Mitä rakastunut mies miettii yhdynnän aikana?
Sanotaan, että ihmisillä on ”pään sisäisiä” fantasioita ym seksin aikana. Kiinnostaisi tietää että sinä mies joka rakastat naistasi ja pidät häntä haluttavana, keskittyykö kaikki ajatus j fantasia vaan kumppaniisi? Vai voiko ajatuksentasolla siellä seikkailla muitakin vaikka ei oikeasti haluaisi muita tai runkatessa?
Kommentit (40)
Ajattelen auton katsastusta ja siitä tulevaa vikalistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta miehen helppo puhua, kun saa sitä kluaan omaan tahtiin liikutella, ja se saa sitä stimulaatiota väkisinkin. Naisellahan e ei ole niin.
Sulla on kummallinen käsitys yhdynnöistä. Koko ikäni nainut sen mukaan, mikä vaimolla on tuntunut parhaalta. Asennotkin aina vaimon halujen mukaan jos oli tavoita saada hänelle orgasmit yhdynnöissä. Sitten vielä niin, että lähellä h-hetkeä hän otti ohjat ja otti kalullani itse orgasmit. Sai ja otti niitä useampi tuhat joten mikä helvatun miehen omaan tahtiin???? Nautin näistä aina suunnattomasti, koska tunsi olevansa Mies.
Helvetin pano pappa. etkö jo vois pitää suus kiinni. Hirveä rehentelijä.
Onnea paljon vaan sulle ja sun rehentelyillesi.
Mitä sitten väität tietämättömänä, että miehet vaan panee omaan tahtiin. Kyllä miesten tavoite on panna niin, että nainen nauttii. Koko panemisen ideahan on siinä, että mies näyttää seksuaalista voimaa. Kyllä siinä nainen otetaan silloin huomioon. Mitä paremmin osaa naisen huomioida sen enemmän pääsee panemaan. Ihan yksinkertainen toimiva logiikka.
Tavoite varmaan, mutta mitä jos ei tavoitetta saavuteta? Mitä silloin teette, teettekö mitään? On täällä yritetty kysyä, vastausta vaan ei tule.
Jaksaisi aina vastata samaan.
Aloin jo heti suhteen alussa pitkiin esileikkeihin ja sormetuksiin joilla sain silloisen tyttöystävän niin kiimaan että ehti laueta yhdynnöissä kanssani. Sillä varmaan vein hänen sydämmensä. Aika nopeasti aloin myös antamaan suuseksiä jolla vielä tehostin kiimaa ja opin paremmin ajoittamaan yhdyntäorgasmit. Monesti vaimo veti itse minut päälleen tuntiessa, että kohta tulee. Halusi aina orgasmit naidessa. Kun joskus jostain syystä, onneksi tosi harvoin, orgasmi jäi jumiin annoin sen seuraavalla kerralla varman päälle suuseksillä. Vasta seuraavalla kerralla siksi, ettei vaimo ole halunnut suuseksiä enää naimisen jälkeen vaikkei olisi saanutkaan. Eniten on vaimo nauttinut orgasmeista yhdynnässä, mutta myös ennen yhdyntää ja nauttinyt yhdynnästä suuseksiorgasmin jälkeen. Itse nauttinut näistä kaikista yhtälailla, pääasia että vaimo on aina saanut.
Rakastan vaimoni nyt vanhana vähintään yhtä paljon kuin nuorena ja olen ikuisesti kiitollinen suuresta seksin määrästä ja rakkaudesta.
Miten imelää pullitelua ainavaan. Ja joo jokainen nainenhan kieltäytyy orgasmista, kunhan saa odottaa seuraavaa panoa. Kuka uskoo..
Joo ja miehet kanssa.
Silloinkun panee toista naistako?
Vierailija kirjoitti:
Miten imelää pullitelua ainavaan. Ja joo jokainen nainenhan kieltäytyy orgasmista, kunhan saa odottaa seuraavaa panoa. Kuka uskoo..
Joo ja miehet kanssa.
Jos niitä on saanut useamman viikossa ja monta tuhatta, niin jos joku jää välistä ei kaada vielä maata. Saanut varmasti orgasmeja niin paljon kuin on halunnut, sellaisia kun on itse halunnut ja varmasti enemmän kuin on eläissään halunnut. Olen luvannut olevani aina valmis tyydyttämään ja sanani olen myös pitänyt.
No se riippuu kyllä siitäkin, onko rakastunut siihen, kehen yhtyy vai johonkuhun muuhun...
Minä mietin aina yhdynnän aikana että ketähän mä sitten seuraavaksi panen ja minkähän näköinen se on.
Naisena mietin myös, miten selitän miehelleni mistä tulen ja miksi.
Mietin mikä voisi olla Stilhin vikana kun ei tottele suuttimien säätöä. Pitänee stefavuodot testata bracleenillä.
> "Sanotaan, että ihmisillä on ”pään sisäisiä” fantasioita ym seksin aikana. Kiinnostaisi tietää että sinä mies joka rakastat naistasi ja pidät häntä haluttavana, keskittyykö kaikki ajatus j fantasia vaan kumppaniisi? Vai voiko ajatuksentasolla siellä seikkailla muitakin vaikka ei oikeasti haluaisi muita tai runkatessa?"
Kun pääsee yhtymään rakkaaseen pitkän kiimaisen tauon jälkeen keskityn vain hänen katseluunsa ja tuntemuksiin. Vaikka olen rakastunut, tunne on eläimellinen halu yhtyä, siittää, ruiskuttaa ja täyttää naiseni minulla. Lopuksi rojahdan väsyneenä hänen viereensä ja pidän kiinni. Yleensä olen voipunut tunnin parin niin että jalat eivät kunnolla kanna.
Joskus hänen aloitteestaan johtaneessa seksissä, jolloin oma vireys ei ole parhaimmillaan, fantasioin milloin mistäkin jotta pääsen maaliviivan yli. En ole mielestäni koskaan kieltäytynyt hänen aloitteistaan. Rakastan naistani ja minulle on kunnia-asia pitää hänet tyydyttyneenä.
Herrasmiesnautiskelija kirjoitti:
> "Sanotaan, että ihmisillä on ”pään sisäisiä” fantasioita ym seksin aikana. Kiinnostaisi tietää että sinä mies joka rakastat naistasi ja pidät häntä haluttavana, keskittyykö kaikki ajatus j fantasia vaan kumppaniisi? Vai voiko ajatuksentasolla siellä seikkailla muitakin vaikka ei oikeasti haluaisi muita tai runkatessa?"
Kun pääsee yhtymään rakkaaseen pitkän kiimaisen tauon jälkeen keskityn vain hänen katseluunsa ja tuntemuksiin. Vaikka olen rakastunut, tunne on eläimellinen halu yhtyä, siittää, ruiskuttaa ja täyttää naiseni minulla. Lopuksi rojahdan väsyneenä hänen viereensä ja pidän kiinni. Yleensä olen voipunut tunnin parin niin että jalat eivät kunnolla kanna.
Joskus hänen aloitteestaan johtaneessa seksissä, jolloin oma vireys ei ole parhaimmillaan, fantasioin milloin mistäkin jotta pääsen maaliviivan yli. En ole mielestäni koskaan kieltäytynyt hänen aloitteistaan. Rakastan naistani ja minulle on kunnia-asia pitää hänet tyydyttyneenä.
Kunnia asia pitää tyydytettynä fantasioimalla jostain muusta kuin siitä omasta "rakkaasta" naisesta joka ei ilmeisesti riitä edes kiihottamaan sinua tarpeeksi.
Jos hirveästi miettisin siinä jotain muuta kuin mitä olen tekemässä, en olisi todellakaan täysillä mukana.
Komppaan yllä olevaa viestiä. Parasta seksin aikana on elää hetkessä.
Naiset ei saa yhdynnässä orgasmia, jos ei kosketa klitorista eli miksi miehet ei osaa kosketella sitä? Oma nautinto vaan mielessä. Suuseksiä vaativat, mutta naiselle ei anna ja sit miettii kun seksi vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Oonkohan jotenkin outo mies, koska kyllä sitä tulee seksin aikana fantasioitua välillä vaikka vaimon kanssa onkin ihanaa. Joskus kun olin ihastunut työkaveriini, tuli häntä ajateltua muutamiakin kertoja. Jos olen nähnyt jonkun kiihottavan poke pätkän, tulee se joskus mieleen touhutessa. Myös on joskus joku tuttu tai kiihottava näky käynyt mielessä. En ole koskaan pitänyt asiaa pahana. En minä niitä ajatuksia vaimolle kerro.
Taas yks pokepelle, runkkurane kehuskelee vaimoansa henkisesti pettämisillään🤮 Olet outo… paskamuna
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei saa yhdynnässä orgasmia, jos ei kosketa klitorista eli miksi miehet ei osaa kosketella sitä? Oma nautinto vaan mielessä. Suuseksiä vaativat, mutta naiselle ei anna ja sit miettii kun seksi vähenee.
Koska oma nautinto on etusijalla,eivätkä muutenkaan hae tietoa.
Aina ihmetellyt, miten naiset tietävät mitä mies haluaa, mutta miehet eivät mistä naiset pitävät, ilmeisesti ei edes kiinnosta. Tietoa olis saatavilla vaikka kuinka, lehdet pursuaa vinkkejä.
Ja vaikka joku muuta väittää, sitä klitorista jos koskettelee hellästi ja liukkarilla, saa ihan uudet sävelet seksiin!
Ei noita liukkareita ole sataa merkkiä ja kaikki makrkettien hyllyt täynnä, jolleivät ihmiset niitä käyttäisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ihmetellyt, miten naiset tietävät mitä mies haluaa, mutta miehet eivät mistä naiset pitävät, ilmeisesti ei edes kiinnosta. Tietoa olis saatavilla vaikka kuinka, lehdet pursuaa vinkkejä.
Ja vaikka joku muuta väittää, sitä klitorista jos koskettelee hellästi ja liukkarilla, saa ihan uudet sävelet seksiin!
Ei noita liukkareita ole sataa merkkiä ja kaikki makrkettien hyllyt täynnä, jolleivät ihmiset niitä käyttäisi!
Koska olet niin yksinketainen, ettet ymmärrä, että naiset saavat yhdynnässä orgasmeja ilman klitoriksen räpläämistä. Saavat vaikkeivat koske itse saati anna miehen koskea siihen. Toiset miehet tietää miten oma nainen saa orgasmeja yhdynnässä. Yhdynnöissä pyritään pääsääntöisesti antamaan naiselle nautintoa. Näin ainakin kaikki naistaan rakastavat tekee. Rakastavat naiset sitä myös vaativat ja haluavat.
Mutta voi olla toki vaikea ymmärtää jollekin joka vain luulee, että yhdynnät ovat pelkästään miesten nautintoa. Säälin heitä, mutta aina ei voi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olet niin yksinketainen, ettet ymmärrä, että naiset saavat yhdynnässä orgasmeja ilman klitoriksen räpläämistä. Saavat vaikkeivat koske itse saati anna miehen koskea siihen. Toiset miehet tietää miten oma nainen saa orgasmeja yhdynnässä. Yhdynnöissä pyritään pääsääntöisesti antamaan naiselle nautintoa. Näin ainakin kaikki naistaan rakastavat tekee. Rakastavat naiset sitä myös vaativat ja haluavat.
Mutta voi olla toki vaikea ymmärtää jollekin joka vain luulee, että yhdynnät ovat pelkästään miesten nautintoa. Säälin heitä, mutta aina ei voi voittaa.
Taas yksi idiootti mies, lisksi erittäin epäkohtelias, joka kuuluu tietysti täänne miesten käytäntöön.
Joo varmaan joku nainen saakin, en sitä epäile, mutta suurin osa ei saa. Miksi sinä sen haluat kieltää. Kyllä sillä klitoriksella on tarkoitus, ja se on juurikin sen nautinnon tuottaminen naiselle! Jollakinhan se voi saada stimulaatiota yhdynnässäkin, joo. Mutta miksi sen koskemista pitäs vältellä? Minä olen nainen ja rakastan kun mies sitä koskettelee tai nuolee.
Vedä handuusi, sanon yhtä typerästi minkä ansaitsit. Ja lue noiden naisten kirjoituksia, miten eivät saa ja seksi loppuu kun mies saa. Ihan tänäänkin täällä palstalla.
Ja ehkä sun naiset feikanneet sulle..jaluulet olevasiisokin sankari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi idiootti mies, lisksi erittäin epäkohtelias, joka kuuluu tietysti täänne miesten käytäntöön.
Joo varmaan joku nainen saakin, en sitä epäile, mutta suurin osa ei saa. Miksi sinä sen haluat kieltää. Kyllä sillä klitoriksella on tarkoitus, ja se on juurikin sen nautinnon tuottaminen naiselle! Jollakinhan se voi saada stimulaatiota yhdynnässäkin, joo. Mutta miksi sen koskemista pitäs vältellä? Minä olen nainen ja rakastan kun mies sitä koskettelee tai nuolee.
Vedä handuusi, sanon yhtä typerästi minkä ansaitsit. Ja lue noiden naisten kirjoituksia, miten eivät saa ja seksi loppuu kun mies saa. Ihan tänäänkin täällä palstalla.
Sulla on selkeästi kaksi asiaa, jotka ei mitenkään mene ymmärrykseen tai ei ymmärrys riitä.
1. Kaikki naiset eivät tarvitse, eivätkä halua yhdynnän aikana, että klitorikseen kosketaan. Koskeminen haittaa tai estää orgasmin saamisen.
2. Seksinautinnoista alle puolet tulee fyysisestä nautinmosta ja suurin osa aivoihin vaikuttavasta mielihyvästä ja hormooniboostista. Suurin osa eri hormooniryöpsyistä lähtee yhdynnästä, ei ulkoisesta klitoriksesta. Saa molempien miehen ja naisen aivot heittämään voltteja ja orgasmit liikkeelle, sitä herkemmin mitä enemmän rakastuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on selkeästi kaksi asiaa, jotka ei mitenkään mene ymmärrykseen tai ei ymmärrys riitä.
1. Kaikki naiset eivät tarvitse, eivätkä halua yhdynnän aikana, että klitorikseen kosketaan. Koskeminen haittaa tai estää orgasmin saamisen.2. Seksinautinnoista alle puolet tulee fyysisestä nautinmosta ja suurin osa aivoihin vaikuttavasta mielihyvästä ja hormooniboostista. Suurin osa eri hormooniryöpsyistä lähtee yhdynnästä, ei ulkoisesta klitoriksesta. Saa molempien miehen ja naisen aivot heittämään voltteja ja orgasmit liikkeelle, sitä herkemmin mitä enemmän rakastuneita.
Taas mies joka tietää naista paremmin! En ole sanonut kaikki naiset, en todellakaan.
Sinä sensijaan yrmyilet kaikkea skeidaa..etkö tiedä että kyllä se on just klitoris josta se nautinto tulee, se voi saada stimulaatiota yhdynnässä,jos hyvin käy. Usein ei käy..vai väitätkö jopa, että kaikki naiset saavat yhdynnässä, ja ihan ilman klitorista? Olet aivan väärässä. Minä just tossa äsken sain joten kyllä olen asiantuntija toisin kuin sinä.
Ja kaikki miehet ja naiset eivät ole umpirakastuneita koko elämänsä ajan, vai miten selität miesten maksullisissa käyntien orgasmit? Nainen ihan samoin kuin mieskin, tarvitsee sitä ihan sukuelimen kosketusta saadakseen orgasmin, niinkuin mieskin että kalu saa sitä hinkkausta sisään ulos liikkeessä. Älä esitä tietäjää, kun et ole. Osa naisista ei saa ikinä millään konstilla, pitäskö sun perustaa klinikka heitä varten kun olet niin umpiviisas tietäjä.
Jaksaisi aina vastata samaan.
Aloin jo heti suhteen alussa pitkiin esileikkeihin ja sormetuksiin joilla sain silloisen tyttöystävän niin kiimaan että ehti laueta yhdynnöissä kanssani. Sillä varmaan vein hänen sydämmensä. Aika nopeasti aloin myös antamaan suuseksiä jolla vielä tehostin kiimaa ja opin paremmin ajoittamaan yhdyntäorgasmit. Monesti vaimo veti itse minut päälleen tuntiessa, että kohta tulee. Halusi aina orgasmit naidessa. Kun joskus jostain syystä, onneksi tosi harvoin, orgasmi jäi jumiin annoin sen seuraavalla kerralla varman päälle suuseksillä. Vasta seuraavalla kerralla siksi, ettei vaimo ole halunnut suuseksiä enää naimisen jälkeen vaikkei olisi saanutkaan. Eniten on vaimo nauttinut orgasmeista yhdynnässä, mutta myös ennen yhdyntää ja nauttinyt yhdynnästä suuseksiorgasmin jälkeen. Itse nauttinut näistä kaikista yhtälailla, pääasia että vaimo on aina saanut.
Rakastan vaimoni nyt vanhana vähintään yhtä paljon kuin nuorena ja olen ikuisesti kiitollinen suuresta seksin määrästä ja rakkaudesta.