Onko Barkov aliarvostettu vai ei
Nyt on alkanut tuleen mielipiteitä, että Barkov ei ole aliarvostettu, koska häntä hehkutetaan niin paljon. Mä oon sitä mieltä, että niin kauan kuin häntä ei oteta lainkaan (kansainvälisesti) keskusteluun, että onko hän parempi kuin McDavid tai MacKinnon, niin Barkov on aliarvostettu.
En sano, että hän automaattisesti olisi parempi, mutta kyllä hän paikan keskusteluun ansaitsee.
Annan esimerkin vaikka onkin vain mun oma mielipide. Jos pelattaisiin paras seitsemästä sarja ja alettaisiin tekemään huutojakoja, niin minä valitsisin Barkovin ekana!! Maailman kaikista pelaajista!
Ja suurin syy on se, että en voi ottaa sitä riskiä, että hänet huudetaan vastustajan joukkueeseen. Mutta jos seuraava huutaja ottaa joukkueeseensa vaikka McDavidin, niin mä edelleen voin ottaa MacKinnonin tai Kucherovin jne. Mutta ekana ottaisin Barkovin ja väitän, että erittäin moni, joka haluaa voittaa paras seitsemästä sarjan, ottaisi Barkovin ekana. Sitten asia muuttuu, jos pelataan yksittäistä finaalia/peliä - mutta sarjat ja turnaukset, niin Barkov olisi selvä valinta.
Onhan Barkov mahtava.