Millainen mies jaksaa katsella naista...
Joka ei tee kotona mitään, lorvii kaikki päivät, ei kiinnosta hakea töitä (eikä niitä enää saisikaan), ei maksa mistään ikinä mitään (kun ei tuloja ole), ei siivoa ollenkaan, ei laita kuin yhden ruuan päivässä. Ei yksinkertaisesti tee mitään. Lapsia ei juuri ulos vie.
Mietin, millainen mies on kun jaksaa vuodesta toiseen katsella ja elättää eikä edes patista töihin tai mitää tekemään?
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:03"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 09:15"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 08:55"]
Joka ei tee kotona mitään, lorvii kaikki päivät, ei kiinnosta hakea töitä (eikä niitä enää saisikaan), ei maksa mistään ikinä mitään (kun ei tuloja ole), ei siivoa ollenkaan, ei laita kuin yhden ruuan päivässä. Ei yksinkertaisesti tee mitään. Lapsia ei juuri ulos vie.
Mietin, millainen mies on kun jaksaa vuodesta toiseen katsella ja elättää eikä edes patista töihin tai mitää tekemään?
[/quote]
No miksi patistaisi töihin, jos kerran on ilmiselvää, ettei nainen töitä kuitenkaan saisi. Näinhän itse kerrot.
Ja jos nainen hoitaa kotona useampaa lasta, kyllä se ihan tekemisestä käy sekin, vaikkei heidän kanssaan hirveästi ulkoilisikaan.
Miksi sinä ulkopuolisena puutut tuon perheen asioihin ylipäätään?
[/quote]
Miksi en puuttuisi ja ihmettelisi kun on ihan ulkopuolisetkin puuttuneet
onko eskari-ikäisen ja teini-ikäisen hoitaminen rasittavaa työtä?
[/quote]
No kun ei vaan voi ymmärtää miksi vieraiden ihmisten asiat noinkin paljon kiinnostaa. Mikä motiivi teidän asiaan puuttumisella on?
[/quote]
Ei tarvita mitään motiiveja, ihmettelen, en meinaan ikinä itse suostuisi kenenkään lojumista rahoittamaan jos itse hoitaisin myös kodin ja kävisin töissä, en vaan suostuisi. No juu, lapseni, mutta en aikuista.
ap
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:06"]
Miten ulkopuoliset ovat puuttuneet? Ja miksi ihmeessä? Meillä sama tilanne eikä kukaan ole puuttunut mitenkään. Yli puolet sanoo, että hekin olisivat kotona, jos se olisi mahdollisista ja toinen puoli sanoo ettei voisi koskaan olla (rakastamansa) miehen varassa ja tarvitsevat työpaikan oman itsenäisyytensä takia.
[/quote]
Puuttuneet kun lapsia ei hoideta kunnolla.
ap
Kuulostaa kunnon noitavainolta! Soihdut tanaan!
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 09:04"]
No en kyllä toivo, luulin että on jämäkkä ja fiksu mies mutta onkin aivan tohveli.
Molemmat on ihan tavallisen näköisiä ihmisiä. Joskus vaan ihmettelen, kuinka kukaan katselee ja elättää ihmistä joka ei käytännössä tee eikä tule tekemään mitään. Ehkä se on sitten oikeaa rakkautta, en tiedä.
ap
[/quote]
Onko tää nyt joku ihme juttu? Suurin osa miehistä ei osaa vaatia naiselta paljoakaan, sillä pitävät tätä nuhteettomana äitihahmona, jota miehen kuuluu mielistellä ja viihdyttää.
-mies
[/quote]
Vaikka itse oletkin tossukka ja jossain sairaassa parisuhteessa, niin se ei tarkoita, että suurin osa suhteista olisi sellaisia.
[/quote]
Hah. Mies joka on tossukka ei todellakaan kirjoittaisi tuollaista tekstiä. Ja on nähty, miten eräät kaverini naisistaan puhuvat. Kun mies on lähtenyt kavereiden kanssa parille (mitä tapahtuu max. kerran viikossa) ja nainen lähettää tekstiviestejä joissa valittaa yksinäisyyttään, niin kyllä se mies peruu poikienillan puolen tunnin viestittelyn jälkeen. Toteaa vaan että "nyt kuulostaa siltä että ei hyvä heilu jos en mene". Ja siis lapsettomasta pariskunnasta kyse. Tää oli ihan tyyppitapaus joka toistuu joka puolella kun vähän katsoo ympärilleen.
[/quote]
Vai niin, katselet ympärillesi oman kaveripiirisi tossukoiden touhuja ja luulet, että suurimmalla osalla on sellaista?
[/quote]
Naiset on tän asian suhteen aika sokeita. En ottaisi naisen mielipidettä juuri minään. Katso miten miehet käyttäytyvät toisten miesten seurassa ja mieti kuinka monella miehellä on yhtä paljon selkärankaa pistää vastaan vaimolleen.
Keskity sä vaan omaan elämääs. Ps sääli käy todennäköisesti sitä miestä joka tollasen naismulkun puolisoksi joutuu. :/
No en kyllä toivo, luulin että on jämäkkä ja fiksu mies mutta onkin aivan tohveli.
Molemmat on ihan tavallisen näköisiä ihmisiä. Joskus vaan ihmettelen, kuinka kukaan katselee ja elättää ihmistä joka ei käytännössä tee eikä tule tekemään mitään. Ehkä se on sitten oikeaa rakkautta, en tiedä.
ap
[/quote]
Onko läheinenkin ihminen kyseessä, koska tunnut tietävän noin tarkkaan, mitä 4 seinän sisällä tapahtuu?
Mulle tulee mieleen tosta täykkäreiden carlos ja Gabriella :D tosin ap sanoi että ovat tavallisen näköisiä. Ehkä miehelle nainen on kaunein ja rakkain maailmassa. Jos olisin itse rikas, niin voisin ihan huvikseni elättää rakasta puolisoa, vaikka hän olisi laiska.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 12:04"]
Mulle tulee mieleen tosta täykkäreiden carlos ja Gabriella :D tosin ap sanoi että ovat tavallisen näköisiä. Ehkä miehelle nainen on kaunein ja rakkain maailmassa. Jos olisin itse rikas, niin voisin ihan huvikseni elättää rakasta puolisoa, vaikka hän olisi laiska.
[/quote]
Mä en kyllä jos joutusin koko huushollinkin hoitamaan :P
En suostu ihan tossuksi
Hitto mitä loisnaisia tämäkin ketju pullollaan. Aloitusta alapeukutettu runsaasti kun kuvaus osuu itseen, siitä se kertoo.
Tehkää luuserit elämällänne jotain.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 12:10"]
Hitto mitä loisnaisia tämäkin ketju pullollaan. Aloitusta alapeukutettu runsaasti kun kuvaus osuu itseen, siitä se kertoo.
Tehkää luuserit elämällänne jotain.
[/quote]
Ajattelin ihan samaa :D
Olet vain kateellinen ja mustasukkainen. Tuolla mustamaalauksella et kuitenkaan saa sitä miestä itsellesi.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 12:21"]
Olet vain kateellinen ja mustasukkainen. Tuolla mustamaalauksella et kuitenkaan saa sitä miestä itsellesi.
[/quote]
En todellakaan halua sitä miestä, miten sekin on niin vaikea tajuta :D
ap
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 09:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 09:02"]
Ehkäpä rakastavat toisiaan? Mitäs sen on väliä, vaikka toinen on laiska, jos se on rakas. Enkä minäkään tee kuin yhden lämpimän ruuan päivässä, miksi ihmeessä pitäs tehdä useampi? Joojoo pitäis syödä viidesti päivässä jotakin hiiriannoksia, mutta meidän perheessä on aina pärjätty ja tullaan vastaisuudessakin pärjäämään aamupalalla, lounaalla ja iltapalalla, toki saa ottaa välipalaa jos nälkä tulee aterioiden välillä.
[/quote]
Ei olekaan väliä, mutta kuka suostuu olemaan se joka käy töissä, rakentaa talon, maksaa kaiken, tekee omat ruuat, siivoaa kodin, ulkoiluttaa lapset. Tekee toisin sanoen oikeastaan kaiken. Toinen vaan on.
[/quote]
Niin no normaalisti ne roolit menee toisin päin, mies vaan on ja nainen tekee kaiken. Joskus näinkin päin. Mikäs siinä, ei ulkopuoliset voi tietää mikä perheen sisäinen dynamiikka loppujen lopuksi on. Ja ehkä se lojuva on sairas jollain tapaa. Eikä kaikki heti jätä sairasta puolisoa.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:34"]
[/quote]
No miksi patistaisi töihin, jos kerran on ilmiselvää, ettei nainen töitä kuitenkaan saisi. Näinhän itse kerrot.
Ja jos nainen hoitaa kotona useampaa lasta, kyllä se ihan tekemisestä käy sekin, vaikkei heidän kanssaan hirveästi ulkoilisikaan.
[/quote]
[/quote]
No kun ei vaan voi ymmärtää miksi vieraiden ihmisten asiat noinkin paljon kiinnostaa. Mikä motiivi teidän asiaan puuttumisella on?
[/quote]
Ei tarvita mitään motiiveja, ihmettelen, en meinaan ikinä itse suostuisi kenenkään lojumista rahoittamaan jos itse hoitaisin myös kodin ja kävisin töissä, en vaan suostuisi. No juu, lapseni, mutta en aikuista.
ap
[/quote]
Vaikka sinä hylkäisitkin kumppanisi heti, kun hän sairastuu tai on niin väsynyt, että ei pysty kunnolla huolehtimaan kodin siisteydestä ja lasten kanssa ulkoilusta, niin se ei tarkoita sitä että muutkin olisivat valmiita tekemään niin. Eikä siinä ole mitään väärää, taikka ihmettelemistä.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:08"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:34"]
ap
[/quote]
Onko tää nyt joku ihme juttu? Suurin osa miehistä ei osaa vaatia naiselta paljoakaan, sillä pitävät tätä nuhteettomana äitihahmona, jota miehen kuuluu mielistellä ja viihdyttää.
-mies
[/quote]
Vaikka itse oletkin tossukka ja jossain sairaassa parisuhteessa, niin se ei tarkoita, että suurin osa suhteista olisi sellaisia.
[/quote]
Hah. Mies joka on tossukka ei todellakaan kirjoittaisi tuollaista tekstiä. Ja on nähty, miten eräät kaverini naisistaan puhuvat. Kun mies on lähtenyt kavereiden kanssa parille (mitä tapahtuu max. kerran viikossa) ja nainen lähettää tekstiviestejä joissa valittaa yksinäisyyttään, niin kyllä se mies peruu poikienillan puolen tunnin viestittelyn jälkeen. Toteaa vaan että "nyt kuulostaa siltä että ei hyvä heilu jos en mene". Ja siis lapsettomasta pariskunnasta kyse. Tää oli ihan tyyppitapaus joka toistuu joka puolella kun vähän katsoo ympärilleen.
[/quote]
Vai niin, katselet ympärillesi oman kaveripiirisi tossukoiden touhuja ja luulet, että suurimmalla osalla on sellaista?
[/quote]
Naiset on tän asian suhteen aika sokeita. En ottaisi naisen mielipidettä juuri minään. Katso miten miehet käyttäytyvät toisten miesten seurassa ja mieti kuinka monella miehellä on yhtä paljon selkärankaa pistää vastaan vaimolleen.
[/quote]
Opettele katselemaan sitä omaa lähipiiriäsi laajemmalle, niin voit nähdä, kuinka asiat oikeasti ovat.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 11:34"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
Vaikka sinä hylkäisitkin kumppanisi heti, kun hän sairastuu tai on niin väsynyt, että ei pysty kunnolla huolehtimaan kodin siisteydestä ja lasten kanssa ulkoilusta, niin se ei tarkoita sitä että muutkin olisivat valmiita tekemään niin. Eikä siinä ole mitään väärää, taikka ihmettelemistä.
[/quote]
Sorry, ei ole niin väsynyt ja sairastunut, on vaan luonteeltaan helkutin laiska. Ei viitsi tehdä mitään ellei ole pakko. No ehkä lievää masennusta.
Ja en ole sanonut että heti jättäisin, mutta jos JATKUVASTI kaikki vastuu kaikesta olisi minun harteilla, niin pakko sanoa, että en kyllä elämääni niin käyttäisi. Eri asia joku syöpäsairas tai muu, mutta en siksi että toinen ei viitsi.
ap
Olen miettinyt ihan samaa. Miehen ex makasi kotona päivät pitkät, miehen raataessa pitkää päivää. Töiden jälkeen alkoi kotityöt ja ruuanlaitto, sillä nainen ei tehnyt mitään kotitöitäkään. Nainen ei uskalla yksin kauppaan, joten sielläkin käydään miehen töiden jälkeen. Tuskin mitään suurta rakkauttakaan tuossa ollut, sillä nainen kävi kyllä viihteellä ja petti miestä useaan otteeseen.
En kyllä ikinä tule ymmärtämään, miten mies tuollaista jaksoi.
Nyt nainen on uusissa naimisissa ja pukkasi lapsenkin uudelle miehelle. Voi vaan kuvitella miten raskasta on hoitaa koko perheen asiat käytännössä yksin. Vähän ressukka fiilis tuollaisista miehistä tulee.
Jäin joskus nuorena työttömäksi ja ymmärtämättömyyttäni jäin miehelle vaivaksi.En käynyt edes työkkärissä.Siivosin kyllä ja laitoin ruoan ja koitin passat miestä ja sillä saada luvan olla toisen kontolla.No sanohan se sitten yhtenä päivänä että nyt riitti,hae töitä että tää ei voi jatkua.Onneksi sanoi.Nyt olen hyvissä töisää kun ymmärsin että en halua olla tuollainen nainen.Joskus tarvii toiselta sen tönäyksen!!
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 18:43"]
Ap sinä kuulostat todella jotenkin katkeralta ja pirulliselta. Ölet ilmoselvästi kateellinen tämän naisen onnesta. Se paistaa läpi viesteissäsi.
[/quote]
Miten tuollaiselle voi olla kateellinen?
Jospa se ei nalkuta, antaa miehenkin olla rauhassa. Ehkä heillä on yhteinen huumori. Kotiaskareissa päsmäröivä eukko on kamalin.