Mitä syötte vielä tänään?
Kommentit (52)
Kananmunia, puuroa , mustikkasoppaa, leipää, hedelmiä. Perus iltapalaa.
Just sain ryystettyä kupillisen hunajalla maustettua rooibosta. Ohessa nakersin pari pyöreää, päällä seitinohut kerros kotitekoista pestoa, ohuen ohutta kalkkunaleikkelettä ja siivu kevytjuustoa, paprikarengas ja persiljatupsu.
Jääkaapissa odottaa kipollinen 'tuorepuuroa': maustam.jugurttia, soijamaitoa, tippa sokeritonta mehukeittoa, banaania, avokadoa, marjoja, chiansiemeniä, rouhittuja pellavansiemeniä, psylliumia, kauraleseitä.
En tiedä syönkö puuroa tänään, vai vasta huomenna.
Oon vissiin vähän outo kun en oikeen ikinä syö lounaan jälkeen enää mitään eli 12 jälkeen.. Aamusta viideltä taas puurot ja leivät
En mitään. En syö koskaan arkena klo 18 jälkeen. Tänään söin klo 16 viimeisen kerran, sillä pärjään huomisaamuun klo 10 saakka.
Vierailija kirjoitti:
Oon vissiin vähän outo kun en oikeen ikinä syö lounaan jälkeen enää mitään eli 12 jälkeen.. Aamusta viideltä taas puurot ja leivät
Et minusta. Itse syön kevyesti klo 11 ja aterian klo 19.
Vierailija kirjoitti:
Nuo keitot kuulostavat herkullisilta. Minulla on vain Jalostajan hernaria kaapissa.
Täällä hernarihenkilö vielä terve. Tuli tästä ketjusta niin kova keittokateus, että lämmitin sieltä kaapista sen hernarin ja poltin siinä vieläpä suuni! Oli se silti ihan hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Appelsiinin ja kourallisen suolapähkinöitä.
Miksi pähkinöitä syödään aina kourallinen?
Vierailija kirjoitti:
Mäkkäriä
Mäkkäri, näkkäri, kokis ja sprite
missä on suomalainen kokki ite
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et minusta. Itse syön kevyesti klo 11 ja aterian klo 19.
Tuntuu jotenkin hullulta että söisi 2lämmintä ateriaa niinkuin neuvotaan. Toki lounaani on aika raskas mutta silti tuntuu että turpoisin ku pullataikina jos iltasella vielä söisi
Mäkkäriä