Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä alalla työ voisi olla n. 5.30-13.30?

Vierailija
02.07.2015 |

Leipomo ja siivous ainakin tulee mieleen. Tulee tässä näin aamuisin kyyläiltyä parkkipaikkoja kun ikkuna on suoraan sinne ja olen aiemminkin autoa lämmittämään laittamaan mennessä huomannut yhden naapurin lähtevän aina tämän viestin kirjoitusaikoihin ja olevan jo paikalla kun itse tulen ja nyt lomalla tässä koneella ollut nin tulee yleensä ennen kahta. Ei ole ollut pokkaa kysyä suoraan, vaan olen mielessäni arvuutellut. Joku lounaskahvila? Näyttäisi olevan aika siistit vaatteet lähtiessä ja auto on kyllä kalliimman puoleinen. Voisi olla joku yrittäjä, koska ei näytä lomalla olevan koskaan. 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. K-Marketissa.. Ite olin 7-14 ja toinen tuli mua aikasemmin, joskus ennen 6 ja pääs 14 aikoihin. Onkohan hän kenties K-kauppias,jos ajelee hienolla autolla. Tai sit se on vaa perusduunari,mut rikkaasta suvusta.

Vierailija
2/29 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metalliala, alkaa klo kuusi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap aamuvirkkuna haaveilee itsekin tuollaisista työajoista ja siksi mietin tällaista asiaa. Omalla alalla ei osaaminen vielä riitä yrittäjäksi. Kauppiaat varmaan tekevät aika pitkiä päiviä sekä tuskin noin säännöllistä, kun viikonloput on vapaalla. 

Vierailija
4/29 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postinjakaja?

Vierailija
5/29 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 05:42"]

Postinjakaja?

[/quote]

Lapsuudekotini naapuri ja hyvä tuttavamme on postinjakaja ja hän ei ihan noin aikaisin lähde, vaikka lähtöpisteeseen on 20 km, sekä hänellä on työvaatteet jo kotona lähtiessä. Toki näissä lienee kuntakohtaisia eroja. Sinne ei kyllä nyt pääse töihin, muuten olisi mulle sopiva ala ja taidan olla ylikoulutettukin. ap.

Vierailija
6/29 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin kovasti kiinnostaa niin aja herran perään ja katso mihin menee. Paluumatkalla voit pistäytyä psykiatrisessa päivystyksessä.

Vierailija
7/29 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 05:49"]

Jos noin kovasti kiinnostaa niin aja herran perään ja katso mihin menee. Paluumatkalla voit pistäytyä psykiatrisessa päivystyksessä.

[/quote]

Tää on nainen. Kysyn joskus itseltään, kun satun pihalle samaan aikaan. Tässä nyt oli tarkoitus miettiä onko siistejä aloja, joissa työ alkaa aikaisin. Itselleni ei tule sellaisia kovin paljon mieleen. 

Vierailija
8/29 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postilla

Vierailija
9/29 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin hotelli-ravintolassa ja tein 5:00-13:00.

Vierailija
10/29 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli voisi olla hyvinkin todennäköinen, mutta se ei ole mun juttuni, toinen koulutukseni kyllä kävisi siihen. Sehän tosiaan vaatii tavanomaista siistimpääkin ulkoasua, vaikka siinä työvaatteet onkin. 

Vierailija
11/29 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperimiehen aamuvuoro alkaa klo 5:30.

Vierailija
12/29 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi aiheen, mutta kyllä siivoojakin voi lähteä omissa, siisteissä vaatteissa töihin ja vaihtaa työvaattet päälleen työpaikallaan. Toiset toki kokevat helpommaksi ja mukavammaksi pukea työvaatteet päälle jo kotona. Molempia tapoja näkee.

Vierailija
13/29 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnittelutyö, esim ohjelmistoala

Vierailija
14/29 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetustyö, siis aamuvirkkuhan voi käyttää iltapäivän ja illan sijaan aamun kokeiden korjailuun, vanhemmille vastailuun ja suunnitteluun ja olla jo koulupäivän päätyttyä valmis! Anoppini tekee näin.

Vierailija
15/29 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 06:38"]

Opetustyö, siis aamuvirkkuhan voi käyttää iltapäivän ja illan sijaan aamun kokeiden korjailuun, vanhemmille vastailuun ja suunnitteluun ja olla jo koulupäivän päätyttyä valmis! Anoppini tekee näin.

[/quote]

Mut ei varmaan heinäkuussa? 

Vierailija
16/29 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 06:39"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 06:38"]

[/quote]

Mut ei varmaan heinäkuussa? 
[/quote]
Niin siis oli vastaus tuohon kun Ap haki aamuvirkulle sopivaa työtä, ei arvuuttelua naapurin työstä.

Vierailija
17/29 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terästehtaalla 5.45-13.45

Vierailija
18/29 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 05:45"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 05:42"]

Postinjakaja?

[/quote]

Lapsuudekotini naapuri ja hyvä tuttavamme on postinjakaja ja hän ei ihan noin aikaisin lähde, vaikka lähtöpisteeseen on 20 km, sekä hänellä on työvaatteet jo kotona lähtiessä. Toki näissä lienee kuntakohtaisia eroja. Sinne ei kyllä nyt pääse töihin, muuten olisi mulle sopiva ala ja taidan olla ylikoulutettukin. ap.
[/quote]
Nythän sinne just pääsee, kun on vakkari työntekijät kesälomalla :) terv Jo neljättä vuotta postilla kesäduunissa

Vierailija
19/29 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno auto ei kerro ihmisen ammatista tai tuloista mitään. Olen itse ihan duunari ollut ikäni eikä mitenkään isopalkkainen. Silti olen onnistunut hankkimaan keskitasoa paremman asunnon omakseni. Rahapelivoitolla ostin juurikin auton, johon muuten ei olisi ollut varaa.

Vierailija
20/29 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuororyhmiksessä töissä ja meillä on aamuvuoro tuon aikavälin .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän