Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luotatteko ihonhoito tuotteissa Lumeneen vai mitä merkkiä käytätte?

Vierailija
08.02.2022 |

Mulla on käytössä Lumenen ja Biothermin tuotteita ja olen tyytyväinen.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene on luotettava. Jos haluan saada naamani räjähtämään kipeille näpyille ja punotukselle, valitsen Lumenen. Ai että. Joo, ei sovi munkaan iholle. Käytän Niveaa, Louis widmeriä ja Hadalaboa.

Vierailija
62/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Lumene esim. mun iholle sopii paremmin kuin vaikkapa Nivea, mutta kuten joku jo mainitsikin, jatkuva sarjojen uudistaminen risoo. Juuri kun on löytänyt esim. hyvän meikkivoiteen, se poistuu myynnistä ja taas pitäisi selvittää uusista mikä on paras itselle.

Ja esim. herkkien silmien ripsari (vaal.sin. pakkaus, en muista nimeä) oli aivan ala-arvoinen, kevyesti huonoin ripsari ikinä. Ei tuntunut kuivuvan ollenkaan, liimasi ripset yhteen niin että näytti siltä että ripsiä on kaikkiaan neljä, suoristi ne ja lopulta varisi parissa tunnissa silmien alle.

Valokynällekin tehtiin varmaan jokin uudistus, koska yhtäkkiä uusi kynä olikin huonompi kuin edellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositelkaa nyt hyvät ihmiset merkkejä joiden tuotteissa ei ole mikromuovia. Käytin pitkään Favoran putsaria jahka älysin lukea takakansisepostuksen. Ja eikös ole mikromuovia. Apteekista ostanut ja pienessä mielessä luotin että mitä apteekista kantaa ja kaiken maailman vegeä ja ympäristölippua, ettei niissä olisi mikromuovia.

Vierailija
64/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei sovi yhtään Lumenen tuotteet.Ostan apteekista La roche tai Avenen tuotteet.

Vierailija
65/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen Blur-meikkivoiteesta tykkään! CC-voide itselläni saa aikaa vaikutelman oranssista dalmatialaisesta, koska tuote pakkaantuu laikuiksi heti levityksen jälkeen. 

Ripsiväreistä saan iho-oireita. Silmät vuotavat ja luomet turpoavat. Itsekin sain joskus punaisia näppyjä Lumenen kasvorasvasta, varsinkin leuassani oli upeat paiseet, vaikka tuotteen piti sopia herkälle iholle. 

Vierailija
66/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän lumenen silmänympärysvoidetta, muut ei oo sopinut mulle.

Vierailija
67/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan valitettavasti on, että suomalainen Lumene - rumene!

Onnellisia ovat ne, jotka löytävät edullisia hoitotuotteita itselleen.

Minä sain tuloksia vasta kun aloin käyttämään kosmetologin tuotteita. Superhyviä. Kanta-asiakkaat saavat ihan kelpo alennukset, jotka hakkaavat merkkituotteiden kosmetiikan hinnat.

Vierailija
68/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suositelkaa nyt hyvät ihmiset merkkejä joiden tuotteissa ei ole mikromuovia. Käytin pitkään Favoran putsaria jahka älysin lukea takakansisepostuksen. Ja eikös ole mikromuovia. Apteekista ostanut ja pienessä mielessä luotin että mitä apteekista kantaa ja kaiken maailman vegeä ja ympäristölippua, ettei niissä olisi mikromuovia.

Miia on kirjoittanut tästä hyvän jutun ja linkin appiin (alla):

https://miiajohansson.com/2021/03/mita-raaka-aineita-valttelen-kosmetii…

Beat the Microbead

https://www.plasticsoupfoundation.org/en/what-we-do/health/my-little-pl…

Vierailija
69/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene on ylihintaista kuraa, ei toimi itselleni ainakaan ollenkaan.

LV:n voiteet ja kasvovedet on hyviä. Cienin Aquarich on ihan parasta puhdistusainetta mitä olen koskaan kokeillut, hintaa on muistaakseni noin euro.

Vierailija
70/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautin Lumenen takaisin pannaan. Eikös Lumenekin mainosta itseään sopivaksi herkälle pohhoismaalaiselle iholle vai onko se slogan jo kuopattu?[/quote]

Ainakin välillä on tummahipiäiset Lumenen mainoksissa joten ei taida olla enää pohjoismaalaisele iholle sopia nuo tuotteet.

