Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 1v miettii; kylläpä vähän masentaa taas

Vierailija
17.06.2015 |

Pistin tuossa uuden harrastuksen käyntiin, joka on aika naisvaltainen ja eilen jopa kirjoitin sellaisen hauskan lappusen, joka sisälsi epäsuoran aloitteen, mutta ei ollut tilaisuutta antaa sitä kenellekään. En nähnyt hymyjä, kuullut innostuneita moikkauksia tai oikeastaan edes kohteliaisuustervehdyksiä ja kaikki näytti jotenkin valjulta; myös naiset, jotka olisivat voineet keksiä keskusteltavaa paremmin kuin minä. Sitten paluumatkalla kotiin hyräilin semmoista uskonnollista muistolaulua, jota kuuntelin joskus parisen vuotta sitten, kun koirani lopetettiin. Tunteja ennen sitä surin vähän yksinäisyyttäni sängyssä ja ehkä itkin ihan vähän, vaikka kyyneelet tulivat tyypilliseen tapaan onnenhetkistä fantasioidessa, joka tuntuisi olevan paras tapa suggeroida ne ulos. Ehkä jopa siinä ohimenevässä ja täysin yksityisessä hetkessä oli jonkinlaista häpeää ja vaikeutta heittäytyä siihen omaan fantasiaan, peläten sen olevan jotenkin liian 'huono' kenellekään kuvailtavaksi ja toteutettavaksi. Tämä riittämättömyyden tunne pysyy kiinni ja mikään muu saavutus ei sitä hävitä, koska "taso" ei siltikään riitä siihen, että jonkinlaista huomiota tulisi. Mitä vain saavuttaakin, niin aina kuitenkin saa tuntea olevansa liian huono, koska yksinäisyys on vakio. Aina kun sitten saavutan jotain, voin jotenkin kuvitella menneisyyden tai tulevaisuuden kiusaajan sieluni silmin vähättelemässä sitä ja keksimällä asiasta jotakin kritisoitavaa; joko olisin liian monipuolinen (en osaa mitään kunnolla, joten huono) tai sitten liian fiksaantunut johonkin yhteen asiaan (ei tarpeeksi monipuolinen). Jollakin tavalla taistelen sitten koko ajan sitä omassa tajunnassa kummittelevaa kiusaajaa vastaan, jota ei enää ole konkreettisesti olemassa, mutta jolle minun pitää todistaa kykyni.

Kävin vielä kirjastossa etsimässä seuraa, mutta sielläkään ei ollut mitään.

Paljon myöhemmin päätin sitten lähteä ulos. Ennen tätä vedin voimaharjoitukset omassa olohuoneessa, jonne jäi tilapäinen hienhaju ja vakuutti minut siitä, että vieraita ei ainakaan pian kannattaisi ottaa. Hamsterini oli myös epätavallisen aktiivinen ja kiinnostunut ympäristöstä, sillä se tuli katsomaan, kun tanssin häkin lähettyvillä äänettömästi. Ulkona ollessa keksin uuden ajanvietatavan; sanakirjan lukeminen. Minun ei siis tarvitsisi vain hörppäillä lasista kuin jonkun videopelin taustahahmo, joka toistaa koko ajan samaa liikettä. Ajattelin voivani ottaa joka päivä eri sanakirjan mukaan ja viisastua.

Baarissa katsoin erästä naista kasvoihin ja minusta tuntui kuin hän olisi jotenkin kavahtanut katsettani, koska hän oli epävarman näköinen. Jäin sitten vielä vähäksi aikaa ja naisen kaveri meni pois. Kun lähdin pois ja katsoin taas hänen suuntaansa, hänkin oli kääntynyt katsomaan minua täsmälleen samalla hetkellä ja näytti jopa kiinnostuneelta, mutta en enää kehdannut vaihtaa suuntaa takaisin häntä kohti. En oikein voinut kuvitella hänen olevan kiinnostunut minusta, koska olin jo tuntenut itseni enemmän tai vähemmän torjutuksi tänään aiemmin. Sen lisäksi en osannut lukea sitä, minkälainen ihminen hän oikein oli (tosin kuuntelin juttuja vähän ja ne kuulostivat melko kivoilta). Olen ajatellut tästä lähtien lähestyä myös semmoisia, jotka näyttävät äkkiseltään liian kauniilta tai joissa ei ole mitään yhdistävää pikkuseikkaa, kuten silmälaseja. Tämä siitä syystä, että olen huomannut valjujen naisten olevan jopa vaikeampia lähestyttäviä ja olen joskus saanut huomiota niiltä muilta. Olenkin ehkä tähdännyt liian "alas" ihan turhaan ja keskittynyt vääriin ulkonäköseikkoihin, sen sijaan, että olisin miettinyt tarkemmin sitä, mikä minua itseäni voisi miellyttää. Tosin viime aikoina silmäni on jotenkin kehittynyt ja pystyn esim.tunnistamaan kylmät ja tapittavat silmät lasien takaa ja tiedän, että kohde on varmasti ihan eri maailmoissa kuin minä.

Nyt menen nukkumaan.

-Mies 29v + 1v-

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet?

Vierailija
2/31 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pläjäys =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Kuopion baareissa käyt, tuun vielä joku päivä ettii sut!

Vierailija
4/31 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot paras. Lukisin sun kirjoittaman romaanin.

Vierailija
5/31 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten raskasta paapatusta taas kerran. Sain henkisen ummetuksen.

Vierailija
6/31 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua mieskasiysiä (plus yhtä). Alkaa heti vahvasti tuolla hauskalla lappusella jolla aikoo lähestyä ketä tahansa naista. Sitten hypätään ihan eri tunnelmaan oudolla assosiaatiolla: "paluumatkalla kotiin hyräilin semmoista uskonnollista muistolaulua, jota kuuntelin joskus parisen vuotta sitten, kun koirani lopetettiin". Ajattelen että tästä ei enää parane, mutta heti perään tulee kuvaus miten suggeroidaan itkua itseltään onnenhetkiä fantasioimalla. Vahvan alun jälkeen loppupuoli on vähän heikompi, mutta on tää silti niin rautaista tekstiä, että edes ammattikirjailija ei moiseen pystyisi.

Vierailija
7/31 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuollainen lappunen, joka annetaan kelle vaan on suurin syy yksinäisyyteesi. Mutta jatka vaan, et edes huomaa, mikä siinä on pielessä (kaikki). Et voi olettaa, että ketään kiinnostaa, kun säkin odotat vain sen lapun kanssa, että suhun rakastuttaisiin vaivautumatta osoittaa mitään tunteita ensin itse. Ei se lappu ole tunnetta saajaansa kohtaan. Sähän voit tehdä sata sellaista lappua ja jakaa niitä kaikille ja odottaa, kuka sulle soittaa. Miksi hemmetissä sä tyydyit vain yhteen?

Vierailija
8/31 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 02:25"]

Siis tuollainen lappunen, joka annetaan kelle vaan on suurin syy yksinäisyyteesi. Mutta jatka vaan, et edes huomaa, mikä siinä on pielessä (kaikki). Et voi olettaa, että ketään kiinnostaa, kun säkin odotat vain sen lapun kanssa, että suhun rakastuttaisiin vaivautumatta osoittaa mitään tunteita ensin itse. Ei se lappu ole tunnetta saajaansa kohtaan. Sähän voit tehdä sata sellaista lappua ja jakaa niitä kaikille ja odottaa, kuka sulle soittaa. Miksi hemmetissä sä tyydyit vain yhteen?

[/quote]

Sama menetelmä toimii nettitreffeissä, miksei siis livenäkin. Laput jakoon vaan. Kyllä joku varmasti tärppää!

Vierailija
9/31 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tää taas... wau :D

Vierailija
10/31 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 02:21"]

Taattua mieskasiysiä (plus yhtä). Alkaa heti vahvasti tuolla hauskalla lappusella jolla aikoo lähestyä ketä tahansa naista. Sitten hypätään ihan eri tunnelmaan oudolla assosiaatiolla: "paluumatkalla kotiin hyräilin semmoista uskonnollista muistolaulua, jota kuuntelin joskus parisen vuotta sitten, kun koirani lopetettiin". Ajattelen että tästä ei enää parane, mutta heti perään tulee kuvaus miten suggeroidaan itkua itseltään onnenhetkiä fantasioimalla. Vahvan alun jälkeen loppupuoli on vähän heikompi, mutta on tää silti niin rautaista tekstiä, että edes ammattikirjailija ei moiseen pystyisi.

[/quote]Oikeastaan minun piti lähestyä yhtä naista sen lapun kanssa, mutta tuli sellainen fiilis, että en voisi häntä vähempää kiinnostaa. Varavaihtoehto ehkä oli, mutta sitä ei edes näkynyt.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
11/31 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 02:05"]

Missä Kuopion baareissa käyt, tuun vielä joku päivä ettii sut!

[/quote]Miksei vain mentäisi yhdessä?

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
12/31 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29, susta pitäis kyl tehdä elokuva. Ja Aki Kaurismäki ohjaajaks! :)

Vierailija
13/31 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:55"]

[/quote]

Ron "The hedgehog" Jeremy pääosaan.

Vierailija
14/31 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olet jotenkin niin suloinen :))) kyllä sut vielä joku onnekas nappaa...

Vierailija
15/31 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ennen tätä vedin voimaharjoitukset omassa olohuoneessa, jonne jäi tilapäinen hienhaju ja vakuutti minut siitä, että vieraita ei ainakaan pian kannattaisi ottaa. Hamsterini oli myös epätavallisen aktiivinen ja kiinnostunut ympäristöstä, sillä se tuli katsomaan, kun tanssin häkin lähettyvillä äänettömästi."

Mitä helvettiä....

Vierailija
16/31 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:55"]

[/quote]

Ron "The hedgehog" Jeremy pääosaan.
[/quote]

Itse ajattelin lähinnä Jasper Pääkköstä tai Mikkolempilampea. Tai jos tästä tehtäis kansainvälinen elokuva niin sitten ehkä Ryan Gosling tai Robert Pattinson. :) Mutta ois mielenkiintoista tietää kenen mies 29 itse haluaisi häntä näyttelevän (?). ;)

Vierailija
17/31 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:55"] Mies 29, susta pitäis kyl tehdä elokuva. Ja Aki Kaurismäki ohjaajaks! :) [/quote] Ron "The hedgehog" Jeremy pääosaan. [/quote] Itse ajattelin lähinnä Jasper Pääkköstä tai Mikkolempilampea. Tai jos tästä tehtäis kansainvälinen elokuva niin sitten ehkä Ryan Gosling tai Robert Pattinson. :) Mutta ois mielenkiintoista tietää kenen mies 29 itse haluaisi häntä näyttelevän (?). ;)

[/quote]

Robert Pattinson oliskin just sopivan creepy. 

Vierailija
18/31 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 17:55"] Mies 29, susta pitäis kyl tehdä elokuva. Ja Aki Kaurismäki ohjaajaks! :) [/quote] Ron "The hedgehog" Jeremy pääosaan. [/quote] Itse ajattelin lähinnä Jasper Pääkköstä tai Mikkolempilampea. Tai jos tästä tehtäis kansainvälinen elokuva niin sitten ehkä Ryan Gosling tai Robert Pattinson. :) Mutta ois mielenkiintoista tietää kenen mies 29 itse haluaisi häntä näyttelevän (?). ;)

[/quote]

Niin... vastatkoon toki mies itse. Olisikohan Jon Hederissä sellaista oikeaa otetta?

Vierailija
19/31 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 18:12"]

[/quote]

Niin... vastatkoon toki mies itse. Olisikohan Jon Hederissä sellaista oikeaa otetta?

[/quote]

Andy Dick olisi rooliin just täydellinen.

Vierailija
20/31 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori John Malkovich olisi hyvä. Uusista näyttelijöistä ehkä Michael Cera tai Jonah Hill.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi