Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alemman tason naiset, ATN

Vierailija
17.06.2015 |

Oletteko huomanneet yhteisiä tekijöitä?
Koulutus yleensä lukio tai amis, tekevät hanttihommia, jos mitään. Eivät useinkaan tiedä mikä on "heidän juttunsa" ammatin suhteen. Ovat usein YH-äitejä, käyvät usein sossun luukulla, ja asuvat vuokralla. Juovat kaljaa, ja tupakoivat. Eivät välttämättä humalassa kovinkaan usein kuitenkaan. Kutsuvat ihmisiä lyhyesti "hyviksi tyypeiksi", jos siihen on aihetta, mutta eivät osaa perustella asiaa sen kummemmin. Kärsivät usein terveysongelmista, kuten PCOS, vähän miehekkäitä olemukseltaan. Eivät mitään hoikkia, joskaan eivät välttämättä ylipainoisiakaan. T. mies.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen, asiantuntijatehtävissä työskentelevä nainen, joka on eronnut kaksi kertaa, asun vuokralla ja minulla on ylipainoa. Ulkonäkö ja tyyli ovat ihan ok. En ole milloinkaan käynyt sossun luukulla, juonut alkoholia, polttanut tupakkaa tai ottanut tatuointia. Myös lapseni ovat akateemisia ja hyvissä töissä. En omista crocseja tai kiroileva siili -paitulia tai mitään muutakaan paitulia. Mihinkä lokeroon laitatte minut?

Vierailija
2/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 09:56"]

Oletteko huomanneet yhteisiä tekijöitä? Koulutus yleensä lukio tai amis, tekevät hanttihommia, jos mitään. Eivät useinkaan tiedä mikä on "heidän juttunsa" ammatin suhteen. Ovat usein YH-äitejä, käyvät usein sossun luukulla, ja asuvat vuokralla. Juovat kaljaa, ja tupakoivat. Eivät välttämättä humalassa kovinkaan usein kuitenkaan. Kutsuvat ihmisiä lyhyesti "hyviksi tyypeiksi", jos siihen on aihetta, mutta eivät osaa perustella asiaa sen kummemmin. Kärsivät usein terveysongelmista, kuten PCOS, vähän miehekkäitä olemukseltaan. Eivät mitään hoikkia, joskaan eivät välttämättä ylipainoisiakaan. T. mies.

[/quote]

Niin milläs se taso mitataan, miesten kiinnostuksella ja millaisia miehiä saa? Minä olen sillä perusteella ylemmän tason nainen, kun tunnun kovasti kiinnostavan miehiä ihan vakavaan suhteeseen. En ole onnistunut oikein sinkkuna edes olemaan kun heti eron jälkeen on seuraava piirittämässä. Mutta mainitsemistasi atn-ominaisuuksista olen peruskoulun käynyt, tehnyt erilaisia "hanttihommia" ja lähes nelikymppisenä olen löytänyt mitä todella haluan tehdä, olen yh-äiti, sossussa olen joskus joutunut käymään mutten usein ja välttelen viimeiseen saakka, asun vuokralla, en juo kaljaa mutta siideriä ja viiniä kyllä. En ole koskaan tupakoinut, inhoan sitä yli kaiken ja muutenkin on terveet elämäntavat se mun juttu. En kärsi terveysongelmista ja olen normaalipainoinen. Miehekäs en millään mittarilla taida olla, tosi naisellisena ja tyttömäisenä minua pidetään. 

Vähän erilainen käsitys minulla on naisista jotka eivät miestä löydä tai saa = atn. Usein korkeastikoulutettuja, ei niin viehättäviä ulkoisesti (vähän kuivakoita, hiirulaisia, miehekkäitä tai suorastaan rumia), jäykkiä, pitkä vaatimuslista millainen miehen pitää olla, kylmiä, vaativia, huumorintajuttomia, vaikeasti lähestyttäviä, tiukkiksia, luonteeltaan hankalia, epäsosiaalisia, viihtyvät paremmin esim koirien kuin ihmisten kanssa, status tärkeämpää kuin rakkaus jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ap edes tietää mikä on PCOS. 

Vierailija
4/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:06"]

Höpöhöpö. Alemman tason naisina pidän ainoastaan miesvihaajia ja telaketjufeministejä.

-mies38w-

[/quote]

8 miesvihaajaa ilmoittatutunut. Hienoa! Palstalla ei ole miesvihaa. Palstalla ei ole miesvihaa. Palstalla ei ole miesvihaa.

[/quote]

Yhtä asiaa ihmettelen - tämä ketju on siis erittäin naisvihamielinen. Naisia luokitellaan eri tasoihin ym. mikä ei ole kauhean "kilttiä" kun vain harva nainen yltää johonkin "huippu" luokkaan ja siihenkin vain muutaman vuoden elämästään. Siksi on kovin erikoista ruveta kitisemään "miesvihamielisyydestä" tässä yhteydessä. Vai onko tosiaan niin, että naisia saa ja tuleekin vihata ja haukkua (luokitella ala-arvoisiin kategorioihin yms.), mutta annas olla jos annetaan jollekin pojalle samalla mitalla, niin johan on joku itkua vääntämässä?

Vierailija
5/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:37"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:33"]

ATN on semmonen, jolla on ATM. Sinkkunainen ei ole koskaan ATN.

[/quote]

Mikä sitten on nimitys sellaiselle naiselle, joka ei kelpaa suhteeseen ja on ikisinkku?

[/quote]

Ilmeisesti pitää erottaa toisistaan ne, jotka ovat ikisinkkuja omasta tahdostaan ja ne, jotka ovat sitä vastoin tahtoaan. Ja jälkimmäiset vielä niihin, jotka vaan pitävät rimaa liian korkealla ja niihin, jotka oikeasti ei kelpaa kenellekään.

Siitä vaan keksimään nimityksiä :)

Vierailija
6/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole oikeasti ennen tätä palstaa tajunnut että meitä koulutettuja, rumia, kelpaamattomia naisia on näin paljon. Onhan se kiva huomata että ei ole ainoa, mutta jotenkin tosi surullista silti. Enpä usko että kelvattaisiin niille miehillekään kun täällä valittavat naisen puutetta. Missä nämä miehet edes ovat, jossain perähikiällä äidin helmoissako? Tuttava/sukulaispiiriini ei kuulu ainuttakaan 30+ sinkkumiestä. Myöskään yhdessäkään työpaikassa ei ole sinkkumiehiä ollut. Sinkkunaisia taas on kaikki paikat täynnä. Miehillä ei ole pulaa hyvistä naisista kun niin moni nainen jää ilman miestä.

Vierailija
7/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten äidit lukevat näitä juttuka ja pahoittavat mielen.Eikö noita kirjoitulsia vö isi juölaista muiöla sovuilla.Törleää naosten.halventamista tällä sivustolla useinkin.

Vierailija
8/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hulvatonta, minulla on bmw, muttet kelpaa, kun olet atn...Ihmeellistä teinipelleilyä lyhenteiden kanssa ja luulenpa, että aikuiset ihmiset eivät niitä käytä, joten suotta kannattaa kenenkään mielensä pahoittaa pelkästä vitsistä.

Vierailija
9/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vittua juuri luin?

Vierailija
10/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 15:48"]En usko että ap edes tietää mikä on PCOS. 
[/quote]
On hirveen kivaa lukea olevansa alemman tason nainen, koska olen lapsesta saakka (12v todettiin) hirvittävän kystaisista munasarjoista. Mun vika! :)

Vierailija
11/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen akateeminen ja kaunis nainen, mutta ikää 38v. Pelkästään sen perusteella olen ATN, ei siihen muuta vaadita.

Vierailija
12/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen atn ja milteinpä vastakohta kaikille mainitsemillesi piirteille :-D Ei se muu tee ala-arvoiseksi kuin se, että jos sattuu olemaan kasvoiltaan liian ruma.

Vierailija
13/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 09:57"]Olen atn ja milteinpä vastakohta kaikille mainitsemillesi piirteille :-D Ei se muu tee ala-arvoiseksi kuin se, että jos sattuu olemaan kasvoiltaan liian ruma.
[/quote]

Näinhän se toki on myös. Niitä ATN-lokeroita löytyy monta. Yksi toinen alatyyppi ATN:stä on akateemisesti kouluttautunut nainen, joka on yksinkertaisesti vain hurjan ruma. Esim. joku niuhottava Kelan virkailija tai valtion virkamies-typpinen.

Vierailija
14/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Alemman tason naisina pidän ainoastaan miesvihaajia ja telaketjufeministejä.

-mies38w-

Vierailija
15/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:04"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 09:57"]Olen atn ja milteinpä vastakohta kaikille mainitsemillesi piirteille :-D Ei se muu tee ala-arvoiseksi kuin se, että jos sattuu olemaan kasvoiltaan liian ruma. [/quote] Näinhän se toki on myös. Niitä ATN-lokeroita löytyy monta. Yksi toinen alatyyppi ATN:stä on akateemisesti kouluttautunut nainen, joka on yksinkertaisesti vain hurjan ruma. Esim. joku niuhottava Kelan virkailija tai valtion virkamies-typpinen.

[/quote]

Pakkohan se on ollut kouluttautua pitkälle, että saa jotain sisältöä elämäänsä. Tapailut sun muut kun rajautuvat täysin pois, samaten mahdollisuus perheeseen rumalla naamalla.

Vierailija
16/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm onko siis ANT miehetön nainen?

Vierailija
17/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:16"]

[/quote]

Hyvä huomio. Ja millainen on ATM?

Vierailija
18/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:16"]

[/quote]

Ei kun nainen joka ei anna lassukoille. Tai joka antaa. No, nainen kuitenkin.

Vierailija
19/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaankin olen sellainen ATN: opiskelen humanistisella alalla ja teen oman alani opetustöitä opiskeluiden ohella. Olen ollut jo monta vuotta sinkku. Olen sellainen perusnätti, mutta en mikään kaunotar. Kroppa on hyvä, joskin rinnat pienet (olen hoikka ja urheilullinen). Naamassa on yksi rumuustekijä, nenä ei mikään kovin kaunis. Vapaa-aikani vietän erinäisissä kulttuuriharrastuksissa, käyn katsomassa teatteria, nykysirkusta, konsertteja. Arvostan miehessä yleissivistystä ja hyviä käytöstapoja, kykyä keskustella, kiinnostusta yhteiskunnallisiin asioihin. Koska en kelpuuta niitä sovinistiurpoja jotka minua juottoloissa lähestyvät, niin olen varmaakin tuomittu olemaan yksin koko loppuelämäni. Mutta mielummin yksin kuin paskassa parisuhteessa.

Vierailija
20/46 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:16"]Hmm onko siis ANT miehetön nainen?
[/quote]
Eivät tietenkään, mutta epäonnistuvat suhteissaan lähes aina, ja jäävät yksinhuoltajiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme