Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde tuntuu auttamattoman paskalta, eikä mies edes tajua sitä

Vierailija
17.06.2015 |

Olen koittanut jo vuoden ilmaista miehelle miten tyytymätön olen suhteeseemme ja siihen mitä se minulle antaa. Ei mene jakeluun. Nyt alan olla jo siinä pisteessä että tilaisuuden tullen voisin ihastua toiseen. Ero olisi tosi hankala nyt lasten takia ja taloudellisista syistä. Mutta en haluaisi uhrata omaa elämää kokonaan tähän paskaankaan. Mikä neuvoksi?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo

Vierailija
2/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voisi olla mun kirjoittama aloitus...oon koittanut keskustella, mutta menee aina yksinpuheluksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei neuvoja. Ymmärrän kyllä mistä puhut. Sama tilanne täällä.

Vierailija
4/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että parisuhde tuntuu sinusta paskalta on puhaasti siis subjektivinen kokemus? Kuinka mies voisi asiassa auttaa, jos hänen näkökulmastaan kaikki on ok? Sinun pitää itse miettiä, kuinka tulisit tyytyväisemmäksi.

Vierailija
5/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ottamalla vaikka joskus minunkin tarpeeni huomioon. Olemalla kiinnostunut minunkin asioistani. Haluamalla edes seksiä muutenkin kuin kerran kuussa yöllä pimeässä peiton alla mitään sanomatta samalla kaavalla! Ap

Vierailija
6/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä siihen muu auttaa kuin ero? Ei mikään jos toinen ei ota kuuleviin korviinsa.

Vierailija
8/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, mutta olisin to-del-la tyytyväinen, jos saisin kerran kuussa. Kerran vuodessa on nykytahti. Aikaisemmin oli 3 vuoden kuiva kausi, jolloin ajauduinkin sitten suhteeseen toisen miehen kanssa (2 vuotta odotettuani).

Vierailija
9/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:45"]

No ottamalla vaikka joskus minunkin tarpeeni huomioon. Olemalla kiinnostunut minunkin asioistani. Haluamalla edes seksiä muutenkin kuin kerran kuussa yöllä pimeässä peiton alla mitään sanomatta samalla kaavalla! Ap

[/quote]

No mutta jos se ei ole kiinnostunut eikä halua! Pitäisikö sen teeskennellä, olisitko silloin tyytyväinen? Joko hyväksyt sen ettei se välitä, tai alat järjestellä eroa. Siinä sun vaihtoehdot. 

Vierailija
10/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:45"]

[/quote]

No mutta jos se ei ole kiinnostunut eikä halua! Pitäisikö sen teeskennellä, olisitko silloin tyytyväinen? Joko hyväksyt sen ettei se välitä, tai alat järjestellä eroa. Siinä sun vaihtoehdot. 
[/quote] niinhän se on. Alan valmistautua eroon nyt ensin henkisesti. Konkreettisesti sitten kun lapset ovat vähän isompia. Ap

Vierailija
11/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:45"] No ottamalla vaikka joskus minunkin tarpeeni huomioon. Olemalla kiinnostunut minunkin asioistani. Haluamalla edes seksiä muutenkin kuin kerran kuussa yöllä pimeässä peiton alla mitään sanomatta samalla kaavalla! Ap [/quote] No mutta jos se ei ole kiinnostunut eikä halua! Pitäisikö sen teeskennellä, olisitko silloin tyytyväinen? Joko hyväksyt sen ettei se välitä, tai alat järjestellä eroa. Siinä sun vaihtoehdot.  [/quote] niinhän se on. Alan valmistautua eroon nyt ensin henkisesti. Konkreettisesti sitten kun lapset ovat vähän isompia. Ap

[/quote]

Ihan vaan vinkkinä, että ero on helpompi kun lapset ovat pieniä.

Vierailija
12/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nostin aikoinaan konkreettisesti kissan pöydälle sanomalla että mulla on paha olla tässä parisuhteessa kun tuntuu että ollaan enää vain kämppiksiä saman katon alla ja ettei ole enää juurikaan meitä yhdistäviä asioita, edes yhteistä aikaa.

Vierailija
13/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:00"]Itse nostin aikoinaan konkreettisesti kissan pöydälle sanomalla että mulla on paha olla tässä parisuhteessa kun tuntuu että ollaan enää vain kämppiksiä saman katon alla ja ettei ole enää juurikaan meitä yhdistäviä asioita, edes yhteistä aikaa.
[/quote] no auttoiko? Ap, joka on kyllä myös tehnyt tiettäväksi monta kertaa miten tyytymätön olen.

Vierailija
14/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, tuntuu että lapset ja osoite on yhteistä miehen kanssa..seksiä viimeksi 3,5 vuotta sitten. Omaan käteen olen turvautunut, mutta eipä se pitemmän päälle lämmitä, sekään..

Vierailija
15/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:04"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:00"]Itse nostin aikoinaan konkreettisesti kissan pöydälle sanomalla että mulla on paha olla tässä parisuhteessa kun tuntuu että ollaan enää vain kämppiksiä saman katon alla ja ettei ole enää juurikaan meitä yhdistäviä asioita, edes yhteistä aikaa. [/quote] no auttoiko? Ap, joka on kyllä myös tehnyt tiettäväksi monta kertaa miten tyytymätön olen.

[/quote]

Auttoi siinä mielessä että vaikka asia tuli miehelle täysin puskista, hän kuitenkin lopulta ymmärsi mitä tarkoitin ja tuloksena oli lihavan riidan sijaan sopuisa ero.

Vierailija
16/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen nyt niin että lopetan kaikki eleetkin, jotka antaisivat ymmärtää minun ajattelevan että tässä on muka joku parisuhde. Katson miten mies reagoi ja eropäätöksen teen lopulta sen perusteella. Ap

Vierailija
17/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
18/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihan samat tunteet. Seksi ei ole ollut melkein vuoteen, ja silloinkin se ei tainnut tyydyttää kumpaakaan. Tuntuu ettei mies kuuntele tai huomio minua, ja joudun tekemään liikaa. Tämä tilanne tukahduttaa mua, jotenkin elämä lipuu pois. Mutta lapsi on teini, ja tiedän että se olisi hänelle todella vaikeaa. Huomaan että jos hän hyomaa epäsopua välillämme, tai jompi kumpi on kiukkunen, niin teini tulee sovittelemaan hiukan hätääntyneen oloisena. Täytyy odottaa joku vuosi, kunnes lapsi on vanhempi.

Vierailija
19/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta kun olen saanut lapsen nukahtamaan runkkaan ennen kuin menen katsomaan miehen kanssa televisiota. Eli kyllä meillä on yhteistä aikaa joka päivä, mutta ei parisuhdetta. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi