Unelmien naiseni
Tästä lähtee:
-vaaleat, tuuheat hiukset melkein peppuun asti(vaaleanruskeat käyvät myös)
-urheilullinen kroppa, mutta ei liian lihaksikas
-isot, terhakat tissit
-sievät kasvot
-viivapillu
-vaaleahko häpykarvoitus, jonka kuitenkin sheivaa
-seksuaalisesti kokematon
-reisivako joka on leveän lantion ansiota, eikä anoreksiajalkojen
-kengänkoko alle 37
-pituus 165-169cm
-luonteeltaan lempeä, ystävällinen, hymyilevä ilopilleri, mutta aluksi vähän ujo ja punasteleva
-haluaa antaa miehen johtaa ja tehdä lopulliset päätökset suhteessa, vähänkuin perämies kapteenille
-laittaa mielellään ruokaa ja siivoaa
-tykkää katsoa urheilua
-ei tatuoitu
-päihteetön
-minua nuorenpi (<25)
-pitää seksistä ja haluaa kokeilla uusia asioita, rakastaa suihinottoja ja antaa nuolla pillua
-ei katso tv:tä tai omista puhelinta
-pukeutuu kauniisti, mutta ei välitä trendeistä tai maksa merkistä
-ei käytä meikkiä
-itsenäinen, omaa mielenkiintoisia harrastuksia
Onko tälläisiä naisia olemassa? Olen komea, pitkä, urheilullinen ja älykäs mies, mutta sinkku, koska kriteerini naisen suhteen ovat niin korkealla. Olen kuitenkin päättänyt, että pysyn mielummin sinkkuna, kuin tyydyn huonoon naiseen.
Mielipiteitä..
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:11"]
Tästä lähtee:
-isot, terhakat tissit
-sievät kasvot
-viivapillu
-kengänkoko alle 37
-pituus 165-169cm
-luonteeltaan lempeä, ystävällinen, hymyilevä ilopilleri, mutta aluksi vähän ujo ja punasteleva
-haluaa antaa miehen johtaa ja tehdä lopulliset päätökset suhteessa, vähänkuin perämies kapteenille
-tykkää katsoa urheilua
-ei tatuoitu
-päihteetön
-minua nuorenpi (<25)
-pitää seksistä ja haluaa kokeilla uusia asioita, rakastaa suihinottoja ja antaa nuolla pillua
-ei käytä meikkiä
Onko tälläisiä naisia olemassa? Olen komea, pitkä, urheilullinen ja älykäs mies, mutta sinkku, koska kriteerini naisen suhteen ovat niin korkealla. Olen kuitenkin päättänyt, että pysyn mielummin sinkkuna, kuin tyydyn huonoon naiseen.
Mielipiteitä..
[/quote]
Ei,odotat muutaman vuoden että tekniikka kehittyy ja hankit kivan robottivaimon.
Mielipide:tämän on pakko olla provo,ei kukaan vakavissaan tee noin idioottamaisia "kriteerilistoja". Eikö muuten tuossa ole ainakin pari toisensa poissulkevaa kohtaa? Pitää olla seksuaalisesti kokematon ja silti rakastaa seksiä?
Sulla on niin pitkä lista kriteereitä - joista sanot että et aio joustaa - että melko varmasti sinkuksi jäätkin. Kuulostaa myös siltä että että olet ns. "haasteellinen" ihmisenä > unelmiesi nainen löytäisi helposti parempaa seuraa. Oikea parisuhde on joustamista ja kompromisseja.
Kaikki muut osuu, paitsi ikä, seksuaalinen kokemattomuus (3 lasta :D) ja puhelin.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:38"]
Mitä pahaa siinä on jos joku kuvailee unelmiensa kumppanin? Selvähän se on, että unelmaihmiselle asetetaan vuorenkorkuiset kriteerit, eihän se muuten mikään unelma olisi.
[/quote]
Joo, unelmien naiseni...
Reilua laittaa tuollaisia kriteerejä ja samalla valehdella itsestään. Ei kukaan älykäs mies valitse kumppania tämän kengän koon tai pituuden perusteella.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:33"]
Kaikki muut osuu, paitsi ikä, seksuaalinen kokemattomuus (3 lasta :D) ja puhelin.
[/quote]
3 lasta ja viivapillu? Postaa kuva tai valehtelet!
Saahan sitä kriteereitä olla. Ja jos kerran ap hyväksyy sen, että jää loppuiäkseen sinkuksi, eikä ala katkerana vihaamaan kaikkia naisia sen vuoksi, niin mikäs siinä. Yleensä liian tiukat kriteerit viestivät siitä, ettei henkilö ole valmis suhteeseen, joten ehkä näin on parempi?
Ulkonäkö, ulkonäkö, ulkonäkö, seksi, ulkonäkö, ulkonäkö, helposti alistettava, ulkonäkö, naiivius, ulkonäkö, seksi, helposti hallittava, seksi, ulkonäkö. Tiivistelmä ap:n listasta.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:15"]Kengänkoko alle 37? Vittu ihme vaatimuksia!
[/quote]Pitäisiköhän olla vielä kaunis jalka kuin tuhkimolla ja lasikorkkarit?
Tästä lähtee:
-isot, terhakat tissit
-sievät kasvot
-viivapillu
-kengänkoko alle 37
-pituus 165-169cm
-tykkää katsoa urheilua
-ei tatuoitu
-päihteetön
-minua nuorenpi (<25)
-ei käytä meikkiä
Mielipiteitä..
[/quote]
Juu, löytyy tietyistä kaupoista. Ai niin, onhan sulla hyvät keuhkot?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:51"]
Onnea elämääsi, Ap.
[/quote]
Kiitos. Olet yksi harvoista, joka ei vetänyt hernettä nenään, kun jotkut kriteerit eivät täyttyneetkään omalla kohdalla.. Miksi naiset luulevat, että he ansaitsevat halutun miehen, vaikka eivät itse ole kovin laadukkaita?
-AP
Tästä lähtee:
-isot, terhakat tissit
-sievät kasvot
-viivapillu
-kengänkoko alle 37
-pituus 165-169cm
-tykkää katsoa urheilua
-ei tatuoitu
-päihteetön
-minua nuorenpi (<25)
-ei käytä meikkiä
Mielipiteitä..
[/quote]
En ymmärrä: miksi yli 90 % alapeukuttaa tätä?
Tuossa on monia minustakin ihania piirteitä naisessa. Olisin valmis tinkimään: hiusten pituudesta vähän, pillun muodosta, joskus voi käyttää vähän päihteitä, tv ja puhelin ok ja meikki kohtuudessa ok.
Reilun mittainen lista ulkonäköjuttuja, sitten vaatimuksia koskemattomuudesta ja lopuksi vielä pinollinen juttuja joilla on tehtävänä ainoastaan miellyttää arvon Kruunua (luomakunnan) ja saada Hänet tuntemaan ylemmyyttä. Unelmoida saa, ei siinä.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 17:01"]
Reilun mittainen lista ulkonäköjuttuja, sitten vaatimuksia koskemattomuudesta ja lopuksi vielä pinollinen juttuja joilla on tehtävänä ainoastaan miellyttää arvon Kruunua (luomakunnan) ja saada Hänet tuntemaan ylemmyyttä. Unelmoida saa, ei siinä.
[/quote]Oletat, että ap käyttää valtaansa naiseen niin, että nainen kärsii? Ovatko feministit innokkaimpia miesten naisunelmien särkijöitä? Vähän liian tarkka lista, mutta kuitenkin useita miehiä kiinnostaa nainen, joka on kiltti ja samalla kaunis.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 16:51"]
Onnea elämääsi, Ap.
[/quote]
Kiitos. Olet yksi harvoista, joka ei vetänyt hernettä nenään, kun jotkut kriteerit eivät täyttyneetkään omalla kohdalla.. Miksi naiset luulevat, että he ansaitsevat halutun miehen, vaikka eivät itse ole kovin laadukkaita?
-AP
[/quote]
En ihan ymmärrä mitä tarkoitat että joku luulee ansaitsevansa halutun miehen. Miehen jonka joku muukin haluaa? Yleensä ihmiset toivovat löytävänsä kumppaninn jonka kanssa seksuaalisuus sopii yhteen, jonka kanssa arki sujuu, joka on tasa-arvoinen kumppani. Sellaisen ihmisen joka rakastaa ja jota voi rakastaa. Ei mitään mahdottomia vaatimuksia.
Miten se muikkeli pysyy pystyssä? Vai eikö oo tarpeenkaan pysyä?
Ehkäpä listaa alapeukutettiin siksi, että se sisältää mahdottomia ja hyvin harvinaisia yhdistelmiä.
Esim. urheilullinen kroppa varmaan tarkoittaa pientä rasvaprosenttia, jolloin isot luomurinnat ovat fyysisesti mahdottomuus. Rinnat ovat pääosin rasvaa, joten jos sitä rasvaa on vain hyvin vähän koko kropassa, ei sitä ole rinnoissakaan. Samaten isot rinnat eivät ole koskaan tosi terhakat, koska painovoima. Silarit taitaa olla siis ap:lle ainoa vaihtoehto.
169cm pituisella naisella joku 35-36 kokoinen jalka on harvinainen.
Se, ettei koskaan katso televisiota TAI OMISTA PUHELINTA on todella vaikeaa ja harvinaista vuonna 2015.
Se, että on itsenäinen mutta antaa miehen "johtaa" ja tehdä kaikki päätökset yksin on toisensa poissulkeva yhdistelmä.
Miten voi olla seksuaalisesti kokematon, mutta silti rakastaa seksiä ja haluaa kokeilla uusia asioita? :D
Voihan nenä. Ois sopinut muhun mutta kengän koko on 38... Taidan jäädä ikuiseksi sinkuksi :(