Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö nukkumaan melussa?

Vierailija
08.02.2022 |

?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain täydessä hiljaisuudessa, korvatulpat käytössä lähes joka yö.

Vierailija
2/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mikä melu. Miehen kuorsauksen takia en saa nukuttua, jos lapset tappelee niin nukahdan samantien.

Toisaalta pystyn nukkumaan läpi tykistökeskityksen, mutta herään, kun koira haukottelee alaovella (=sitä oksettaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu melusta. Tasainen melu ei haittaa, esim. moottoritie, mutta vaihteleva taas pitää hereillä, esim. koiran räksytys.

Vierailija
4/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoisuus isompi ongelma, mutta kyllä epätavalliset äänetkin joskus valvottavat. Tasaisempi puhe jossain taustalla sen sijaan on jopa rauhoittavaa.

Vierailija
5/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu metelistä ja siitä että kuinka väsynyt on. En oikeastaan osaa nukkua esimerkiksi autossa.

Vierailija
6/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valoisuus isompi ongelma, mutta kyllä epätavalliset äänetkin joskus valvottavat. Tasaisempi puhe jossain taustalla sen sijaan on jopa rauhoittavaa.

Vieraskielinen puhe häiritsee ainakin minua vähemmä, koska sitä ei jää kuuntelamaan. Jos joku puhuu suomea, niin helposti alkaa kuunnella eikä nukahda.

Vierailija
7/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En,olen ääniherkkä ja valoherkkä. Vaikka 5 henkisen perheen kuopus ja taatusti kasvanut elämänäänien keskellä eikä suinkaan mitään pimennysverhoja. Ei pysty ni ei.

Vierailija
8/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu metelistä. Asun vilkas liikenteisen radan varrella ja junat ei häiritse ollenkaan, mutta jos koira on levoton yöllä, eli läähättää, vaihtaa paikkaa jatkuvasti tms. niin herään heti.

Vierailija
9/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla täysin hiljaista ja pimeää. Lapin eräkämppä olisi minulle unelmien täyttymys.

Vierailija
10/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mikä melu. Miehen kuorsauksen takia en saa nukuttua, jos lapset tappelee niin nukahdan samantien.

Toisaalta pystyn nukkumaan läpi tykistökeskityksen, mutta herään, kun koira haukottelee alaovella (=sitä oksettaa).

🤣🤣 Hyvä viesti. Jotenkin nauratti tuo että heti kun lapset tappelee, niin voit nukahtaa siihen. Piristi päivää

Vierailija
11/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣🤣 Hyvä viesti. Jotenkin nauratti tuo että heti kun lapset tappelee, niin voit nukahtaa siihen. Piristi päivää

Anteeksi lapset ;-)  mutta minulle tuo lasten tappeleminen on monella tavalla positiivinen, rauhoittava signaali: ovat hengissä, ovat terveitä (=kovin kovassa kuumeessa eivät esimerkiksi jaksa nahistellakaan) ja ovat kotona. Kaikki hyviä positiivisia asioita.

Miehen kuorsaus taas ei ole positiivinen asia: yleensä kuorsaa, jos on kipeä tai humalassa, ja koska on viime aikoina lihonut, niin kuorsaus on pahentunut. Vielä mukaan ei ole tunnut hengityskatkoksia, mutta se pelko siinä on mukana :-(

Vierailija
12/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Jos laitan pyörimään musiikkia, leffan tai tv-ohjelman, saan kyllä nukuttua, mutta muiden aiheuttama meteli häiritsee.

Vierailija
13/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen saattanut nukkua ihan hyvin, jos mies kuorsaa vieressä, mutta havahtua hereille, jos lapsi yskäisee omassa huoneessaan talon toisessa päässä.

Eli riippuu, mikä melu ja missä vaiheessa unisykliä ollaan.

Vierailija
14/14 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en. Mutta joskus oli niin väsynyt nuorempana että nukkui putkiremppaporan ja muun betoniporauksen aikana tai naapurien poran aikana (nikkarointi). Heräten ehkä välillä. Korvatulppa ja kuulosuojain ei toimi niiden suhteen, kuulosuojain korostaa ääntä kaikukoppana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi