti itsenäisen ja teeskentelemättömän persoonani takia ja lisäksi olen nätti. Nyt olen onnellisesti naimisissa.
Vastasin kai provoon, mutta näin mun tapauksessa. :)