Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi koskaan koulutetut ja hyväkroppaiset kauniit naiset eivät minusta kiinnostu?

Vierailija
13.07.2025 |

Kun kerran kuulemma mitään tasoja ei ole parisuhteen muodostamisessa. Onko minulla käynyt vain matemaattisesti todennäköisyyksien suhteen ennennäkemättömän huono tuuri?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on kovat kriteerit enkä ole mitään muuta ikinä väittänytkään.

Vierailija
2/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole jotain mitä ne haluaa? 

Esim. Kim Herold jätti amiksen kesken kun lähti 17-vuotiaana malliksi Milanoon, eikä ole kai käynyt sitten mitään koulutusta? Nykyään työskentelee personal trainerina, eli siihen ehkä käynyt jonkun 6kk koulutuksen? 

Hänen vaimonsa on nätti ja mukavan oloinen lääkäri, eli Kim on saanut vaimonsa ulkonäöllä ja luonteella? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat jo avauksesi perusteella niin ärsyttävältä vänkääjältä, etten edes kysy oletko itse koulutettu ja/tai komea.

Vierailija
4/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinulle on vastattu jo tuhansia kertoja: et saa mitään naista, koska sinulla on v i t t u m a i n e n luonne. Ole hyvä, taas kerran. Vastaan samoin taas seuraavaan ikinä aloituksekseesi ja seuraavaan ja seuraavaan ja seuraavaan ja seuraavaan ja seuraavaan  ja seuraavaan 

Vierailija
5/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet joku Larry Laffer, niin miksi ihmettelet asiaa?

Vierailija
6/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkroppainen nainen on vaikea saalis kenelle tahansa. Nainen vaatii aina tasan samat ominaisuudet mieheltä, ja usein vähän päälle.

Jos lisäksi vaadit hyvän luonteen ja kauniit kasvot, niin lottovoittokin on todennäköisempää.

Vierailija
7/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoja ei ole sellaisena kuin moni mies sen käsittää. Eikä tasot määrää mitään, kunhan vähän osviitta niistä saa. 

Sinusta ei ole kiinnostunut kukaan tuollainen nainen esimerkiksi sellaisesta syystä, kuin että näitä naisia on kovin vähän ja he ovat jo pariutuneet, tai heidän miesmieltymyksensä ei ole sellainen kuin sinä.

Vierailija
8/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi sinä kuvittelet ansaitsevasi sellaisen naisen? Koska epäilemättä itse olet joku nipinnapin amiksen käynyt ruma kaljamahainen luuseri. 

Vierailija
9/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on omat kriteerit. Tasoja ei ole.

Vierailija
10/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulutettu ja hyväkroppainen nainen, mutta minua kiinnostaa miehessä ihan muut asiat kuin koulutus ja kehonkoostumus.

Vierailija
11/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla maine kiirinyt jos vain ulkonäkö on tärkeä.

Vierailija
12/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Kim Herold jätti amiksen kesken kun lähti 17-vuotiaana malliksi Milanoon, eikä ole kai käynyt sitten mitään koulutusta? Nykyään työskentelee personal trainerina, eli siihen ehkä käynyt jonkun 6kk koulutuksen? 

Hänen vaimonsa on nätti ja mukavan oloinen lääkäri, eli Kim on saanut vaimonsa ulkonäöllä ja luonteella? 

Tämä on muuten hyvä esimerkki siitä, että ulkonäöllä pärjääminen ei ole vain naisten oikeus - toisin kuin nettimiehet väittää!

Toinen esimerkki on se vanki josta tuli kuuluisa malli, en nyt muista nimeä. Kim Herold pärjännyt hyvin ilman koulutusta. 

Vierailija
13/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten hyvä esimerkki siitä, että ulkonäöllä pärjääminen ei ole vain naisten oikeus - toisin kuin nettimiehet väittää!

Toinen esimerkki on se vanki josta tuli kuuluisa malli, en nyt muista nimeä. Kim Herold pärjännyt hyvin ilman koulutusta. 

Joo se vanki oli hyvä esimerkki. Riitti pelkkä yksi kuva, niin naiset oli ihan kuumana.

Vierailija
14/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis naisilla yleensä itseään paremman näköinen mies?

Vierailija
15/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut kauniita naisia sänkyyn. En ole mielestäni mitenkään komea vaan tavallinen. Flirttailen naisille paljon ja kehuun niitten ulkonäköä joten ehkä ne sen takia haluaa minua. Monet naiset sanoneet ettei mies kehu niitä parisuhteessa.

Vierailija
16/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis naisilla yleensä itseään paremman näköinen mies?

Joillain on, joillain ei. Monilla varmaan samaa tasoa?

Varsinkin jos laitetaan pariskunta istumaan terassille saunan jälkeen, niin harvemmin on mitään mainittavaa ulkonäön tasoeroa. Joillain pareilla nainen laittautuu näyttävämmäksi kuin oikeasti on, ja toki on myös pareja joissa mies komea ja nainen vain nätti eikä kaunis. 

Vierailija
17/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin vanhemmilla naisilla voi olla hyvä kroppa ja koulutusta, mutta eivät ole enää kauniita. Kannattaisiko yrittää sellaisia? Voisi olla helpompi lähestyä? 

Vierailija
18/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväkroppainen nainen on vaikea saalis kenelle tahansa. Nainen vaatii aina tasan samat ominaisuudet mieheltä, ja usein vähän päälle.

Jos lisäksi vaadit hyvän luonteen ja kauniit kasvot, niin lottovoittokin on todennäköisempää.

Kyllä täällä on ainakin yksi hyväkroppainen, urheileva nainen onnellisesti parisuhteessa pulskemmanpuoleisen uroksen kanssa. 

Vierailija
19/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa jutella naisille. Naisille pitää lirkutella ja flirttailla. Ja ennen kaikkea pitää tarjota kahvit tai illallinen kun ensin olet uskaltanut pyytää treffeille.

Vierailija
20/28 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli.