Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko viiden vuoden ikäero merkittäväkin jonkinlaisessa suhteessa?

Vierailija
17.06.2015 |

Kun on ihan kypsistä aikuisista ihmisistä molempien osalta kyse.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas näitä kysymyksiä.

Vierailija
2/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä. :D Mahdollisesti jos ehkä saa nyt nähdä virittelen... hmmm hmmm hmmm... suhdetta henkilöön, ja minun kaikensorttiset kumppanit ovat aina olleet aivan ikäisiäni, no, korkeintaan vuoden heitolla. Jestas nyt sitten vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi sanoa, että jos mieleesi tulee edes miettiä tätä asiaa, niin varmaankin se on teidän suhteessanne merkittävä asia.

Itse olin 23v ja mieheni 28v kun tapasimme. En kyllä yhtään miettinyt ikäeroa... Nyt olen 45v ja mies täyttää kohta 50v.

Vierailija
4/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä nyt ollaan vasta yhteystietojen antotasolla, jään siis odottelemaan mitä tuleman pitää. ;)

Vierailija
5/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta :D
No ei ole, ellet ole itseäsi aikuisena pitävä 16 vee demiteini...

Vierailija
6/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen ihan jo 37-vuotias, heheheehe. Haittaakse.

Vierailija
7/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kannattaa ottaa oman ikäinen tai nuorempi mies, mutta jos on tosi herkku, niin kymmenen vuottakaan ylöspäin ei ole mikään este. Ja herkulla en nyt tarkoita mitään Einojuhani Rautavaara -tyyppistä ratkaisua, vaan enemmän Daniel Craig -henkistä.

Vierailija
8/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen kanssa 7 vuotta ikäeroa. Onnellisesti 20 vuotta ollaan naimisissa oltu. Ja vielä jatkuu.

Vierailija
9/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No deittailen kerran hieman yli kolmikymppisenä miestä joka oli mua 5v. nuorempi. Hän yritti koko ajan saada minut tuntemaan itseni puumaksi, koska ilmeisesti nautti siitä että sai tuntea itsensä "toyboyksi". Laitoin välit aika pian poikki. Myöskin aika usein kun nuorempi mies on lähestynyt minua baarissa on hän kovasti yrittänyt saada tämän vaikuttamaan puuma-toyboy asetelmalta "mites kun oot tommonen vähän vanhempi nainen niin..." tai "haluisitko pitää hauskaa tälläsen vähän nuoremman kundin kanssa?". Meillä oli siis ikäeroa 3 vuotta, mies 27 ja minä 30. Aivan naurettavaa!! Että kyllä sillä iällä on väliä jos nainen on se vanhempi osapuoli, ainakin jos miehiltä kysytään. :/

Vierailija
10/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä juuri, että onko 12 vuotta liian suuri ikäero. Olen itse 38-vuotias nainen. Tulin siihen tulokseen, että eipä taida olla.

Vierailija
11/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:40"]Mietin tässä juuri, että onko 12 vuotta liian suuri ikäero. Olen itse 38-vuotias nainen. Tulin siihen tulokseen, että eipä taida olla.
[/quote]

Meillä miehen kanssa 12v ikäeroa, reilu 10v avioliittoa takana ja kolmas lapsi tulossa.. Ei kyllä ikäero koskaan ole mieltä painanut :)

Vierailija
12/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänn on siis 41, minä se nuorempi. Hihhih, punainen on kyllä nyt tämän hetkinen värini.... kaikkea minäkin menen ja teen. =D

Vierailija
13/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä mitenkään merkittävä ikäero. 10 vuotta alkaa olemaan jo. Ja 20 vuoden ikäerossa ei oo enää järjen häivähdystäkään.

Vierailija
14/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 19:45"]

Ei vielä mitenkään merkittävä ikäero. 10 vuotta alkaa olemaan jo. Ja 20 vuoden ikäerossa ei oo enää järjen häivähdystäkään.

[/quote]

Kuka hullu nyt rakastuu järjellä?

Vierailija
15/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä miinustat, sinä joku, alkoko sua harmittaa joku asia tässä? Mene toiseen ketjuun sitten.

Vierailija
16/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 v ikäero ei juurikaan merkinnyt mitään edes silloin kun alettiin seurustella, minä 17v ja mies silloin 22. Lähinnä elämäntilanteet olivat erilaiset kun kävin vielä lukiota ja mies oli ollut jo pidempään työelämässä, mutta eipä se mitään haitannut. Nyt ikäeroa en edes ajattele kun minullakin on elämä kasassa ja koen olevani aikuinen. Miks ihmeessä ap mietit tuollaista, 5v aikuisten ihmisten kesken on todella mitätön ikäero.

Vierailija
17/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ja miehellä on 4 vuotta ikäeroa ja nuoria molemmat (minä 18 ja mies 22). Ei vaikuta rakkauteen mitenkään.

Vierailija
18/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa nuorempi mies. Viisi vuotta ihan passeli ikaero.

Vierailija
19/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ap teinitytöltä.

Vierailija
20/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä on vain numeroita, 5 tai 13 vuotta ikäeroa, mitä väliä. Kun kaksi ihmistä välittää, tykkää tai jopa rakastaa toisiaan, niin antaa tunteiden viedä.
Moralisoijat on sormi pystyssä kuitenkin, vaikka valitsisit täysin saman ikäisen, jotain vikaa löytyy aina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi