Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25-28v: miten ehkäisette ryppyjä?

Vierailija
18.06.2015 |

Olen vastikään herännyt tähän, että on varmaan hyvä alkaa ennaltaehkäisemään ryppyjä/juonteita. Mitä tuotteita ja muita konsteja käytätte?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 04:31"]

Ihoni puskee rasvaa ja on aina klähmäisen kiiltävä...

Lisäksi käytän ulkoisesti aamuin illoin silmänympärysvoidetta, sellaista joka lupaa syväkosteuttaa ja kiinteyttää. En tee silmänrajauksia enkä käytä erikseen silmämeikinpoistoainetta, en tee mitään mikä venyttää silmänympärysihoa. Nukun selälläni, en vatsallani tai kyljelläni. Juon vihreää ja valkoista teetä. Käytän aurinkolaseja ja lukulaseja, kun niille on tarvetta enkä siristele. Välttelen altistumista UV-säteille, en ota aurinkoa vaan suojaudun siltä ja asetun varjoon.

Pyrin myös olemaan tyylikkään ilmeetön.

[/quote]

häh, nukutko ryppyjen pelon takia selälläsi vai? Ja pelkäät ryppyjä niin paljon että pyrit olemaan ilmeetön? Vai oliko tämä vitsi? t. rypytön, iloinen, ilmeikäs 32v.

Vierailija
22/48 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko suositella jotain tuotteita? Jotain suht edullista? Itseäkin kiinnostaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:45"]

Itse heräsin 27-vuotiaana siihen että minulla oli otsassa kaksi selvästi näkyvää juonnetta, ns. sibelius-juonteiden alut sekä alkavia juonteita silmien alla ja silmäkulmissa. Otin selvää oikeasti toimivista ihonhoitotuotteista, hankin ne hinnasta piittaamatta sekä käytin tunnollisesti. Tulos: nyt voin viettää kolmikymppisiäni käytännössä täysin sileäihoisena. Aion ehdottomasti jatkaa samaan malliin :)

Ihonhoitotuotteissa on oikeasti eroja. Kosteustasapainoa saa varmasti pidettyä jotenkin yllä myös ns. halpiksilla sekä ryppyjä tilapäisesti häivytettyä kaikenlaisilla hyaluronihappotuotteilla, mutta oikeasti ihon kuntoon vaikuttavista tuotteista joutuu jo jotain maksamaankin... Sori vaan palstamammat.

[/quote]

niin on eroja! Mitä tuotteita käytit noihin orastaviin ryppyihin? Minulla sama tilanne nyt.

Vierailija
24/48 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Ei me eletä ikuisesti.
Mitä se edes haittaa jos on ryppyjä? Kukaan ei enää puhu minulle? Minua aletaan pahoinpidellä? En saa enää työstäni palkkaa?

Itse en näe ryppyjä suurena ongelmana. Kaikki me kuollaan kuitenkin.

Vierailija
25/48 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:57"]

Mitä väliä? Ei me eletä ikuisesti. Mitä se edes haittaa jos on ryppyjä? Kukaan ei enää puhu minulle? Minua aletaan pahoinpidellä? En saa enää työstäni palkkaa? Itse en näe ryppyjä suurena ongelmana. Kaikki me kuollaan kuitenkin.

[/quote]

minäkään en pelkää ryppyjä, mutta toivon ettei ihoni valahda ja kasvot ala roikkua. Tarvittaessa pitää turvautua sitten veitseen, jos siltä vielä tuntuu.

Menee jo huikan yli jos joku pyrkii olemaan ilmeetön ryppyjä pelätessään, onkohan ihan tervettä enää! :O No, naama alkaa ainakin roikkua jo nuorena kun lihakset ovat lösähtäneet, vaikka ryppyjä olisi vähän vähemmän kuin ilmekkäällä ihmisellä. Naurakaa ja hymyilkää, niin naama pysyy muodossaan ja saatte kivat ja kauniit naururypyt silmäkulmiin :)

Vierailija
26/48 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:45"]Itse heräsin 27-vuotiaana siihen että minulla oli otsassa kaksi selvästi näkyvää juonnetta, ns. sibelius-juonteiden alut sekä alkavia juonteita silmien alla ja silmäkulmissa. Otin selvää oikeasti toimivista ihonhoitotuotteista, hankin ne hinnasta piittaamatta sekä käytin tunnollisesti. Tulos: nyt voin viettää kolmikymppisiäni käytännössä täysin sileäihoisena. Aion ehdottomasti jatkaa samaan malliin :)

Ihonhoitotuotteissa on oikeasti eroja. Kosteustasapainoa saa varmasti pidettyä jotenkin yllä myös ns. halpiksilla sekä ryppyjä tilapäisesti häivytettyä kaikenlaisilla hyaluronihappotuotteilla, mutta oikeasti ihon kuntoon vaikuttavista tuotteista joutuu jo jotain maksamaankin... Sori vaan palstamammat.
[/quote]

Tuotteen nimi?

Vierailija
27/48 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkosuoja on helpoin tapa pitää iho hyvänä.Aurinkolaseja käytän paljon niin ei tarvitse siristellä.Kosteutus voiteilla tärkeää.Ei kannata paljoa valvoskella ja ryypiskellä,ne näkyy nopeasti ihosaa.Tupakointi on ehdoton nounou,pilaa ihon kokonaan.Silmänynpärysvoidetta olen käyttänyt jo kauan.

Vierailija
28/48 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:46"]Akat yrittää vältellä ryppyjä lähes neuroottisesti :O Miksi?
[/quote]
Ihan vaan teitä miehiä miellyttääksemme ;) no ei, vaan kyllä esim. se imartelee, jos luullaan nuoremmaksi

Vierailija
29/48 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä en mitenkään. Enkä nykyäänkään. Ei paljo ryppyjä ole. Käytän ihotyypin mukaista voidetta ja silmänympärysvoidetta.

45n

Vierailija
30/48 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin kiinnittämään huomiota ryppyihin vasta reilu 30 v, mutta retinoliseerumi tuntuu olevan tehokas.

Vierailija
31/48 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2015 klo 17:33"]Mä aloin kiinnittämään huomiota ryppyihin vasta reilu 30 v, mutta retinoliseerumi tuntuu olevan tehokas.
[/quote] Ja avitcid on muuten retinolia myös, mutta turhan voimakasta tavaraa jatkuvaan käyttöön.

Vierailija
32/48 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:45"]Itse heräsin 27-vuotiaana siihen että minulla oli otsassa kaksi selvästi näkyvää juonnetta, ns. sibelius-juonteiden alut sekä alkavia juonteita silmien alla ja silmäkulmissa. Otin selvää oikeasti toimivista ihonhoitotuotteista, hankin ne hinnasta piittaamatta sekä käytin tunnollisesti. Tulos: nyt voin viettää kolmikymppisiäni käytännössä täysin sileäihoisena. Aion ehdottomasti jatkaa samaan malliin :)   Ihonhoitotuotteissa on oikeasti eroja. Kosteustasapainoa saa varmasti pidettyä jotenkin yllä myös ns. halpiksilla sekä ryppyjä tilapäisesti häivytettyä kaikenlaisilla hyaluronihappotuotteilla, mutta oikeasti ihon kuntoon vaikuttavista tuotteista joutuu jo jotain maksamaankin... Sori vaan palstamammat. [/quote] Tuotteen nimi?

[/quote]

Ei varmasti kerro, se tuli tänne vain tärkeilemään.

Vierailija
33/48 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heräsin 27-vuotiaana siihen että minulla oli otsassa kaksi selvästi näkyvää juonnetta, ns. sibelius-juonteiden alut sekä alkavia juonteita silmien alla ja silmäkulmissa. Otin selvää oikeasti toimivista ihonhoitotuotteista, hankin ne hinnasta piittaamatta sekä käytin tunnollisesti. Tulos: nyt voin viettää kolmikymppisiäni käytännössä täysin sileäihoisena. Aion ehdottomasti jatkaa samaan malliin :)

[/quote]

Ei niissä oikeasti ole eroja. Jos tietäisit jotain kosmetiikasta ymmärtäisit, että ne lorkun tuotteet on milteinpä samoja mitä lancomen. Hintaerot tulevat pakkausten kalleudesta, patenttisuojien kalleudesta ja brändäämisestä. Ei sisällön ylivoimaisesta laadukkuudesta verrattuna halvempiin.

Typerät naiset maksavat turhaan eivätkä tutustu alaan ja siihen, mikä siitä tekee moista bisnestä.

Vierailija
34/48 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun selälläni, en ilmeile eli kurtistele otsaani. Harvoin hymyilenkään. Kesät talvet rasvaan kasvoni suojakertoimella 50. En tupakoi saati oleile savuisissa paikoissa. Juon vettä paljon ja ulkoilen happirikkaassa ilmassa lähes kaiken vapaa -aikani.

Vierailija
35/48 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:45"]

[/quote]

Ei niissä oikeasti ole eroja. Jos tietäisit jotain kosmetiikasta ymmärtäisit, että ne lorkun tuotteet on milteinpä samoja mitä lancomen. Hintaerot tulevat pakkausten kalleudesta, patenttisuojien kalleudesta ja brändäämisestä. Ei sisällön ylivoimaisesta laadukkuudesta verrattuna halvempiin.

Typerät naiset maksavat turhaan eivätkä tutustu alaan ja siihen, mikä siitä tekee moista bisnestä.
[/quote] näinpä. Ja ainoat tutkitusti ryppyihin vaikuttavat ulkoiset aineet on aurinkosuoja ja vaaaaahva retinoli. Ja sitten hyvä kosteutus auttaa kuivuudesta johtuviin pintaryppyihin, ihan sama laitatko perusvoidetta vai creme de la meria, kun on vaan omalle iholle sopiva rasvapitoisuus. Joidenkin kannattais ehkä vaihtaa asiantuntijakseen kemisti sen tuote-esittelijän sijaan. Kosmetologin tuotteet voi toimia paremmin kuin markettituotteet, mutta siihen ei syynä ole silloin tuotteen ylivertaisuus tai hinta, vaan se että tuotteet tunteva kosmetologi on osannut valita so-pi-vat tuotteet.

Vierailija
36/48 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Et sitten ole tietoinen siitä, että jo EU-lainsäädäntö kieltäää sellaisen kosmetiikan, joka vaikuttaisi ihon pintakerroksia alempiin kerroksiin? Hiukan huvittaa miten tavikset, asioista tietämättömät yrittävät päteä nollatiedon perusteella :D 

Sä et tule löytämään mitään "oikeasti" ihoa korjaavia ja ryppyjä poistavia tuotteita yhdeltäkään hyllyltä. Oli sillä purkilla hintaa 5e tai sitten se 100e.

Vierailija
37/48 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hätäilkö tytöt, tuo vaihe menee ohi

*51v, ryppyjä on ja ne kertovat elämästä- eri asia on välitänkö niistä :)

Vierailija
38/48 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat yrittää vältellä ryppyjä lähes neuroottisesti :O Miksi?

Vierailija
39/48 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän avitcidiä :D Se auttaa.

Vierailija
40/48 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:37"]Nukun selälläni, en ilmeile eli kurtistele otsaani. Harvoin hymyilenkään. Kesät talvet rasvaan kasvoni suojakertoimella 50. En tupakoi saati oleile savuisissa paikoissa. Juon vettä paljon ja ulkoilen happirikkaassa ilmassa lähes kaiken vapaa -aikani.
[/quote] Ilmeilyyn on vielä pakko kommentoida, että joissakin tutkimuksissa on havaittu että kyllä, hymyily teettää juonteita. Mutta, muut ihmiset eivät koekaan tällaisia ilmejuonteita rumina vaan viehättävinä. Botoxia ottaneiden tunne-elämän on myös havaittu supistuvan, tiedättehän sen "hymyile, niin hymyilyttää " -ilmiön? Muuten oon ihan samaa mieltä kaikista noista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi