Unelmien naiseni
Tästä lähtee:
-vaaleat, tuuheat hiukset melkein peppuun asti(vaaleanruskeat käyvät myös)
-urheilullinen kroppa, mutta ei liian lihaksikas
-isot, terhakat tissit
-sievät kasvot
-viivapillu
-vaaleahko häpykarvoitus, jonka kuitenkin sheivaa
-seksuaalisesti kokematon
-reisivako joka on leveän lantion ansiota, eikä anoreksiajalkojen
-kengänkoko alle 37
-pituus 165-169cm
-luonteeltaan lempeä, ystävällinen, hymyilevä ilopilleri, mutta aluksi vähän ujo ja punasteleva
-haluaa antaa miehen johtaa ja tehdä lopulliset päätökset suhteessa, vähänkuin perämies kapteenille
-laittaa mielellään ruokaa ja siivoaa
-tykkää katsoa urheilua
-ei tatuoitu
-päihteetön
-minua nuorenpi (<25)
-pitää seksistä ja haluaa kokeilla uusia asioita, rakastaa suihinottoja ja antaa nuolla pillua
-ei katso tv:tä tai omista puhelinta
-pukeutuu kauniisti, mutta ei välitä trendeistä tai maksa merkistä
-ei käytä meikkiä
-itsenäinen, omaa mielenkiintoisia harrastuksia
Onko tälläisiä naisia olemassa? Olen komea, pitkä, urheilullinen ja älykäs mies, mutta sinkku, koska kriteerini naisen suhteen ovat niin korkealla. Olen kuitenkin päättänyt, että pysyn mielummin sinkkuna, kuin tyydyn huonoon naiseen.
Mielipiteitä..
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:11"]
Ehkäpä listaa alapeukutettiin siksi, että se sisältää mahdottomia ja hyvin harvinaisia yhdistelmiä.
Esim. urheilullinen kroppa varmaan tarkoittaa pientä rasvaprosenttia, jolloin isot luomurinnat ovat fyysisesti mahdottomuus. Rinnat ovat pääosin rasvaa, joten jos sitä rasvaa on vain hyvin vähän koko kropassa, ei sitä ole rinnoissakaan. Samaten isot rinnat eivät ole koskaan tosi terhakat, koska painovoima. Silarit taitaa olla siis ap:lle ainoa vaihtoehto.
169cm pituisella naisella joku 35-36 kokoinen jalka on harvinainen.
Se, ettei koskaan katso televisiota TAI OMISTA PUHELINTA on todella vaikeaa ja harvinaista vuonna 2015.
Se, että on itsenäinen mutta antaa miehen "johtaa" ja tehdä kaikki päätökset yksin on toisensa poissulkeva yhdistelmä.
[/quote]
Onko unelman oltava looginen? Aika kohtuutonta.
Älyllä, ammatilla ja koulutuksella ei ole mitään merkitystä?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:38"]
Mitä pahaa siinä on jos joku kuvailee unelmiensa kumppanin? Selvähän se on, että unelmaihmiselle asetetaan vuorenkorkuiset kriteerit, eihän se muuten mikään unelma olisi.
[/quote]
Ei siinä olekaan mitään pahaa,täällä vain nauretaan sun tyhmille ja ristiriitaisille odotuksille.Saahan sitä silti unelmoida ihan rauhassa.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:22"]
Ehkäpä listaa alapeukutettiin siksi, että se sisältää mahdottomia ja hyvin harvinaisia yhdistelmiä.
Esim. urheilullinen kroppa varmaan tarkoittaa pientä rasvaprosenttia, jolloin isot luomurinnat ovat fyysisesti mahdottomuus. Rinnat ovat pääosin rasvaa, joten jos sitä rasvaa on vain hyvin vähän koko kropassa, ei sitä ole rinnoissakaan. Samaten isot rinnat eivät ole koskaan tosi terhakat, koska painovoima. Silarit taitaa olla siis ap:lle ainoa vaihtoehto.
Se, ettei koskaan katso televisiota TAI OMISTA PUHELINTA on todella vaikeaa ja harvinaista vuonna 2015.
Se, että on itsenäinen mutta antaa miehen "johtaa" ja tehdä kaikki päätökset yksin on toisensa poissulkeva yhdistelmä.
[/quote]
[/quote]
No ap selkeästi haluaisi löytää itselleen ko. unelmien naisen. Silloin kannattaisi olla loogisempi.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:11"]
Tästä lähtee:
-vaaleat, tuuheat hiukset melkein peppuun asti(vaaleanruskeat käyvät myös) - Platinablondit alaselkään löytyy.
-urheilullinen kroppa, mutta ei liian lihaksikas - Kyllä olen, enkä yhtään liian lihaksikas.
-isot, terhakat tissit - E -kuppi
-sievät kasvot - näin on kehuttu.
-viivapillu - on juu.
-vaaleahko häpykarvoitus, jonka kuitenkin sheivaa - pidän posliinia.
-seksuaalisesti kokematon - En ole. sori.
-reisivako joka on leveän lantion ansiota, eikä anoreksiajalkojen - on kyllä
-kengänkoko alle 37 - 38-39, sori
-pituus 165-169cm - olen 165cm
-luonteeltaan lempeä, ystävällinen, hymyilevä ilopilleri, mutta aluksi vähän ujo ja punasteleva - en punastele, vähän hiljainen hetken , vain hetken .
-haluaa antaa miehen johtaa ja tehdä lopulliset päätökset suhteessa, vähänkuin perämies kapteenille- haista paska, ei tuu kuulookaan.
-laittaa mielellään ruokaa ja siivoaa - kyllä, olen siivousfriikki
-tykkää katsoa urheilua - nyrkkilyä, pania yms kyllä.
-ei tatuoitu - olen tatuoitu
-päihteetön - juon sosiaalisissa tilanteisa ja tupakoin satunnaisesti.
-minua nuorenpi (<25) - reippaasti nuorempi
-pitää seksistä ja haluaa kokeilla uusia asioita, rakastaa suihinottoja ja antaa nuolla pillua - nyt osu täysin oikeaan.
-ei katso tv:tä tai omista puhelinta - en katso TV:tä mutta puhelimen omistan ja siitä en luovu.
-pukeutuu kauniisti, mutta ei välitä trendeistä tai maksa merkistä - pukeudun trendikkäästi ja maksan merkeistä jos miellyttää mun silmää, mun rahat taitaa olla?
-ei käytä meikkiä - käytän mutta en radikaalisti
-itsenäinen, omaa mielenkiintoisia harrastuksia - joo löytyy
Mielipiteitä..
[/quote]
Siinä täytyin sulle sanotaanko että täytyän sun fantasias 7/10 , mutta sun laatimien vaatimusten perusteella sä et kiinnosta mua hevon vittuakaan ja jos mä laadin samanlaisen listan nin et varmaan edes 20% saa. Se tuli jo ilmi sun pinnallisuudesta.
Seksuaalisesti kokematon mutta pitää seksistä? : D onnea etsintään!
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:23"]
Älyllä, ammatilla ja koulutuksella ei ole mitään merkitystä?
[/quote]
Ilmeisesti ei,eihän nainen mitään ammattia edes tarvitse kun se vain katsoo urheilua ja harrastaa kokemattoman intohimoisena seksiä,kotitöiden ohella.Se nukke voisi tosiaan olla vastaus AP:n toiveisiin,saakohan sen jalankoonkin päättää sopivaksi? :D
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:22"]
[/quote]
[/quote]Tai toimiiko ihminen puhtaan loogisesti, onko ihminen looginen rationaalinen olento. Tämän hetken tietämyksen mukaan ei, vaan tunteet, vietit ja elinympäristö ovat järkeä vahvemmat muuttujat toiminnan suuntaajina ja ihmisen minäkokemuksessa.
Taas luodaan naisille ulkonäköpaineita.Usjon, että provoilua naisvihaajalta
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:51"]
Onnea elämääsi, Ap.
[/quote]
Kiitos. Olet yksi harvoista, joka ei vetänyt hernettä nenään, kun jotkut kriteerit eivät täyttyneetkään omalla kohdalla.. Miksi naiset luulevat, että he ansaitsevat halutun miehen, vaikka eivät itse ole kovin laadukkaita?
-AP
[/quote]
Ei kukaan ole puhunut siitä että "kriteerit ei täyty omalla kohdalla" tai "ansaitsisi halutun(?)miehen". Saahan unelmat olla epärealistia,sun kriteerit vaan on aika ristiriitaisia keskenään,sitä täällä on ihmetelty.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:33"]
Taas luodaan naisille ulkonäköpaineita.Usjon, että provoilua naisvihaajalta
[/quote]
Ei kai tällaista voi ottaa vakavissaan,saati sitten saada jotain paineita.AP:n unelma kuulostaa Barbie-nukelta:pienet jalat,isot tissit,kapea vyötärö,vaaleat pitkät hiukset.Tosi elämässä sen mallinen nainen ei tosiaan pysyisi pystyssä ja muutenkin aika outoja nuo toiveet,en tiedä yhtäkään aikuista jonka jalka olisi pienempi kuin 37. Ehkä jos se pitkä ja rintava nainen olisi sitonut jalkansa lapsena,etteivät päässeet kasvamaan,tuo yhdistelmä olisi mahdollinen.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:01"]
Reilun mittainen lista ulkonäköjuttuja, sitten vaatimuksia koskemattomuudesta ja lopuksi vielä pinollinen juttuja joilla on tehtävänä ainoastaan miellyttää arvon Kruunua (luomakunnan) ja saada Hänet tuntemaan ylemmyyttä. Unelmoida saa, ei siinä.
[/quote]Oletat, että ap käyttää valtaansa naiseen niin, että nainen kärsii? Ovatko feministit innokkaimpia miesten naisunelmien särkijöitä? Vähän liian tarkka lista, mutta kuitenkin useita miehiä kiinnostaa nainen, joka on kiltti ja samalla kaunis.
[/quote] aika nuupahtanut provo sanoisinko jopa
"seksuaalisesti kokematon
....
pitää seksistä ja haluaa kokeilla uusia asioita, rakastaa suihinottoja ja antaa nuolla pillua"
Kokematon mutta kaikesta täytyy heti tykätä.ok. no provohan tää alotus olikin
Ap = J?