Laittakaa rukousaiheitanne, voisin rukoilla puolestanne :)
Olen illan yksin kotona, joten voisin käyttää sen hyödyllisesti rukoilemalla teidän puolestanne.
Olipa sinulla suuri tai pieni murhe, huoli tai kiitosaihe, niin kirjoita se tänne, niin rukoilen tuossa parin tunnin päästä :)
Kommentit (77)
Voisitko rukoilla, että saisimme lastenhoitoapua. Menisimme tosi mielelläni mieheni kanssa kaksin jonnekin. Tai jos ei, niin jos vaikka jotenkin elähtyisin itse, jotta kokisin arjen lasten kanssa virkistävämmäksi.
Ja sitten voisti rukoilla vielä ystäväni puolesta, joka on väsynyt vauvansa kanssa valvomiseen.
Ja kaikkien niiden vanhempien puolesta, joiden lapsi on menehtynyt.
Paaville voisit pienet rukoukset ja veisut esittää, että Vatikaanikin kantaisi vastuunsa kuorman jaosta muutenkin kuin toisille hyviä neuvoja antamalla.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1434541361963.html
Rukoilethan pienen 2v. autistisen poikamme puolesta. Jos saisimme siunausta hänen elämänsä matkalle. Kiitos. Olet upea ap!
Voitko rukoilla sen puolesta, että naiseni muuttuu rumaksi?
Että vanhempieni parisuhde olisi parempi ja molempien terveys pysyisi hyvänä. Kiitos kaunis!
Että tämä toinen lapseni syntyisi terveenä ja ajallaan <3
Että henkisesti sairastunut teinityttömme parantuisi ja saisi elämänilonsa takaisin...
Että minun menettämisen pelko lieventyisi 2v3kk poikaa ja 1kk poikaa ja muita läheisiä kohtaa. Tyttäreni menettämisestä selviämistä.
Olet ihana :) rukoilisitko että lapseni syntyisi terveenä?
Olet ihana :) rukoilisitko että lapseni syntyisi terveenä?
Rukoilen itsekin, jotta saisimme pian onnelliset kaksi viivaa raskaustestiin. Lisärukoilu tuskin pahentaisi asiaa. Vauva on harkittu ja kovasti toivottu❤
Että saisin leveämmän leuan. Nykyinen leukani on pieni ja naisellinen.
T.Mies
Rukoile, että sinunlaisesi hörhöt heräävät ja tajuavat, miten typerille uskonto on. Kokeile vaikka rukoilla, että henkilölle, jolta on amputoitu raaja, se kasvaa takaisin. Tai neliraajahalvaantunut oppisi kävelemään. Toimiko?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:57"]
Rukoile, että sinunlaisesi hörhöt heräävät ja tajuavat, miten typerille uskonto on. Kokeile vaikka rukoilla, että henkilölle, jolta on amputoitu raaja, se kasvaa takaisin. Tai neliraajahalvaantunut oppisi kävelemään. Toimiko?
[/quote]
Kyllä rukoilu on tiettävästi aiheuttanut ihmeparantumisia.
Rukoile että selviän huomisesta työpäivästä. Alotin siellä tänään. Kyseessä pieniputiikki. Tein ihan hirveästi virheitä kassanlaskussa ja lopulta kun olin ollut töissä tunnin ylimääräistä syötin koneelle mitä sattuu lukuja ja pistin menee.. Olikohan tää nyt toka ja viimenen päivä..
Toivon juhannustansseissa vientiä riittävän koko illalle sopivien kavaljeerien käsivarsilla.
Pyydän äidilleni paranemista vaikeasta sairaudesta, itselleni paranmista masennuksesta ja ahdistuksesta, apua taludellisiin huoliin. Kiitän sydämmeni pohjasta.
Pyydän äidilleni paranemista vaikeasta sairaudesta, itselleni paranmista masennuksesta ja ahdistuksesta, apua taludellisiin huoliin. Kiitän sydämmeni pohjasta.
Rukoilethan sen miehen pitämään minusta ja palaamaan entisiin aikoihimme <3.