Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt auttakaa nopeasti! Hätä tilanne!

Vierailija
17.06.2015 |

Kauan tämä meinaa jatkua vielä? Mulla on nyt neljättä päivää maha ripulilla. Kävin äsken ripuloimassa. Mun maha murisee myös jatkuvasti kovaäänisesti ja on välillä kipeä.

Mulla alkoi viime perjantaina kuume eikä silloin ollut muita oireita, kuin pientä vatsan vääntöä, lauantaina se alkoi pahentua ja sunnuntaina heräsin ripuliin, mutta kuume oli laskenut. Oon nyt sunnuntaista asti ripuloinnut, maha murisee kovaa ja sitä välillä sattuu. Myöskään ruoka ei maistu oikein. Milloin tämä helv*tti jo loppuu?! Onko muilla ollut vastaavaa?!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun Pitäs saada nestettä ja ruokaa alas.Jos kova kuumeilu jatkuu monta päivää->lääkäriin.Maitohappobakteereita tai precosaa voisi kans kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä veikkasin pahaa yhdyssanakriisiä.

Vierailija
4/10 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syönny ja juonnu vähän. Eikä mulla ole kuumettakaan enää eikä ripulia ollut kuin ekan kerran tänään äsken. Eli vasta yhden kerran tänään, mutta anyway maha oli sekaisin. T.ap

Vierailija
5/10 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saatavat ns. lasten ripulilääkkeet lyhentää taudin kestoa (osmosal ja floridral). Ne on tosi pahan makuisia mutta auttaa. Koita syödä suolaista: sipsejä, poppareita jne. Jos olo alkaa tuntua tosi huonolta kannattaa mennä tippaan. Itse kerran noron kourissa olin kotona niin pitkään, että taju lähti. Tipassa olon jälkeen tauti alkoi tasoittua äkkiä.
.
Tsemppiä!

Vierailija
6/10 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripulilääkkeitä hommaa joku ostamaan sulle. Muista nesteyttää ja syödä suolasta!
Mutta eipä tuo vielä huolestuttavan pitkä tauti ole. Rauhassa odottele vielä päivä tai pari ja sitten jos ei ala helpottamaan niin lääkäriin. Tai tietty lääkäriin myös jos vointi menee tosi huonoksi. Paranemisia!

Vierailija
7/10 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valitä noin pienestä olen kokenut pahempaakin

Vierailija
8/10 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imodiumia kun vedät naamaan, niin saatkin ihmetellä, että millä saat sen taas toimimaan..

Vierailija
9/10 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on auttanu spesialyt, se on miedon makuista.

Vierailija
10/10 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on jonkun bakteerin (salmonella, yersinia, kampylo) aiheuttama suolistotulehdus. Mee lääkäriin, jos kuivut liikaa, mut muuten menee kahessa viikossa ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi