Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko viiden vuoden ikäero merkittäväkin jonkinlaisessa suhteessa?

Vierailija
17.06.2015 |

Kun on ihan kypsistä aikuisista ihmisistä molempien osalta kyse.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös lämpimästi nuorempaa miestä. Meillä ikäeroa se 5v. Kun tavattiin, olin 30v. ja vähän mietin että mitäköhän tästä tulee, kun kuulin hänen ikänsä. Nyt ollaan oltu yhdessä 13 vuotta ja meillä on kolme lasta. Jos tästä miehestä joutuisin eroamaan, ottaisin uudelleen nuoremman miehen (ehkä vielä vähän suuremmalla ikäerolla :D )

Vierailija
22/26 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:58"]Suosittelen myös lämpimästi nuorempaa miestä. Meillä ikäeroa se 5v. Kun tavattiin, olin 30v. ja vähän mietin että mitäköhän tästä tulee, kun kuulin hänen ikänsä. Nyt ollaan oltu yhdessä 13 vuotta ja meillä on kolme lasta. Jos tästä miehestä joutuisin eroamaan, ottaisin uudelleen nuoremman miehen (ehkä vielä vähän suuremmalla ikäerolla :D )
[/quote]

Komppaan. Pitkällä tähtäimellä suhde toimii parhaiten kun mies on naista nuorempi. Esim. 5-10 vuotta nuoremman miehen kanssa pystyy ylläpitämään kiihkeää molempia osapuolia tyydytyävää seksielämää onnistuneemmin. Turha sitä on kiistää, seksi on suhteen liima. Nuorella isällä riittää energiaa touhuta lasten kanssa vielä pitkäksi aikaa ja tätä on ilo seurata. Pysyvät myös pidempään avomielisinä ja kokeilunhaluisina, eikä nuoremman miehen kanssa kumppanien vaihdevuodet ja ikäkriisitkään osu samaan aikaan eli kitinää ja riitaa on vähemmän. :D Tässä oli nyt vain muutama puoltavaa esimerkkiä nuoremman miehen valintaan. Niitä on kyllä paljon muitakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No deittailen kerran hieman yli kolmikymppisenä miestä joka oli mua 5v. nuorempi. Hän yritti koko ajan saada minut tuntemaan itseni puumaksi, koska ilmeisesti nautti siitä että sai tuntea itsensä "toyboyksi". Laitoin välit aika pian poikki. Myöskin aika usein kun nuorempi mies on lähestynyt minua baarissa on hän kovasti yrittänyt saada tämän vaikuttamaan puuma-toyboy asetelmalta "mites kun oot tommonen vähän vanhempi nainen niin..." tai "haluisitko pitää hauskaa tälläsen vähän nuoremman kundin kanssa?". Meillä oli siis ikäeroa 3 vuotta, mies 27 ja minä 30. Aivan naurettavaa!! Että kyllä sillä iällä on väliä jos nainen on se vanhempi osapuoli, ainakin jos miehiltä kysytään. :/

:DDD

Vierailija
24/26 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
25/26 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman ikäisiä. Oma tyttöystäväni on 16 vuotta nuorempi, mnkä voi jo laskea ikäeroksi.

Vierailija
26/26 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 5 v iso ole, mutta ikä *ei* ole vain numero. Ikä on elämänkokemusta, omaa ja ympäröivän maailman historiaa, kasvatusta, kasvua ja kehitystä, rapistumista, tulevaisuuden avoinna olemista ja vastaavasti mahdollisuuksien katoamista ja vaikka mitä muuta. Ei sitä voi huomiotta jättää.