Vierailija
71/80 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, missään luonnonkosmetiikan tuotteissa ei ole mikromuovia. Eli, kun ostat tuotteita missä on luonkos-sertifikaatti ( https://www.luonnonkosmetiikka.fi/luonnonkosmetiikka/sertifiointitahot/ ), niin vältyt muoveilta ym. epämääräisiltä ainesosilta. 

Apteekin tuotteissa, osassa, on muoviyhdisteitä yllättävän paljon ja siksi itse en niitä suostu käyttämään. Kerran sain näytetuubin (pienen) La Roche- Posay kasvovoiteesta ja iho meni ihan pilalle ko. voiteesta, vaikka näytetuubista riitti vain n. 5 kertaan. Piti olla vielä joku herkän ja punoittavan ihon voide, mutta ei kiitos minulle. Myydään toki joissain apteekeissa mm. Atopikia, mikä on luonnonkosmetiikkaa. Yliopiston apteekin YA Naturae on myös luonnonkosmetiikaa ja mikä parhainta suht edullistakin kaikenlisäksi. 

Vierailija
72/80 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LV:n voiteet ja kasvovedet on hyviä. Cienin Aquarich on ihan parasta puhdistusainetta mitä olen koskaan kokeillut, hintaa on muistaakseni noin euro.

Pidä itse tosi paljon Caudalien Beauty Elixiristä, paljon parempi kuin Lumene omasta mielestä.

Ja vielä linkki: https://nenna.fi/product/caudalie-beauty-elixir-100ml

Vierailija
73/80 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

katri2002 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä itse tosi paljon Caudalien Beauty Elixiristä, paljon parempi kuin Lumene omasta mielestä.

Ja vielä linkki: https://nenna.fi/product/caudalie-beauty-elixir-100ml

Beauty Elixir on kyllä hyvä! Testailin sitä juuri ja tykkäsin kyllä ihan sikana. Varsinkin jos ettii seerumi + kasvovesi komboa.

Vierailija
74/80 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin just lumenen päivävoidetta mutta heitin sen roskiin kun tuoksu oli niin järkyttävä.

En pysty käyttämään kasvoilla mitään kovin voimakkaasti hajustettua ja tämä haju oli voimakkaampi kuin jossain dödöissä.

Jotakinkin ihme kakkaa ne niihin kai laittaa, että paha haju pitää peittää ylivoimakkaalla hajusteella.

Vierailija
75/80 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin just lumenen päivävoidetta mutta heitin sen roskiin kun tuoksu oli niin järkyttävä.

En pysty käyttämään kasvoilla mitään kovin voimakkaasti hajustettua ja tämä haju oli voimakkaampi kuin jossain dödöissä.

Jotakinkin ihme kakkaa ne niihin kai laittaa, että paha haju pitää peittää ylivoimakkaalla hajusteella.

Tämä. Ne hajusteet on tosi voimakkaita.

Vierailija
76/80 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonkosmetiikka, mene esim twistbe sivuille.

Vierailija
77/80 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene on muutoin ihan hyvä merkki ja käytän edelleen Kulmakynä ja ripsivärejä sekä kaksifaasista misellivettä silmämeikin poistamiseen ja koko meikin poistamiseen ennen treenejä.

Harmikseni vain useimmat Lumenen nykyiset tuotteet sisältävät jonkin raaka-aineen, joka polttaa ihollani. Useamman päivän käytön jälkeen meni iho rikki. Muutoin kyllä käyttäisin.

Lumene käyttää muuten nykyisin suomalaista pakkausinnovaatiota Sulapackia parin kasvovoiteen pakkauksessa. Olen vaikuttunut. Saman valmistajan pakkausta käytän itse vartalon öljypalassa (Luonkos).

Vierailija
78/80 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivealla on hyvät tuotteet nykyisin.

Vierailija
79/80 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hoida ihoani mitenkään säännöllisesti. Silti kysytään papereita ja näytän kuulemma nuorelta, vaikka lähestyn neljääkymppiä. Lähinnä pesen naaman suihkussa. Joskus vedellä, joskus saippualla ja joskus kuorinta-aineella. Se on melkein se ja sama millä aineilla ihonsa kuorruttaa. Toki jotkut atoopikot erikseen.

Vierailija
80/80 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiseksi luotan Lumeneen,  ovat kalliita mössöjä.

Muilta merkeiltä saa paljon parempia tuotteita.