Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun lähettää fb:ssa kaveripyynnön, niin voiko samaan liittää viestin?

Vierailija
17.06.2015 |

Nimittäin ennen ainakin pystyi, mutta pystyykö nykyäänkin? Olisi nimittäin sellainen tilanne, että minun pitäisi saada yhteyttä erääseen ihmiseen, jolla on salainen puhelinnumero (eli ei voi soittaa eikä viestittää puhelimella), laitoin viestin fb:n kautta mutta meni Muut-kansioon, ei varmaan huomaa sitä ollenkaan :( Kaveripyynnön lähettämällä saisin yhteyden, mutta voinko laittaa samalla viestin vai lähteekö pelkkä pyyntö hänelle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Laita pelkkä pyyntö. Jotakin kautta häneen saisit varmaan yhteyden jos ihan pakko olisi. Tuskin on polttava tarve, jos fb:n kautta pakko yrittää.

Vierailija
2/8 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä se "lähetä viesti"-nappi profiilia katsottaessa? Silloin on laittanut asetuksista, että kaikki voivat lähettää hänelle viestejä. Eikä ne mene muut-kansioon. Ainakin minä saan ihan normaalisti ne ilmoituksineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en saa muuten yhteyttä! Henkilö on minulle ihan outo ja asuu eri paikkakunnalla, mutta joka tapauksessa minulla on hänelle tärkeää asiaa eikä siitä sen enempää täällä! 

ap

Vierailija
4/8 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen profiilissaan lukee vain "viesti". Lähetin viestin jo ajat sitten mutta hän ei ole lukenut sitä. 

ap

Vierailija
5/8 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:23"]

Kun en saa muuten yhteyttä! Henkilö on minulle ihan outo ja asuu eri paikkakunnalla, mutta joka tapauksessa minulla on hänelle tärkeää asiaa eikä siitä sen enempää täällä! 

ap

[/quote]

Voi harmi... Olis kyllä kätevä jos sais sen viestin pyynnön yhteyteen. 

t. 2

Vierailija
6/8 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan sitä olis jokasen postilaatikot täynnä paskaa, jos ne viestit tulis "normaalisti".

Vierailija
7/8 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:24"]

Hänen profiilissaan lukee vain "viesti". Lähetin viestin jo ajat sitten mutta hän ei ole lukenut sitä. 

ap

[/quote]

Olet varmaan jo tämän tehnytkin, mutta katso onko mitään julkisia juttuja hänellä joihin voisit kommentoida että katsoo muut-kansion. Tai sitten maksaa pienen summan että viesti menee postilaatikkoon.

Vierailija
8/8 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tökkään? :/

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi