Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde tuntuu auttamattoman paskalta, eikä mies edes tajua sitä

Vierailija
17.06.2015 |

Olen koittanut jo vuoden ilmaista miehelle miten tyytymätön olen suhteeseemme ja siihen mitä se minulle antaa. Ei mene jakeluun. Nyt alan olla jo siinä pisteessä että tilaisuuden tullen voisin ihastua toiseen. Ero olisi tosi hankala nyt lasten takia ja taloudellisista syistä. Mutta en haluaisi uhrata omaa elämää kokonaan tähän paskaankaan. Mikä neuvoksi?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:20"]

Ei kyrvän puutteen takia kannata erota, ennen kuin lapset on isoja. Sehän on loistava ehkäisykeinokin. Jaatte vain työt ja tehtävät tasapuolisesti ja pyöritätte arkea.

Sanoisin että todellisia eron syitä ovat alkoholismi, mielenterveysongelmat ja väkivaltaisuus sekä vittumaisuus.

[/quote]

Paskanjauhantaa. Ei elämän tarvitse olla mitään tehtävänjakoa ja arjen pyöritystä. Meillä on vain tämä yksi kerta täällä, ja jos jotain aikoo tehdä, se pitää tehdä nyt, ei tule toista kertaa. Haluatko että tämä ainoa elämäsi kuluu kituuttaessa kehnossa suhteessa, jos paljon kivempaakin voisi olla?

Vierailija
42/46 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ero vaatii tietyn hätätilanteen, ei noin vain kun ajattelee miten lasten pitää sopeutua. Itse erosin aivan sekoamispisteessä olevasta kokopäiväjuoposta ja silti toinen lapsista vähän haikeili hänen peräänsä. Ja ne tapaamisten järjestelyt ja onnistuuko vai ei, elatusmaksujen kanssa säätö, asunto, elätät yksin perheen. Eikä sitä tiedä saatko sitä munaa sittenkään. Kaikki kyttää sinun menosi ja naimiset suurennuslasilla sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:23"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:20"]Ei kyrvän puutteen takia kannata erota, ennen kuin lapset on isoja. Sehän on loistava ehkäisykeinokin. Jaatte vain työt ja tehtävät tasapuolisesti ja pyöritätte arkea. Sanoisin että todellisia eron syitä ovat alkoholismi, mielenterveysongelmat ja väkivaltaisuus sekä vittumaisuus. [/quote] aha. Eli pitäisi elää oman käden varassa kunnes on vanha kurppa? Sitä paitsi noista toinen ja viimeinen vaikuttavat tilanteeseen. Mutta edelleen, jos mies nyt vain tajuaisi alkaa yrittää jotain, voisin jäädäkin. Lasten ja periaatteen takia. Ap

[/quote]

Olen samaa mieltä ettei seksin takia kannattaisi erota, voithan koittaa ehdottaa että molemmilla olisi lupa käydä vieraissa.

Itse olisin tyytyväinen kunhan työt jaettaisiin tasan, vaikka oltaisiin kavereita vain. Mutta joku muu olisi varmaan tyytyväinen, kunhan seksi elämä toimii, vaikka hoitaa kaiken kotona yksin. Eli itsehän sen tiedät kuinka paha sinun on olla.

Vierailija
44/46 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut tehdä samanlaisen aloituksen. Meillä tosin päällimmäinen ongelma on se, että minä olen vain ja ainoastaan äiti. Sovimme aikanaan, että minä joustan tietyissä asioissa ja mies sitten myöhemmin tietyissä asioissa. Nyt olisi miehen vuoro joustaa niin mitä hän tekee? Keksii selityksiä miksei hän voi niin tehdä! Mies on niin "kiireinen" ettei hänellä ole aikaa osallistua kodin asioiden hoitamiseen. Hän ei ymmärrä sitä, että jos käyttäytyisin kuin hän, lapset olisivat heitteillä. Kyse on kuitenkin alle kouluikäisistä lapsista. Meillä ei ole tukiverkkoja tällä paikkakunnalla, joten hoidan lapset yksin.

Seksiä ei ole juuri koskaan ja jos on, se on huonoa. Haaveilen, että joskus kokisin intohimoista ja tyydyttävää seksiä. Että joku haluaisi minua eikä pitäisi vain runkkupatjana.

Vierailija
45/46 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
46/46 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikäähän vähän tarkemmin. Pikkulapsivaihe on rankka miehillekin, eikä parisuhteelta voi vaatia samaa kuin ennen lapsia. Miettikää tarkkaan, miten talouspuoli romahtaa eron tullessa. Mies ei välttämättä maksa mitään elatuksia paitsi ulosoton kautta. Joudutte maksamaan yksin kaikki asuinkulut jne. Miehen ei ole pakko ottaa lapsia luokseen ikinä, jos ei halua, jne jne. MIETTIKÄÄ TARKKAAN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi