Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nuo Helly hansen takit voi olla noin pieniä?

Vierailija
08.02.2022 |

Katsoin viimeksi kaupassa ja valmistusmaa Bangladesh. Johtuuko tuosta valmistusmaasta? Olen noin M kokoa ja takki pitäisi olla xl näköjään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas vaihtelee merkillä tosi paljon. Jotkut heidän hupparit on kokoa M, jotkut joutuu ottamaan L ja sitten juurikin yksi kuoritakki on jo XL eikä tuumaakaan liian iso. Mistä lienee johtuu, kivoja vaatteita tosin..

Vierailija
2/9 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu aasialaisten kokotaulukosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiska maahantuoja, joka ei ole vaivautunut merkitsemään oikeita kokoja suomalaisvalaille.

Vierailija
4/9 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet takit ovat. Olenhan mä nyt 175 ja painan noin 90kg mutta melko suoravartaloinen. Ostin juuri tokulta Skilan parkatakin ja otin xxl-koon. Kaikista suurimman ja sekin hiukan liian istuva. Kuinka oikeasti pallolihavat löytää mitään? Myös didriksonin takit ova melko puikeloita. Hihat vaan pitenevät mitä suurempi koko.

Vierailija
5/9 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai M kokoinen on valas? Olipa typerä kommentti.

Vierailija
6/9 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itsellä normaalisti koko xs-s, ja tuo hellyn takki koossa XS on hirveä teltta. Varmaan vaihtelee tuotteittain.

Vierailija
7/9 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 15 vuotta vanhoja paitoja, joissa sopii istuvasti koko S , mutta jos ostan uuden paidan nyt niin koon pitää olla joko M tai jopa L..  

Vierailija
8/9 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö ostaa sopivan kokoisen vaatteen välittämättä kokomerkinnästä - problem solved.

Vierailija
9/9 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö ostaa sopivan kokoisen vaatteen välittämättä kokomerkinnästä - problem solved.

Ei se ihan noinkaan mene. Kokoja ei yksinkertaisesti ole tarjolla. Itse kävin ostamassa itselleni ulkoilutakin. Vaikka olen hoikka, olen pitkä, joten hihoissa pitää olla pituutta ja hartioissa leveyttäkin. Löysin kyllä nätin takin, mutta koko on muistaakseni peräti xxl. Miten vielä hankalamman kehonmallin omaavat ihmiset löytävät hyviä ulkoiluvaatteita, jos valmistajat tarjoavat vaatteita vain tietynkokoisille ihmisille? Kaikkihan me kuitenkin haluamme ulkona käydä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi