Millainen mies jaksaa katsella naista...
Joka ei tee kotona mitään, lorvii kaikki päivät, ei kiinnosta hakea töitä (eikä niitä enää saisikaan), ei maksa mistään ikinä mitään (kun ei tuloja ole), ei siivoa ollenkaan, ei laita kuin yhden ruuan päivässä. Ei yksinkertaisesti tee mitään. Lapsia ei juuri ulos vie.
Mietin, millainen mies on kun jaksaa vuodesta toiseen katsella ja elättää eikä edes patista töihin tai mitää tekemään?
Kommentit (61)
Minun mieheni ja tekee kaikki vielä mielellään.
Kyseessä voi myös olla äärimmäisen mustasukkainen mies joka ei halua vaimonsa poistuvan kotoa. Oli syy mikä tahansa se ei kuulu sinulle eikä muillekaan kylän juorukelloille.
Samaa olen ihmetellyt täällä. Tosin mies ei käy töissä mutta tekee käytännössä kaikki kodin työt että saisi päivät kulumaan. Miehen kädentaidot rouva postia hänen omina visioinaan jotka puoliso on vain toteuttanut. Monesti olen miettinyt että miten niin vain? Kaiken ohella puoliso hoitaa aivan kaiken, myös päiväunelmien toteutuksen. Mutta. Kai se on heillä ne lapset. Jotka yhdistää. Kenties rakkaus, mutta se taitaa lähinnä olla enää välittämistä.
Mun mies on aina joka tienaa rahaa meidän huusholliin.
Mä tosin teen kyllä ruokaa, siivoan ja hoidan arkiaskareet jne.
Ollaan oltu hyvin pitkään tässä tilanteessa eikä mies ole kertaakaan valittanut tai patistanut mua töihin.
Olen alusta saakka ollut laiska ja kunnianhimoton ja tullaan toimeen miehen palkalla.
Just olin kaverini kanssa ulkomailla kaupunkilomalla, jonka mies kustansi shoppailuineen.
Mun mies ei ole tyhmä, yksinkertainen, vajaa eikä rumakaan. Olen ihmetellyt miten olen voinut saada noin ihanan puolison itselleni ja tullut siihen tulokseen, että muissakin täytyy olla jotain hyvää, vaikka en rahasta välitäkään.
Jokainen perhe elää erilaista elämää ja jos joku tekee täysin erilailla kuin sä, miksi se pitää tuomita ja ajatella sen olevan todella väärin ja ihmisten olevan vajaaälyisiä tjms?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 08:55"]
Joka ei tee kotona mitään, lorvii kaikki päivät, ei kiinnosta hakea töitä (eikä niitä enää saisikaan), ei maksa mistään ikinä mitään (kun ei tuloja ole), ei siivoa ollenkaan, ei laita kuin yhden ruuan päivässä. Ei yksinkertaisesti tee mitään. Lapsia ei juuri ulos vie.
Mietin, millainen mies on kun jaksaa vuodesta toiseen katsella ja elättää eikä edes patista töihin tai mitää tekemään?
[/quote]VASTAKYSYMYS: millainen NAINEN on se, joka jaksaa katsella MIESTÄ, joka on aivan 100%:sti tuollainen kuin yllä kuvattu? Lapsi on jo pian täysi-ikäinen ettei tarvitse vielä minnekään, ja joskus yritän patistaa jotain tekemään, mutta en oikein jaksa kun minusta aikuisen ihmisen pitäisi itsekin jotain ymmärtää. Vastatkaa, sillä minä olen se nainen, ja olen alkanut tosissani miettiä, onko tässä enää mitään järkeä!!!
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 09:15"]
[/quote]
No miksi patistaisi töihin, jos kerran on ilmiselvää, ettei nainen töitä kuitenkaan saisi. Näinhän itse kerrot.
Ja jos nainen hoitaa kotona useampaa lasta, kyllä se ihan tekemisestä käy sekin, vaikkei heidän kanssaan hirveästi ulkoilisikaan.
Miksi sinä ulkopuolisena puutut tuon perheen asioihin ylipäätään?
[/quote]
Miksi en puuttuisi ja ihmettelisi kun on ihan ulkopuolisetkin puuttuneet
onko eskari-ikäisen ja teini-ikäisen hoitaminen rasittavaa työtä?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:03"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 09:15"]
[/quote]
No miksi patistaisi töihin, jos kerran on ilmiselvää, ettei nainen töitä kuitenkaan saisi. Näinhän itse kerrot.
Ja jos nainen hoitaa kotona useampaa lasta, kyllä se ihan tekemisestä käy sekin, vaikkei heidän kanssaan hirveästi ulkoilisikaan.
Miksi sinä ulkopuolisena puutut tuon perheen asioihin ylipäätään?
[/quote]
Miksi en puuttuisi ja ihmettelisi kun on ihan ulkopuolisetkin puuttuneet
onko eskari-ikäisen ja teini-ikäisen hoitaminen rasittavaa työtä?
[/quote]
No kun ei vaan voi ymmärtää miksi vieraiden ihmisten asiat noinkin paljon kiinnostaa. Mikä motiivi teidän asiaan puuttumisella on?
Miten ulkopuoliset ovat puuttuneet? Ja miksi ihmeessä?
Meillä sama tilanne eikä kukaan ole puuttunut mitenkään. Yli puolet sanoo, että hekin olisivat kotona, jos se olisi mahdollisista ja toinen puoli sanoo ettei voisi koskaan olla (rakastamansa) miehen varassa ja tarvitsevat työpaikan oman itsenäisyytensä takia.
Sä et voi ap oikeasti tietää vieraan perheen asioista yhtään mitään.
Voit sanoa (ja sen olet totisesti tehnyt, en jaksa laskea, kuinka monta kertaa), että siellä se nainen kotona lorvii mitään tekemättä, mutta et voi tietää onko asia noin (paitsi jos kykit siellä heidän talossaan 24/7 seuraamassa tapahtumien kulkua).
Mikä on perusteesi siihen, että sua noin hirveästi kiinnostavat jonkun muun asiat?
Sen miehen kannattaisi kokeilla kotikuria (katso Googlesta) naisen käyttäytymisen ohjaamisessa.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 09:04"]
No en kyllä toivo, luulin että on jämäkkä ja fiksu mies mutta onkin aivan tohveli.
Molemmat on ihan tavallisen näköisiä ihmisiä. Joskus vaan ihmettelen, kuinka kukaan katselee ja elättää ihmistä joka ei käytännössä tee eikä tule tekemään mitään. Ehkä se on sitten oikeaa rakkautta, en tiedä.
ap
[/quote]
Onko tää nyt joku ihme juttu? Suurin osa miehistä ei osaa vaatia naiselta paljoakaan, sillä pitävät tätä nuhteettomana äitihahmona, jota miehen kuuluu mielistellä ja viihdyttää.
-mies
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:34"]
No en kyllä toivo, luulin että on jämäkkä ja fiksu mies mutta onkin aivan tohveli.
Molemmat on ihan tavallisen näköisiä ihmisiä. Joskus vaan ihmettelen, kuinka kukaan katselee ja elättää ihmistä joka ei käytännössä tee eikä tule tekemään mitään. Ehkä se on sitten oikeaa rakkautta, en tiedä.
ap
[/quote]
Onko tää nyt joku ihme juttu? Suurin osa miehistä ei osaa vaatia naiselta paljoakaan, sillä pitävät tätä nuhteettomana äitihahmona, jota miehen kuuluu mielistellä ja viihdyttää.
-mies
[/quote]
Vaikka itse oletkin tossukka ja jossain sairaassa parisuhteessa, niin se ei tarkoita, että suurin osa suhteista olisi sellaisia.
Oikea kysymys kuuluu millainen ihminen jaksaa vaivata päätään toisten asioilla noin paljon?
Mun exäni sepitteli ulkopuolisille että joutuu kotonaan hoitamaan lapset, tekemään kotityöt ja käymään vielä töissäkin ja ne uskoi.
Mikäs siinä sitten on puhua paskaa muille, että muut pääsevät puhumaan paskaa toisaalle ja kauhistelemaan.
Tosin uskon kyllä että on olemassa tuollaisiakin naisia, jotka eivät kotonaan syystä tai toisesta laita tikkuakaan ristiin. En vain käsitä miksi sitä muut täällä miettiin. Sen miehen asiahan se on joko erota, tai elää asian kanssa. Joillekin tuollainen elämä sopii ja toisille ei, mutta ei se ole ulkopuolisten tehtävä sanella kuinka toisten pitäisi pariskuntana ja perheenä elää.
Pääasia on ettei lapset kärsi.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 09:21"]
Samaa olen ihmetellyt täällä. Tosin mies ei käy töissä mutta tekee käytännössä kaikki kodin työt että saisi päivät kulumaan. Miehen kädentaidot rouva postia hänen omina visioinaan jotka puoliso on vain toteuttanut. Monesti olen miettinyt että miten niin vain? Kaiken ohella puoliso hoitaa aivan kaiken, myös päiväunelmien toteutuksen. Mutta. Kai se on heillä ne lapset. Jotka yhdistää. Kenties rakkaus, mutta se taitaa lähinnä olla enää välittämistä.
[/quote]
Tuosta ei kyllä ota mitään tolkkua.
Rouva postittaa miehen kädentaitoja?
Mitä on ihmettä on päiväunelmien toteutus?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:40"]
ap
[/quote]
-mies
[/quote]
Vaikka itse oletkin tossukka ja jossain sairaassa parisuhteessa, niin se ei tarkoita, että suurin osa suhteista olisi sellaisia.
[/quote]
Hah. Mies joka on tossukka ei todellakaan kirjoittaisi tuollaista tekstiä. Ja on nähty, miten eräät kaverini naisistaan puhuvat. Kun mies on lähtenyt kavereiden kanssa parille (mitä tapahtuu max. kerran viikossa) ja nainen lähettää tekstiviestejä joissa valittaa yksinäisyyttään, niin kyllä se mies peruu poikienillan puolen tunnin viestittelyn jälkeen. Toteaa vaan että "nyt kuulostaa siltä että ei hyvä heilu jos en mene". Ja siis lapsettomasta pariskunnasta kyse. Tää oli ihan tyyppitapaus joka toistuu joka puolella kun vähän katsoo ympärilleen.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:40"]
ap
[/quote]
-mies
[/quote]
[/quote]
Hah. Mies joka on tossukka ei todellakaan kirjoittaisi tuollaista tekstiä. Ja on nähty, miten eräät kaverini naisistaan puhuvat. Kun mies on lähtenyt kavereiden kanssa parille (mitä tapahtuu max. kerran viikossa) ja nainen lähettää tekstiviestejä joissa valittaa yksinäisyyttään, niin kyllä se mies peruu poikienillan puolen tunnin viestittelyn jälkeen. Toteaa vaan että "nyt kuulostaa siltä että ei hyvä heilu jos en mene". Ja siis lapsettomasta pariskunnasta kyse. Tää oli ihan tyyppitapaus joka toistuu joka puolella kun vähän katsoo ympärilleen.
[/quote]
Vai niin, katselet ympärillesi oman kaveripiirisi tossukoiden touhuja ja luulet, että suurimmalla osalla on sellaista?
Ap sinä kuulostat todella jotenkin katkeralta ja pirulliselta. Ölet ilmoselvästi kateellinen tämän naisen onnesta. Se paistaa läpi viesteissäsi.
Mistä voit olla varma ettei naisella ole esim. joku sairaus? Et voi ulkopuolisena tietää toisten elämästä mitään.