Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alemman tason naiset, ATN

Vierailija
17.06.2015 |

Oletteko huomanneet yhteisiä tekijöitä?
Koulutus yleensä lukio tai amis, tekevät hanttihommia, jos mitään. Eivät useinkaan tiedä mikä on "heidän juttunsa" ammatin suhteen. Ovat usein YH-äitejä, käyvät usein sossun luukulla, ja asuvat vuokralla. Juovat kaljaa, ja tupakoivat. Eivät välttämättä humalassa kovinkaan usein kuitenkaan. Kutsuvat ihmisiä lyhyesti "hyviksi tyypeiksi", jos siihen on aihetta, mutta eivät osaa perustella asiaa sen kummemmin. Kärsivät usein terveysongelmista, kuten PCOS, vähän miehekkäitä olemukseltaan. Eivät mitään hoikkia, joskaan eivät välttämättä ylipainoisiakaan. T. mies.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi sentään, ap. Saattaa olla että sinun henkinen kehityksesti vielä etenee ja sinusta tulee joskus vielä ihminen, mahdollisesti vaikka olisitkin jo nyt vanha koira, mutta en minä siitä vetoa lähtisi lyömään. Saattaa nimittäin olla että vielä vanhainkodissakin rustaat listoja rumista ja kauniista, korkeatasoisista ja matalatasoisista, menestyneistä ja vähemmän menestyneistä, ja hoitajasi toteaa huruhöpinöihisi aivan niin veijoliisa, aivan niin, avataanpas verhot. Hautakivessäsi lukee "paras".

Vierailija
22/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:23"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:16"]Hmm onko siis ANT miehetön nainen? [/quote] Eivät tietenkään, mutta epäonnistuvat suhteissaan lähes aina, ja jäävät yksinhuoltajiksi.

[/quote]

Sanoisin pikemminkin, että ATN nainen ei edes pääse suhteisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ANT on joko fiksu ja ruma, tai kaunis ja työtön. Vai onko rumuus ehdoton edellytys?

Vierailija
24/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti rumuus/ylipaino on tärkein määre, koulutustaso ja ammatti on enemmän sivuseikka tässä tasoluokituksessa.

Vierailija
25/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmu hankalaa olla YH jos ei pääse edes suhteisiin miesten kanssa. 

Vierailija
26/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:30"]Hirmu hankalaa olla YH jos ei pääse edes suhteisiin miesten kanssa. 
[/quote]
Hyvä pointti!

Vierailija
27/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä äärimmäinen ATN koska en ole 40-vuotiaaseen mennessä ikinä onnistunut saamaan miestä edes lyhyeen suhteeseen. Minä en ainakaan vastaa oikein aloituksen kuvausta.

Koulutus akateeminen (DI). Ei lapsia, sillä mistä niitä tulisi jos kukaan mies ei huoli edes panoseuraksi. Asun omistus-rivitaloasunnossa. Kaljaa juon joskus kyllä, en tupakoi. Painoltani olen sellainen tavallinen, en hoikka enkä lihava (165 cm, 60 kg). En ole edes epätavallisen ruma, joskaan en kauniskaan. Käsittäkseni minun suurin turn-off on vakava ja hiljainen luonne.

Vierailija
28/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:30"]

Hirmu hankalaa olla YH jos ei pääse edes suhteisiin miesten kanssa. 

[/quote]

Kyllä miehille panoksi kelpaa rumakin nainen. Ei raskautuminen mitään suhdetta vaadi todellakaan :D

Vierailija
29/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:30"]Hirmu hankalaa olla YH jos ei pääse edes suhteisiin miesten kanssa. 
[/quote]
Hyvä pointti!
[/quote]
Ok, laitetaan sitten kolme uutta lokeroa ATN-määritelmään:
AATN - alin alemman tason nainen
KATN - keskitason alemman tason nainen
YATN - ylin alemman tason nainen

AATN ei pääse edes suhteisiin miesten kanssa. KATN pääsee, mutta suhteet ajautuvat karikkoon aina. YATN taas edustaa alemman tason naisten parhautta. Ap.

Vierailija
30/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:38"]

Ei lapsia, sillä mistä niitä tulisi jos kukaan mies ei huoli edes panoseuraksi.

[/quote]

Voi hedelmöityshoitoihin mennä yksinäinen nainenkin. Ei mitään panomiestä välttämättä tarvita. 

Toisaalta sellainen panomies jota juuri ja juuri pystyy sietämään sen panon ajan on kyllä helposti hankittavissa vaikka Suomi24:n treffipalstalta. Osa miehistä on sellaisia, että ne panevat kaikkea mikä liikkuu. Tämän vaihtoehdon etu verrattuna hedelmöityshoitoihin on sen edullinen hinta, plus se, että voit yrittää optimoida lapsen ulkonäköä.

Vierailija
31/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:47"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:38"]

Ei lapsia, sillä mistä niitä tulisi jos kukaan mies ei huoli edes panoseuraksi.

[/quote]

Voi hedelmöityshoitoihin mennä yksinäinen nainenkin. Ei mitään panomiestä välttämättä tarvita. 

Toisaalta sellainen panomies jota juuri ja juuri pystyy sietämään sen panon ajan on kyllä helposti hankittavissa vaikka Suomi24:n treffipalstalta. Osa miehistä on sellaisia, että ne panevat kaikkea mikä liikkuu. Tämän vaihtoehdon etu verrattuna hedelmöityshoitoihin on sen edullinen hinta, plus se, että voit yrittää optimoida lapsen ulkonäköä.

[/quote]

Kyllä minä itse asiassa jossain 35 iässä vakavasti harkitsin tuota hedelmöityshoitovaihtoehtoa. Mutta päätin sitten jättää lapsen tekemättä kuitenkin kahdesta syystä. Ensimmäinen on se että ajattelen että kun kerran olen niin vastenmielinen ihminen että kukaan ei minua huoli eikä ystäviäkään ole koskaan löytynyt, niin kannattaako ottaa riskiä että lapsi perii samanlaisen luonteen ja joutuu elämään yksinäisen ja vaikean elämän. Toinen on se että kun ei ole minkään sortin tukiverkkoja eikä yleensäkään ihmissuhteita, niin ajattelin ettei se ehkä kumminkaan ole lapselle oikein hyvä kasvuympäristö, omituisen erakoituneen vanhanpiian helmoissa ;)

Vierailija
32/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:06"]

Höpöhöpö. Alemman tason naisina pidän ainoastaan miesvihaajia ja telaketjufeministejä.

-mies38w-

[/quote]

8 miesvihaajaa ilmoittatutunut. Hienoa! Palstalla ei ole miesvihaa. Palstalla ei ole miesvihaa. Palstalla ei ole miesvihaa.

Vierailija
33/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:05"]

Höpöhöpö. Alemman tason naisina pidän ainoastaan miesvihaajia ja telaketjufeministejä.

-mies38w-

[/quote]

8 miesvihaajaa ilmoittatutunut. Hienoa! Palstalla ei ole miesvihaa. Palstalla ei ole miesvihaa. Palstalla ei ole miesvihaa.

[/quote]Missä niitä ilmoittautuneita näet? Onko viestejä poistettu?

Vierailija
34/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:38"]Täällä äärimmäinen ATN koska en ole 40-vuotiaaseen mennessä ikinä onnistunut saamaan miestä edes lyhyeen suhteeseen. Minä en ainakaan vastaa oikein aloituksen kuvausta.

Koulutus akateeminen (DI). Ei lapsia, sillä mistä niitä tulisi jos kukaan mies ei huoli edes panoseuraksi. Asun omistus-rivitaloasunnossa. Kaljaa juon joskus kyllä, en tupakoi. Painoltani olen sellainen tavallinen, en hoikka enkä lihava (165 cm, 60 kg). En ole edes epätavallisen ruma, joskaan en kauniskaan. Käsittäkseni minun suurin turn-off on vakava ja hiljainen luonne.
[/quote]

Kerro ihmeessä miten selvisit teekkariajoista ilman miesseuraa. Tytär on nyt Otaniemessä ja sielä ei muuta olekkaan kuin naisen kipeitä miehiä

Vierailija
35/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kerranhan täällä vain eletään-asenne

- Olen räväkkä ja haluan näyttää sen tatskoilla/värikkäällä, erikoisesti leikatulla hiusmallilla/läväreillä/persoonallisella pukeutumisella 

- Sanon suoraan-asenne, jolla ylpeillään  (=töräytän epäkohteliaisuuksia estoitta)

- Elämä opettaa-asenne (ja kuitenkin sitä tekee ne samat virheet uudestaan ja uudestaan)

- Sydämen sivistys on tärkeetä-asenne 

- Mulla on vain oikeuksia muttei mitään velvollisuuksia-asenne

Vierailija
36/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o.

Vierailija
37/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:16"]

Kerro ihmeessä miten selvisit teekkariajoista ilman miesseuraa. Tytär on nyt Otaniemessä ja sielä ei muuta olekkaan kuin naisen kipeitä miehiä

[/quote]

Itse opiskelin miehenä lähihoitajaksi ja olen sen jälkeen ollut erittäin naisvaltaisissa työpaikoissa, mutta silti kukaan ei ole koskaan tullut iskemään. Jos on tarpeeksi vähän houkutteleva niin eipä sitä seuraa silloin tule. Kuin korkeintaan silloin, jos on autiolla saarella ainoana sukupuolensa edustajana, jolloin ihmisillä ei ole muuta valinnanvaraa kuin ottaa sinut.

Vierailija
38/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:05"]

-mies38w-

[/quote]

[/quote]Missä niitä ilmoittautuneita näet? Onko viestejä poistettu?

[/quote]

Alapeukuista. Jos miesviha on alapeukuttamisen arvoinen, niin eikö se ole aika selvää?

Myöskään telaketjufeministit eivät aja tasa-arvoa, päinvastoin saavat feminismin kuulostamaan kirosanalta.

Vierailija
39/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa erikseen alemman tai ylemmän tason ihmisiä.

Vierailija
40/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:16"]

[/quote]

Itse opiskelin miehenä lähihoitajaksi ja olen sen jälkeen ollut erittäin naisvaltaisissa työpaikoissa, mutta silti kukaan ei ole koskaan tullut iskemään. Jos on tarpeeksi vähän houkutteleva niin eipä sitä seuraa silloin tule. Kuin korkeintaan silloin, jos on autiolla saarella ainoana sukupuolensa edustajana, jolloin ihmisillä ei ole muuta valinnanvaraa kuin ottaa sinut.
[/quote]
Olisko Laasasen teoriassa jotain perää veli on nausvaltaisella työpaikalla ja sillä on ollut kaksi sairaanhoitaja vaimoa joiden kanssa on tehnyt liudan lapsia, nyt on neljättä kai kertaa naimissa sen kolmannenkin kanssa yritti lapsia, mutta taisi mennä kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi