Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tosi "ystävä"

Vierailija
17.06.2015 |

Olenkohan jostain ulkoavaruudesta, kun minun mielestä hyvä ystäväni ei todellakaan käyttäydy hyvän ystävän tavoin... Olen suorastaan raivoissani! Minulla on niin paha mieli, etten tiedä mitä tehdä. Olin valtavan rakastunut erääseen mieheen, mutta olosuhteiden pakosta emme voineet olla yhdessä (kummallakin omat yritykset kaukana toisistaan yms.). Ystäväni todellakin tiesi kuvion! Nyt hän aivan pokkana ilmoitti, että viettää juhannuksen tämän miehen kanssa! Mitä v****a!?!? Kuka tekee noin?? Mies oli niiiiin rakastunut ja ties mitä ja nyt myös viettää juhannuksen minun parhaan ystäväni kanssa!?!? Ystävinä kuulemma. Miten tyhmänä ne minua pitää??? :'(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä kyllä voi varata optiota ihmisiineri ihmsiin. Miestä tuskin on pakotettu väärän naisen mukaan. Jos et voi jatkaa ystävyyttä, niin lopeta se.

Vierailija
2/5 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ne kaksi ansaitsevat toisensa sitten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän exään ei kosketa. Ikinä. Törkeää, että on nähnyt ystävänsä vinkuvan toisen perään ja sitten päättää itse napata siitä saaliin. Se ei ole ystävyyttä. Miten muka voisin viettää aikaa niiden kanssa, kun olen ollut itse halukas siinä olemaan, eikä se tunne ole ohi!? Aaargh!

Vierailija
4/5 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo tosi väärin. Mutta niin ne miehet on tärkeimpiä asioita naistenkun elämässä aina eikä ystävät. Toinen asia on sitten että jos rakastit tätä miestä niin oma mokas kun laskit menemään. Hän on siis vapaa ja kaverisi nappasi hänt koska sulle on yritys tärkeempi :)

Vierailija
5/5 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mitään ystävyyttä tollanen. Minä pistäsin välit poikki molempiin.