Luotatteko ihonhoito tuotteissa Lumeneen vai mitä merkkiä käytätte?
Mulla on käytössä Lumenen ja Biothermin tuotteita ja olen tyytyväinen.
Kommentit (92)
Käytän Bellavita-voiteita naamassa perusvoiteina. Pitävät rypyt poissa ja ovat edullisia ja kotimaisia. Iho täytyy vaan totuttaa niihin kun retinoli voi aluksi ärsyttää, mutta iho kyllä tottuu ja pysyy sileänä.
Ja kesällä käytän auringossa Elisabeth Ardenin SPF15 tai SPF30 aurinkosuojan sisältäviä kasvovoiteita.
Värivoiteina Lancomen Teint Miracle ja Teint Idole Ultrawear taitaa olla markkinoinden parhaita, ainakin oman kokemuksen mukaan.
Lumenen CC värivoiteet joissa aurinkosuoja on kyllä ihan hyviä kanssa. Niitä kaapistani löytyy myös kesäsävyissä. Parasta Lumenella ovat olleet nestemäiset poskipunat.
Käytän vain kotimaista luonnonkosmetiikkaa. No, yksi puteli on hajutonta Lumenea, muuten tavallinen kosmetiikka on liian vahvaa ja hajustettua mulle.
Jaahas, vanha ketju on nostettu. Miksiköhän?
Lumenen herkän ihon tuotteet käy hätätapauksessa kun mökkipaikkakunnalla ei ole muuta saatavilla.
Kaikkien ihotyyppien tuotteista ainakin minulle tulee ärsytysnäppyjä.
Tänään viimeksi ostin Mossaa, käyttänyt kys sarjaa nyt parisen vuotta.
Toivoisin että voisin käyttää lumenen voiteita. Ehkä niitä pitäisi jotenkin uudistaa että ne sopisi useammille? Varsinkin se lähde seerumi kirvelee ihoa. Haluaisin käyttää suomalaista ja suomessa valmistettua.
Lumenen tuotteista käytän meikinpoistogeeliä joka on aivan paras tuote ikinä. Ja joitakin lumenen meikkejä, kuten kulmavahageeli, nestemäinen poskipuna ja luomivärit.
Tällä hetkellä ihonhoidossa käytän korealaista kosmetiikkaa mutta toivoisin että voisin siirtyä suomalaiseen... mikä olisi vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun löysin tämän ketjun. Ostin Lumenen niitä pinkkejä purkkeja päivävoiteeksi ja yövoiteeksi ja naamani on nyt täynnä kipeitä paukamia. Normaalisti en kärsi mistään finneistä, nyt niitä on seurassa, otsassa ja pitkin naamaa.
Heitänkin nämä purkit roskiin. Ei nekään tosin ilmaisia ollut, mutta näin kipeät paukamatkaan ei ole mikään hyvä juttu. En voi suositella
Minä saa myös lumenen tuotteista ihottumaa, lopetin ostamasta kun iho menee pitkäksi aikaa huonoksi
Käytän Lumenen hoitovettä. Muuten Ceraven tuotteita. Yöksi Bellavitan retinolivoidetta.
Käytin Lumenea pitkään, mutta huomasin nyt, että Lidlin Cien tuotteet, varsinkin ne hyvin kosteuttavat sopivat yllättävän hyvin omalle iholleni ja ovat puolta halvempia, niin nyt on säästösyistä siirrytty niihin.
Lumenelta on jokin Aqua-seerumi, se ainakin on hyvä ja hoitaa hommansa. Puhdistuotteet ja rasvat minulla on esim. Smuutilta ja apteekista (Cerave, Sebamed).
Hyvä kun löysin tämän ketjun. Ostin Lumenen niitä pinkkejä purkkeja päivävoiteeksi ja yövoiteeksi ja naamani on nyt täynnä kipeitä paukamia. Normaalisti en kärsi mistään finneistä, nyt niitä on seurassa, otsassa ja pitkin naamaa.
Heitänkin nämä purkit roskiin. Ei nekään tosin ilmaisia ollut, mutta näin kipeät paukamatkaan ei ole mikään hyvä juttu. En voi suositella