Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusattu nainen ei voi koskaan kelvata kenellekään

Vierailija
18.06.2015 |

Ei koskaan.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:31"] Mulla on ollu lyhyitä "suhteita" mutta koskaan en ole oikeaan suhteeseen kelvannu enkä kelpaakaan. Joten en oikeasti jaksa elää enää kovin kauan. [/quote] Millä tavalla olet yrittänyt etsiä? Ei se ole nykyään kauhean helppoa useimmille, vakiparisuhteen löytäminen. Mutta jos vaan jaksaa etsiä ja käyttää esim. nettiä apuna, niin kyllä useimmille löytyy ajan kanssa. Itsellä kyllä jäänyt löytämättä siksi kun olen kiusaamisen takia niin pelokas etten minnekään treffeille koskaan uskaltaisi. [/quote] Menisit kuitenkin treffeille nimenomaan miehen kanssa vai jos menisit? Tuskin miehet sinua ovat kiusanneet... älä siis meitä arastele.

[/quote]

Tuskin miehet? Siis mitä vittua? Miehetkö ei muka ole kiusaajamulkkuja?

ap
[/quote]

Ovat muttemme yleensä kiusaa tyttöjä. Saati sitten aikuisena naisia :D

Vierailija
42/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:44"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:39"] [quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:31"] Mulla on ollu lyhyitä "suhteita" mutta koskaan en ole oikeaan suhteeseen kelvannu enkä kelpaakaan. Joten en oikeasti jaksa elää enää kovin kauan. [/quote] Millä tavalla olet yrittänyt etsiä? Ei se ole nykyään kauhean helppoa useimmille, vakiparisuhteen löytäminen. Mutta jos vaan jaksaa etsiä ja käyttää esim. nettiä apuna, niin kyllä useimmille löytyy ajan kanssa. Itsellä kyllä jäänyt löytämättä siksi kun olen kiusaamisen takia niin pelokas etten minnekään treffeille koskaan uskaltaisi. [/quote] Menisit kuitenkin treffeille nimenomaan miehen kanssa vai jos menisit? Tuskin miehet sinua ovat kiusanneet... älä siis meitä arastele. [/quote] Tuskin miehet? Siis mitä vittua? Miehetkö ei muka ole kiusaajamulkkuja? ap [/quote] Ovat muttemme yleensä kiusaa tyttöjä. Saati sitten aikuisena naisia :D

[/quote]No just joo. Itseäni kiusasivat lähinnä pojat koulussa ja ihan aikuisena nuorena jonkun kusipään oli välillä tultava aukomaan päätään. Oikeasti tuntuu että vihaan suomalaisia miehiä tuon takia, onneksi ei tarvitsekaan sellaista katsella. Mutta hyvä ettette kaikki ole sellaisia, jotkut vaan sitten sokeita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:39"] [quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:31"] Mulla on ollu lyhyitä "suhteita" mutta koskaan en ole oikeaan suhteeseen kelvannu enkä kelpaakaan. Joten en oikeasti jaksa elää enää kovin kauan. [/quote] Millä tavalla olet yrittänyt etsiä? Ei se ole nykyään kauhean helppoa useimmille, vakiparisuhteen löytäminen. Mutta jos vaan jaksaa etsiä ja käyttää esim. nettiä apuna, niin kyllä useimmille löytyy ajan kanssa. Itsellä kyllä jäänyt löytämättä siksi kun olen kiusaamisen takia niin pelokas etten minnekään treffeille koskaan uskaltaisi. [/quote] Menisit kuitenkin treffeille nimenomaan miehen kanssa vai jos menisit? Tuskin miehet sinua ovat kiusanneet... älä siis meitä arastele. [/quote] Tuskin miehet? Siis mitä vittua? Miehetkö ei muka ole kiusaajamulkkuja? ap [/quote] Ovat muttemme yleensä kiusaa tyttöjä. Saati sitten aikuisena naisia :D

[/quote]

Älä puhu paskaa. Mun kiusaajat on kaikki olleet aikuisia miehiä. Ja nykyään tunnistan tuon ihmistyypin vaikka satojen metrien päästä.

Vierailija
44/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:38"]

Oletko muuten ap miettinyt koskaan sitä että miksi kiusattu nainen ei kelpaisi, mikä käytännössä siis se on kiusatussa joka aiheuttaa ihmisissä vieroksuntaa?

[/quote]

No se että on vaan niin vitun viallinen ja vammainen. Ruma, tyhmä, vastenmielinen, mitä näitä nyt on kaikkia. Kyllähän sen kaikki tietää ja näkee että ei ole kelvollinen.

[/quote]

Kuulostat katkeralta, itseinhoiselta ihmiseltä, jolla on todella huono itseluottamus. Se on se syy, miksi mies ei kestä kanssasi parisuhteessa.

Vierailija
45/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miehet ja pojat kiusaavat täsmälleen yhtä paljon ja yhtä pahasti kuin tytöt ja naisetkin. Myös tyttöjä ja naisia. Kiusaamisen sivustakannustajia miehet ovat vielä naisia paljon helpommin ja useammin.

Vierailija
46/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tunnistaa siitä että ne vahtaavat jostain silmät tapillaan joukolla mua ja naureskelevat ja pärskivät keskenään. Jos ne joutuis toimittamaan jotain asiaa suoraan mun kanssani niin niillä olis varmaan suunnilleen paskat housussa.

Vierailija
47/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, joku on vissiin unohtanut mainita tuosta miehelleni. P.S. Tosi laimee provo.

Vierailija
48/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut viisauden, joka meni jotenkin näin: " muut ihmiset kohtelevat sinua juuri niin hyvin tai huonosti kuin annat kohdella."

Ja Se on justiinsa niin.
Toivoisin jokaisen ottavan onkeensa tuosta.
Myös jokaisen kiusatun ihmisen. ÄLÄ JÄÄ UHRIKSI! ÄLÄ JÄÄ MENNEISYYTESI VANGIKSI!

Sinulla on oikeus elämään, elä itsesi näköistä elämää! On pahoja ihmisiä, mutta on myös hyviä, jotka nauttisivat toveruudesta kanssanne. Kaikki on mahdollista!

Vierailija
49/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:38"]

Oletko muuten ap miettinyt koskaan sitä että miksi kiusattu nainen ei kelpaisi, mikä käytännössä siis se on kiusatussa joka aiheuttaa ihmisissä vieroksuntaa?

[/quote]

No se että on vaan niin vitun viallinen ja vammainen. Ruma, tyhmä, vastenmielinen, mitä näitä nyt on kaikkia. Kyllähän sen kaikki tietää ja näkee että ei ole kelvollinen.

[/quote]

Kuulostat katkeralta, itseinhoiselta ihmiseltä, jolla on todella huono itseluottamus. Se on se syy, miksi mies ei kestä kanssasi parisuhteessa.

[/quote]

En käyttäydy tai puhu katkerasti tai valittele läsnäoleville jatkuvasti surkeuttani, kuulostin ihan miltä tahansa. Kukaan ei ole ruvennu mun kanssani parisuhteeseen joten siitä ei voi sanoa mitään kestetäänkö mua vai ei. Olisin ihan hyvä kumppani oikeasti, paljon parempi kuin monet jotka kyllä on kelpuutettu.

Joten ei tuo kyllä todellakaan ole syy siihen että en ole koskaan kenellekään kelvannu. Syy on se että olen niin vitun vammainen ja ruma ja tyhmä etten voi koskaan kenellekään kelvata.

Vierailija
50/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi "kelvata" kenellekään? Miksi pitäisi "saada" jonkun hyväksyntä?

Miksi pitää aina ajatella että on jotenkin alempi kuin miehet?

Minua on kiusattu ja lytätty koko ikäni. Nyt olen tajunnut ettei hyvinvointini ja onnellisuuteni ole kiinni kenenkään hyväksynnästä ja siitä että kelpaisin jollekin. PASKAT! minun ei tarvitse kerjätä kenenkään hyväksyntää ja sitä että olisin kaikille kelpaava ja siedettävä.

Saan olla olemassa juuri tällaisena kuin olenkin. Minun ei tarvitse muokata itseäni tai taipua kenenkään mielen oikkuihin. JOs joku ei tykkää minusta, niin ihan sama, haistakoon vaikka paskan.

Yksin olossa ei ole mitään säälittävää, päin vastoin.

Vierailija
51/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:54"]

Olen kuullut viisauden, joka meni jotenkin näin: " muut ihmiset kohtelevat sinua juuri niin hyvin tai huonosti kuin annat kohdella." Ja Se on justiinsa niin. Toivoisin jokaisen ottavan onkeensa tuosta. Myös jokaisen kiusatun ihmisen. ÄLÄ JÄÄ UHRIKSI! ÄLÄ JÄÄ MENNEISYYTESI VANGIKSI! Sinulla on oikeus elämään, elä itsesi näköistä elämää! On pahoja ihmisiä, mutta on myös hyviä, jotka nauttisivat toveruudesta kanssanne. Kaikki on mahdollista!

[/quote]

Se on ihan totta että mä olen syyllinen kun olen antanut ihmisten pilkata ja nöyryyttää mua. Ainoa keino estää se on tappaa itsensä. Hyviä ihmisiä ei ole ja kaikki tietävät että mä olen kelvoton, kiusaajat on sen niille kaikille opettaneet.

Vierailija
52/52 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin sitä turhasta kiusataan, eli kyllähän sitä voi olettaa että kiusatulla on jokin perustavanlaatuinen vika joka varmasti hankaloittaa parinmuodostusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi