Turpoaako tissit alkuraskaudessa?
Paino ei oo noussut yhtään mutta tissit kasvaneet ihan huomattavasti. Ikää on 24. Teen raskaustestin aamulla anyway, mut onko toi yks raskausoire?
Kommentit (13)
Kyllä ja nänninpäät arat kylmälle tai kosketukselle.
Minulla eivät ole muuttaneet kokoaan ollenkaan. Arat ja suorastaan kipeät olivat ihan raskauden alussa.
Minulla turposivat ihan vähän, pienimmät liivit kävivät tukalaksi koska sattui. Ja olivat erittäin arat, monta viikkoa.
Mulla tuli vähän raskaammiks, ei juurikaan kasvaneet tai muuten muuttuneet. Myöhemmin kylläkin.
Mulla kyllä ovat kipeät ja turvonneet ennen kuukautisiakin.
Toisilla turpoo ja/tai kipeytyy, toisilla ei. Yksilöllistä.
Eivät kasvanneet/turvonneet mutta pirun kipeät ne kyllä olivat.
Ovatko kipeät jo ihan alussa, ennen testiä? Miten eroaa kuukautisia edeltävästä arkuudesta?
On. Mun kaveri huomasi sen ennen kun edes itse tajusin olevani raskaana :D Totesi kun käytiin saunassa että "onpa sun tissit kasvanu! Ootkohan sä raskaana?". Selvisi että olen ;)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:56"]
Ovatko kipeät jo ihan alussa, ennen testiä? Miten eroaa kuukautisia edeltävästä arkuudesta?
[/quote]
Minulla olivat. Testin tein siinä pahimpien kipujen alettua. Minulla erosivat kuukautisoireista siinä, että kivut olivat nänneissä paljon kovemmat ja lisäksi rinnat olivat muutenkin tosi arat, suorastaan kipeät, mitä ne eivät menkkojen aikaan olleet.
Mulla turposi vain vähän, mutta ne oli ihan hirveän arat. Oli mun ihan eka raskausoire.