Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25-28v: miten ehkäisette ryppyjä?

Vierailija
18.06.2015 |

Olen vastikään herännyt tähän, että on varmaan hyvä alkaa ennaltaehkäisemään ryppyjä/juonteita. Mitä tuotteita ja muita konsteja käytätte?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka silmänympärysvoide ja lumenen seerumi. Kuivaihoisena olen rasvannut ihoani pienen ikäni mutta niin vain se ajanhammas puree. Masennuksesta johtuva itkeskely ehkä aiheuttanut pahimmat vahingot, nyt taas vauva joka valvottaa. Olen ihan nätti mutta ikä veikataan aina yläkanttiin :(

Vm -89

Vierailija
42/48 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:45"] Itse heräsin 27-vuotiaana siihen että minulla oli otsassa kaksi selvästi näkyvää juonnetta, ns. sibelius-juonteiden alut sekä alkavia juonteita silmien alla ja silmäkulmissa. Otin selvää oikeasti toimivista ihonhoitotuotteista, hankin ne hinnasta piittaamatta sekä käytin tunnollisesti. Tulos: nyt voin viettää kolmikymppisiäni käytännössä täysin sileäihoisena. Aion ehdottomasti jatkaa samaan malliin :)   Ihonhoitotuotteissa on oikeasti eroja. Kosteustasapainoa saa varmasti pidettyä jotenkin yllä myös ns. halpiksilla sekä ryppyjä tilapäisesti häivytettyä kaikenlaisilla hyaluronihappotuotteilla, mutta oikeasti ihon kuntoon vaikuttavista tuotteista joutuu jo jotain maksamaankin... Sori vaan palstamammat. [/quote] Ei niissä oikeasti ole eroja. Jos tietäisit jotain kosmetiikasta ymmärtäisit, että ne lorkun tuotteet on milteinpä samoja mitä lancomen. Hintaerot tulevat pakkausten kalleudesta, patenttisuojien kalleudesta ja brändäämisestä. Ei sisällön ylivoimaisesta laadukkuudesta verrattuna halvempiin. Typerät naiset maksavat turhaan eivätkä tutustu alaan ja siihen, mikä siitä tekee moista bisnestä. [/quote] näinpä. Ja ainoat tutkitusti ryppyihin vaikuttavat ulkoiset aineet on aurinkosuoja ja vaaaaahva retinoli. Ja sitten hyvä kosteutus auttaa kuivuudesta johtuviin pintaryppyihin, ihan sama laitatko perusvoidetta vai creme de la meria, kun on vaan omalle iholle sopiva rasvapitoisuus. Joidenkin kannattais ehkä vaihtaa asiantuntijakseen kemisti sen tuote-esittelijän sijaan. Kosmetologin tuotteet voi toimia paremmin kuin markettituotteet, mutta siihen ei syynä ole silloin tuotteen ylivertaisuus tai hinta, vaan se että tuotteet tunteva kosmetologi on osannut valita so-pi-vat tuotteet.

[/quote]

Luulkaa ihan mitä haluatte... Mutta jos viitsisitte hiukan nähdä vaivaa esimerkiksi googlettamalla, teille selviäisi hyvin nopeasti että on olemassa aine (tai no sen eri muotoja), joka vaikuttaa positiivisesti ihon ikääntymisen merkkeihin. Koska olette todennäköisesti hyvin avuttomia googlettajia, pienenä vinkkinä kerrottakoon että esimerkiksi tuo täälläkin mainittu Avitcid liittyy asiaan ;)

En aio mainostaa täällä mitään tiettyä merkkiä, jokainen ottakoot itse selvää asioista. En ole "typerä nainen" joka uskoo mainoslauseisiin, vaan luotan omaan järkeeni. Suosittelen teillekin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:45"]

Ihonhoitotuotteissa on oikeasti eroja. Kosteustasapainoa saa varmasti pidettyä jotenkin yllä myös ns. halpiksilla sekä ryppyjä tilapäisesti häivytettyä kaikenlaisilla hyaluronihappotuotteilla, mutta oikeasti ihon kuntoon vaikuttavista tuotteista joutuu jo jotain maksamaankin... Sori vaan palstamammat.

[/quote]

Et sitten ole tietoinen siitä, että jo EU-lainsäädäntö kieltäää sellaisen kosmetiikan, joka vaikuttaisi ihon pintakerroksia alempiin kerroksiin? Hiukan huvittaa miten tavikset, asioista tietämättömät yrittävät päteä nollatiedon perusteella :D 

Sä et tule löytämään mitään "oikeasti" ihoa korjaavia ja ryppyjä poistavia tuotteita yhdeltäkään hyllyltä. Oli sillä purkilla hintaa 5e tai sitten se 100e.

[/quote]

Suosittelen sinullekin googlen käyttöä, ennen kuin tulet tänne viisastelemaan asioilla, joista et selvästi itsekään ole kovin hyvin perillä. En ole kemian tai lääketieteen asiantuntija, mutta jopa tällaiselle maallikolle käy hyvin äkkiä selväksi, että esimerkiksi aurinkovaurioita (jotka ovat suurin syy ikääntymisen merkkeihin!) on mahdollista korjata jälkikäteen. En tiedä mitä se sitten on, jos ei ihon kuntoon vaikuttamista? :) 

Vierailija
44/48 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyväksynyt otsani ilmerypyt, niille ei mahda mitään, ne tulevat kaikille. Siis sellaiset syvemmät uurteet, jotka tulevat esim tietyssä ilmeessä ja paljon selvemmin iän myötä. Mutta ne varsinaiset rypyt eli kun iho alkaan löysistymään, niin niitä ehkäisen seuraavasti:

En ota aurinkoa (ja käytän aurinkorasvaa kesällä), en tupakoi, juon paljon vettä, käytän halpis silmänympärysvoidetta, perus rasvoja ja öisin iholle öljyä, syön monipuolisesti ja hyvin ja liikun sopivasti. Tosin en nyt halua esittää mitään tekopyhää, joten kyllä välillä vietän persekänni viikonloppuja runsaine krapulamättöineen, ja joskus unohtuu kasvot rasvata sekä tupakan jos parikin saatan harvoin polttaa. Mutta noin niinkun pääsääntöisesti elän terveesti. Kannattaa myös hyväksyä, että suurin tekijä ryppyjen muodostumiselle on geenit. 

Vierailija
45/48 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32v. Muuten olen täysin rypytön ja juonteeton, paitsi otsassa on n. 4 juonnetta, joita ei aamulla näy juurikaan, mutta myöhemmin kyllä. Ne häiritsevät jonkin verran.
.
En käyttänyt parikymppisenä mitään erikoisvoiteita (en uskonut niihin) kasvoille, kunhan vain länttäsin jotain perusvoidetta naamaan suihkun jälkeen aamulla ja iltapesun jälkeen yöksi.
.
Otsaryppyni ilmestyivät n. vuosi sitten. Ne ei näy niin herkästi, jos nukun paljon, juon paljon vettä, laitan yöksi bio oilia tai jotain muuta tuotetta paksun kerroksen sekä tärkeintä: en käytä enää otsalla ohuttakaan meikkivoidetta (ennen käytin bb- tai cc-voidetta), koska juonteet näkyy meikkivoiteen kanssa selkeämmin. Pelkään, että juonteet vielä syvenevät. Auringonottoa en harrasta, en tupakoi, syön terveellisesti, mutta alkoholia kyllä juon (uskon sen vaikuttaneen noihin otsajuonteisiin).
.
Silmien ympärillä ei ole mitään ikääntymisen merkkejä. Ehkä johtuu siitä, että olen teinistä asti käyttänyt Vivalin öljypohjaisia silmämeikinpoistolappuja, joista jää pesunkin jälkeen sellainen hieman öljyinen/kosteutettu iho.

Vierailija
46/48 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 11:57"]

Pirkka silmänympärysvoide ja lumenen seerumi. Kuivaihoisena olen rasvannut ihoani pienen ikäni mutta niin vain se ajanhammas puree. Masennuksesta johtuva itkeskely ehkä aiheuttanut pahimmat vahingot, nyt taas vauva joka valvottaa. Olen ihan nätti mutta ikä veikataan aina yläkanttiin :( Vm -89

[/quote]

Olet 25/26 ja valitat jo kuinka ajanhammas puree :D? Taitaa olla vika enemmän naaman takana kuin naamassa jos siltä tuntuu.

Vierailija
47/48 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välikysymys, voiko alle 30v käyttää noita "for mature skin"-ryppyvoiteita? :D

Vierailija
48/48 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 12:25"]

Otsaryppyni ilmestyivät n. vuosi sitten. Ne ei näy niin herkästi, jos nukun paljon, juon paljon vettä, laitan yöksi bio oilia tai jotain muuta tuotetta paksun kerroksen sekä tärkeintä: en käytä enää otsalla ohuttakaan meikkivoidetta (ennen käytin bb- tai cc-voidetta), koska juonteet näkyy meikkivoiteen kanssa selkeämmin. 

[/quote]

Bb ja cc voide sisältävät yleensä aurinkosuojan. Kai siis käytät sitten aurinkosuojallista kosteusvoidetta jos et näitä levitä enää otsalle? Muuten voi olla lopputulos parin vuoden päästä vieläkin pahempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi