Laittakaa rukousaiheitanne, voisin rukoilla puolestanne :)
Olen illan yksin kotona, joten voisin käyttää sen hyödyllisesti rukoilemalla teidän puolestanne.
Olipa sinulla suuri tai pieni murhe, huoli tai kiitosaihe, niin kirjoita se tänne, niin rukoilen tuossa parin tunnin päästä :)
Kommentit (77)
Miten tyhjälle puhuminen voi olla hyödyllistä?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:44"]
Miten tyhjälle puhuminen voi olla hyödyllistä?
[/quote]Tyhjälle puhuminen ei olekaan "hyödyllistä". Mutta elävälle Jumalalle Poikansa Jeesuksen Kristuksen nimessä on.
Rukoilethan Jeesuksen nimessä! Siunausta sinulle ♥️
Että löytäisin hyvän miehen ja saisin vielä lapsen tai kaksi. N37, lapseton sinkku.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:56"]Rukoile että saisin nauttia intiimejä hetkiä jonkun naisen kanssa hyvin pian. Muuten räjähdän.
[/quote] hei mä oon täällä
Voisitko rukoilla, että mulla ja sillä alkais synkkaan hyvin pian? Kiitos.
Kiitos teille, muistan teitä ♡ ap :)
Että Jeesus auttaisi minut eroon alkoholi- ja lääkeriippuvuudesta :(
Rukoiletko lapseni puolesta, että paranee. Taudin oireet helpottuisi ja elämä alkaisi hymyillä. Että hän voisi taas harrastaa:) kiitos sinulle!
Että rahatilanne ja epäselvyydet asioiden kanssa selviäisi. Kiitos :)) ja lapsille hyvää vointia ja muulle perheelle myös <3
Otan ilolla vastaan rukouksen Jeesuksen Kristuksen nimeääs myös itseni ja lasteni puolesta. Meillä vaikeaa sairautta ja muutakin ongelmaa. Kiitos sinulle rukoilija!
Voitko rukoilla ettei syöpäni ikinä leviäisi ja saisin olla pienen lapseni äiti kunnes hän on aikuinen.
Rukoile hallituksemme ja päättäjiemme puolesta, että he tekisivät jatkossa vähän viisaampia päätöksiä. Kiitos!
Voitko rukoilla, että pääsisin kerto ahdistuksesta ja masennuksesta.
Kiitos sinulle.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:56"]Rukoile että saisin nauttia intiimejä hetkiä jonkun naisen kanssa hyvin pian. Muuten räjähdän. [/quote] hei mä oon täällä
[/quote]
Mistä olet? t. 19
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:36"]
Voitko rukoilla ettei syöpäni ikinä leviäisi ja saisin olla pienen lapseni äiti kunnes hän on aikuinen.
[/quote] En ole Ap, mutta haluan kertoa sinulle että Jumala voi parantaa. Sairastuin itse munasarjasyöpään kun vanhin lapseni oli parivuotias. Lääkärit lupasi elinaikaa hoidoilla 5v ja ilman hoitoja alle vuoden. En mennyt hoitoihin ja tuosta on nyt 24v!! Jeesus on kantanut kaikki sairautemme ristillä, myös sinun.
Vieläkö kerkii...rukoiletko,että pystyisin nukkumaan öisin,nykyisin nukun vain muutaman tunnin vuorokaudessa.Takana yli 20 vuotta erilaisia uni-ja masennuslääkityksiä.Olen myös vakavasti masentunut,mutta tämä unettomuus pahin juttu.
Ja jos saisin tulla uskoon vuosien etsimisen ja epäilysten jälkeen.Kiitos.
Ihoni on aika pahassa kunnossa nuoreen ikääni nähden, punoitusta ja katkenneita verisuonia naama täys.. pieni asia mutta masentaa aivan hirveästi :(