Laittakaa rukousaiheitanne, voisin rukoilla puolestanne :)
Olen illan yksin kotona, joten voisin käyttää sen hyödyllisesti rukoilemalla teidän puolestanne.
Olipa sinulla suuri tai pieni murhe, huoli tai kiitosaihe, niin kirjoita se tänne, niin rukoilen tuossa parin tunnin päästä :)
Kommentit (77)
Jotta sukulaislapset tulisivat käymään.
Kiitos.
Korvan kuulo pitäisi palautua.se soi ja humisee.kiitos.
Että parin viikon kuluttua tulisi hyväksymiskirje juuri siitä yliopistosta, jonne eniten haluan :) muuten toivon terveyttä ja valoa elämään
Että viattomien ihmisten ei enää tarvitsisi kärsiä. Tuskin se tulee loppumaan, mutta rukoile silti. Kiitos
Itsekkäästi pyydän rukousta itselleni. Minulla on todella pahoja rahaongelmia. Rukoiletko että saisin lisätyötä että saisin ruuan pysymään pöydässä.
Kiitos! Pyydän parantumista sekä minulle että puolisolle ja terveyttä koko perheelle.
Toivoisin, että kahden murrosikäisen lapseni keskinäiset välit paranisivat ja että muutenkin tilanne heidän kanssaan helpottaisi. Kiitos, jos puolestani rukoilet.
Saisinpa näköni takaisin etuajassa. Kiitos.
Että löytäisin oman polkuni ja sisäisen rauhan ja valon tähän levottomuuteen ja ahdistukseen. Että löytäisin vastauksia ja osaisin tehdä viisaan päätöksen poikaystäväni ja minun suhteeni. Että voimani riittäisivät tämän vaikean elämänvaiheen yli ja jaksaisin pysyä toiveikkaana ja elämäniloisena,löytäisin itseni uudestaan. Kiitos.
Talousasiat järjestys ja Jumala muutenkin jjohdattas.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:51"]
Hyvä mielikuvitusolento, kuka sitten oletkin, anna ateismin ja tieteen voittaa ja hölmöjä uskomusten ja kaikkien uskontojen kadota maailmasta.
[/quote]
Blah, you are such a joykill
Että lapseni pärjää elämässään vaikka on joutunut kokemaan aivan liian pahoja asioita
Rukoile että saisin nauttia intiimejä hetkiä jonkun naisen kanssa hyvin pian. Muuten räjähdän.
Että saisin talouteni tasapainoon ja velat kuitattua. Että lapseni saisivat onnellisen elämän tästä eteen päin, ettei murheet ja huolet enää koskettaisi. Että löytäisin elämääni rakkauden, sen yhden ainoan joka rakastaa mua juuri tällaisena kuin olen.
Kiitos <3
Vau miten kilttiä! Kunnioitan tollasta oikeesti tosi paljon. Ei mulla muuta.
Että parantuisin ja voisin nauttia loppureissusta kunnolla. Kuume laskisi.
Kiitos :)
Voimia perheelleni suuressa surussa.
Että 20v poikani löytäisi oman polkunsa ja omantyylisiään ihmisiä ja ystäviä.
kiitos :)