Luotatteko ihonhoito tuotteissa Lumeneen vai mitä merkkiä käytätte?
Mulla on käytössä Lumenen ja Biothermin tuotteita ja olen tyytyväinen.
Kommentit (112)
Lumenen ruskeanharmaa kulmakynä on ainoa mitä merkiltä käytän.
Lumenen tuotteet ovat liian rasvaisia, tahmaisia ja haisevat pahalle.
Käytin aiemmin Lumenea, mutta sitten voiteet eivät oikein enää sopineet iholleni. Nyt käytän MooGoon ja Innisfreen tuotteita. Pitää tosin tilata netistä.
Lumenen ripsivärit on nykyään jo valmiiksi kuivuneita. Puuterit ja värivoiteet ok, ja oikeastaan muutkin, mutta ripsivärit tosiaan kuivuneita.
Lumenella on minulle sopivat värit, käytän Lumene Valo Nordic C Glow Boost -seerumia, CC-voidetta, kulmakynää, huultenrajauskynää, huulipunaa ja kynsilakkoja. Näiden lisäksi käytän YSL:n valokynää ja Dior Addict lip maximizeria. Ripsiväri on useimmiten Maybellinen Lash Sensational tai Sensai 38, joskus Lancôme Hypnôse. Silloin tällöin käytän kuurina retinolivoidetta.
Mä tyköstyin Lumenen herkän ihon päivä- ja yövoiteisiin, onkohan nyt joku Sensitive tms, vaal.sininen purkki molemmissa. Kerrankin tarpeeksi paksua muttei kuitenkaan liian jankkia etteikö päivävoide menisi meikin alla.
Kasvovetenä olen käyttänyt jo kauan aikaa Kikumasamunen kasvovesiä kun nykyään saa sokkarilta, ennen tilasin niitä jostain maailman ääristä. Just ostin https://www.sokos.fi/tuote/111058252/kiku-masamune-sake-glossy-moist-sk…, olen käyttänyt aikaisemmin vaaleanpunapulloista versiota vähän kevyempää. Molemmat hyviä ja pullo on 500ml!! Hinta/laatusuhde enemmän kuin kohdallaan, laitan tuota suihkupulloon ja suihkuttelen kasvojen ja dekolteen lisäksi mm käsivarsiin ja sääriin.
Seerumiksi on tullut tilattua Vichyn seerumia
https://www.vichy.fi/kaikki-tuotteet/ihonhoito/kasvoseerumit/kuivuus/mi…
Aurinkovoiteena SkinAqua https://jbeauty.fi/products/skin-aqua-uv-super-moisture-gel-spf-50-pa?s…
Toi Lumene on aivan hirveetä myrkkyä ja sarja tuoksuu niin voimakkaalta ettei tosikaan. Iho rupee kutisee ja ärtyy.
Jostain syystä Lumene ei sovi minulle. Käytän apteekin voiteita. Eucerinia joskus tarjouksesta mutta pääasiassa orionin voiteita. Ostin myös jätti kasvovoiteen clinique lta mutta se on hiukan liian rasvainen minulle. Käytän silloin tällöin. Aqvalan Plus paras hintalaatu ja sopiva rasvaisuus itselle.
Vierailija kirjoitti:
Toi Lumene on aivan hirveetä myrkkyä ja sarja tuoksuu niin voimakkaalta ettei tosikaan. Iho rupee kutisee ja ärtyy.
Noissa sensitive-voiteissa ei ainakaan ole tuoksua. Muista en tiedä, niillähän on useampi tuotesarja.
En tiedä onko joskus aikaisemmin Lumenella ollut edullisemmat hinnat. Kun itsellä meikkaus ja ihonhoito alkanut, niin on ollut tuotteet sen verran hintavat Lumenella, että valikoitunut muilta merkeiltä ja sille tielle jäänyt. Ihonhoitotuotteita maltillisesti The Ordinaryltä, apteekista ja marketin edullisempia vaihtoehtoja.
Ripsiväri joskus ollut käytössä Lumenelta, mutta jonkin uudistuksen jälkeen koostumus muuttui huonompaan ja löysin paremman ja edullisemman tilalle Tony Molylta.
Käytän Lumenen (hellä) puhdistusvoidetta ja kasvovettä. Olen ollut tyytyväinen.
En käytä Lumenea, sain niillä tuotteilla kahden viikon käytön jälkeen laajentuneet ihohuokoset ja ikuisen mustapääongelman :(((( Tästä 10 vuotta aikaa. Onneksi löysin Paula's Choice-tuotteet.