Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alemman tason naiset, ATN

Vierailija
17.06.2015 |

Oletteko huomanneet yhteisiä tekijöitä?
Koulutus yleensä lukio tai amis, tekevät hanttihommia, jos mitään. Eivät useinkaan tiedä mikä on "heidän juttunsa" ammatin suhteen. Ovat usein YH-äitejä, käyvät usein sossun luukulla, ja asuvat vuokralla. Juovat kaljaa, ja tupakoivat. Eivät välttämättä humalassa kovinkaan usein kuitenkaan. Kutsuvat ihmisiä lyhyesti "hyviksi tyypeiksi", jos siihen on aihetta, mutta eivät osaa perustella asiaa sen kummemmin. Kärsivät usein terveysongelmista, kuten PCOS, vähän miehekkäitä olemukseltaan. Eivät mitään hoikkia, joskaan eivät välttämättä ylipainoisiakaan. T. mies.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:16"]

Kerro ihmeessä miten selvisit teekkariajoista ilman miesseuraa. Tytär on nyt Otaniemessä ja sielä ei muuta olekkaan kuin naisen kipeitä miehiä

[/quote]

Itse opiskelin miehenä lähihoitajaksi ja olen sen jälkeen ollut erittäin naisvaltaisissa työpaikoissa, mutta silti kukaan ei ole koskaan tullut iskemään. Jos on tarpeeksi vähän houkutteleva niin eipä sitä seuraa silloin tule. Kuin korkeintaan silloin, jos on autiolla saarella ainoana sukupuolensa edustajana, jolloin ihmisillä ei ole muuta valinnanvaraa kuin ottaa sinut.
[/quote]
Olisko Laasasen teoriassa jotain perää veli on nausvaltaisella työpaikalla ja sillä on ollut kaksi sairaanhoitaja vaimoa joiden kanssa on tehnyt liudan lapsia, nyt on neljättä kai kertaa naimissa sen kolmannenkin kanssa yritti lapsia, mutta taisi mennä kesken.
[/quote]

Niin se velipoika on minua yli 20 vuotta vanhempi kirurgi.

Vierailija
42/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:27"]

Ei ole olemassa erikseen alemman tai ylemmän tason ihmisiä.

[/quote]

Juurikin näin. Palstan miesvihaajat ovat tosin eri mieltä. Palstan miesvihaajat voisivat kokeilla mitä on eläminen todella miesten ehdoilla menevässä yhteiskunnassa, sen sijaan että haukkuisivat suomalaisia miehiä.

Tervemenoa Somaliaan silvottavaksi, seksiobjektiksi Latinalaiseen Ameriikkaan, kotirouvaksi Jenkkeihin tai salary-manin vaimoksi Japaniin.

Mutta kun suomalaisen naisen asema on niin kamala????????????? =DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:28"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:16"] Kerro ihmeessä miten selvisit teekkariajoista ilman miesseuraa. Tytär on nyt Otaniemessä ja sielä ei muuta olekkaan kuin naisen kipeitä miehiä [/quote] Itse opiskelin miehenä lähihoitajaksi ja olen sen jälkeen ollut erittäin naisvaltaisissa työpaikoissa, mutta silti kukaan ei ole koskaan tullut iskemään. Jos on tarpeeksi vähän houkutteleva niin eipä sitä seuraa silloin tule. Kuin korkeintaan silloin, jos on autiolla saarella ainoana sukupuolensa edustajana, jolloin ihmisillä ei ole muuta valinnanvaraa kuin ottaa sinut. [/quote] Olisko Laasasen teoriassa jotain perää veli on nausvaltaisella työpaikalla ja sillä on ollut kaksi sairaanhoitaja vaimoa joiden kanssa on tehnyt liudan lapsia, nyt on neljättä kai kertaa naimissa sen kolmannenkin kanssa yritti lapsia, mutta taisi mennä kesken.

[/quote]

Miesvihapalstalla Laasanen on kirosana, vaikka kirjoittaa mielestäni asiaa.

Mutta sehän ei ole Pyhien Vulvien mieleen  ; )

Vierailija
44/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ATN on semmonen, jolla on ATM. Sinkkunainen ei ole koskaan ATN.

Vierailija
45/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:33"]

ATN on semmonen, jolla on ATM. Sinkkunainen ei ole koskaan ATN.

[/quote]

Mikä sitten on nimitys sellaiselle naiselle, joka ei kelpaa suhteeseen ja on ikisinkku?

Vierailija
46/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:38"]Täällä äärimmäinen ATN koska en ole 40-vuotiaaseen mennessä ikinä onnistunut saamaan miestä edes lyhyeen suhteeseen. Minä en ainakaan vastaa oikein aloituksen kuvausta. Koulutus akateeminen (DI). Ei lapsia, sillä mistä niitä tulisi jos kukaan mies ei huoli edes panoseuraksi. Asun omistus-rivitaloasunnossa. Kaljaa juon joskus kyllä, en tupakoi. Painoltani olen sellainen tavallinen, en hoikka enkä lihava (165 cm, 60 kg). En ole edes epätavallisen ruma, joskaan en kauniskaan. Käsittäkseni minun suurin turn-off on vakava ja hiljainen luonne. [/quote] Kerro ihmeessä miten selvisit teekkariajoista ilman miesseuraa. Tytär on nyt Otaniemessä ja sielä ei muuta olekkaan kuin naisen kipeitä miehiä

[/quote]

Helposti. Bileissä en käynyt, koska en juo alkoholia enkä siedä melua, tungosta enkä humalaisia. Muutenkin olen hiljainen ja sisäänpäinkääntynyt, ei ne pojat edes juuri jutelleet mulle koskaan mitään. Ne pelkäsivät minua ja minä niitä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi