Laittakaa rukousaiheitanne, voisin rukoilla puolestanne :)
Olen illan yksin kotona, joten voisin käyttää sen hyödyllisesti rukoilemalla teidän puolestanne.
Olipa sinulla suuri tai pieni murhe, huoli tai kiitosaihe, niin kirjoita se tänne, niin rukoilen tuossa parin tunnin päästä :)
Kommentit (77)
Me ollaan toivottu pienokaista jo 4 vuotta, luomuna ei mitään mahdollisuutta(spermassa ei siittiöitä) ja nyt menossa viimeinen hoito. Jumala tekee ihmeitä, toivottavasti meillekin!! :)
Olisi hienoa jos rukousta pyytäneet kirjottaisivat tänne jos rukouksiin on vastattu :)
Heippa!
Toivoisin kovasti että pääsisin kuoltuani Helvettiin palvelemaan pimeyden armeijaa ja herraamme Saatanaa.
Kiitos jo etukäteen :)
Jos olet vielä siellä, niin voisitko rukoilla, että eräs kaverini ottaisi yhteyttä. Meillä olisi selvitettävää. En ole tavoittanut häntä aikoihin, enkä tiedä onko hän tehnyt minulle tahallisen oharin vai onko hänelle sattunut jotain ja pitäisikö minun ottaa yhteyttä jonnekin. Rukoilisitko vaikka, että tämä asia selviäisi mahdollisimman pian.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:56"]Vau miten kilttiä! Kunnioitan tollasta oikeesti tosi paljon. Ei mulla muuta.
[/quote]
Kyllä kelpaa hassusti kun joku rukoilee jonku puolesta, mutta sitten muuten haukutaan hihhuleiksi ja solvataan.
Aika erikoista täytyy sanoa.
Mutta ap, olet ihana :))
Olen sekä homoseksuaali että pedofiili ja en toivo mitään niin kovasti kuin sitä että voisin eheytyä tästä kauheasta taakasta, jota kannan. Olisin äärimmäisen kiitollinen jos voisit rukoilla puolestani!
M -49
Haluan löytää uskoni, sen totuuden jossa elämme. Haluan päästä irti kuolemanpelostani. Haluan tietää mikä totuus on. Mikä tämä todellisuus on, mitä me olemme ja mistä me olemme tulleet.
Kuolen pian, enkä ole valmis siihen. Pelottaa, että menetän sen kaiken jota itsessäni olen oppinut rakastamaan.
Terveisiä tutuille.
Että pienen poikani olo helpottuisi ja syy oireisiin alkaisi löytyä. Myös voimia itselleni ja miehelle että jaksamme tämän. Kiitos
Kärsin lapsettomuudesta. Kaipaan kipeästi voimia tästä tilanteesta selviytymiseen sillä tavalla, kuin Jumala minun on siitä tarkoittanut selviävän. Kiitos, ap. Sinun kaltaisiasi ihmisiä tarvittaisiin enemmän.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:44"]
Haluan löytää uskoni, sen totuuden jossa elämme. Haluan päästä irti kuolemanpelostani. Haluan tietää mikä totuus on. Mikä tämä todellisuus on, mitä me olemme ja mistä me olemme tulleet. Kuolen pian, enkä ole valmis siihen. Pelottaa, että menetän sen kaiken jota itsessäni olen oppinut rakastamaan. Terveisiä tutuille.
[/quote]
Kaikkihan tuon haluaa tietää, mutta miten voit olla varma että joku voi tuon sinulle kertoa, ei ole mitään takeita että saisimme koskaan selville mitään "lopullista totuutta". Nih.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:56"]Vau miten kilttiä! Kunnioitan tollasta oikeesti tosi paljon. Ei mulla muuta. [/quote] Kyllä kelpaa hassusti kun joku rukoilee jonku puolesta, mutta sitten muuten haukutaan hihhuleiksi ja solvataan. Aika erikoista täytyy sanoa. Mutta ap, olet ihana :))
[/quote]En minä oikein usko, että rukousta pyytäneet ovat samoja, jotka ovat solvanneet uskovaisia. Ottakaa huomioon, että tämä on vilkas palsta jolla käy paljon ihmisiä. Tuo on muuten yleinen virheajattelu monen muunkin asian suhteen, että kuvitellaan joku yhtenäinen porukka tyyliin "av-mammat sanoo yhtä ja tekee toista" - kun kyse kuitenkin on tosiasiassa aivan eri henkilöistä.
Rukoile puolestani että maailmanloppu tulisi pian ja kaikki ihmiset joutuisivat ikuiseen kadotukseen. Nähdään sitten ainakin että onko mistään rukouksista apua.
Minä rukoilen Perkeleeltä että rukouksesi eivät kävisi toteen HAHAHAHAHA!
Hauskaa kesää kaikille.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:56"]Rukoile että saisin nauttia intiimejä hetkiä jonkun naisen kanssa hyvin pian. Muuten räjähdän. [/quote] hei mä oon täällä
[/quote]
Mistä olet? t. 19
[/quote] vähän alle keski-Suomen :)
Ihana sinä. Olisin kiitollinen, jos voisit rukoilla, että tämä ahdistus lievittyis tai menis pois. Kiitoksia.
Vierailija kirjoitti:
Rukoiletko Jeesuksen nimessä?
Vaikka rukoilisi Mustanaamion nimessä niin vaikutus on sama.
Haluan kuolla pois! Rukoile sitä kanssani!
Että lapseni syntyisi terveenä. Kiitos.