Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pysyt ihastuneena siinä jatkuvassa onnenhuumassa etkä..

Vierailija
16.06.2015 |

..vaivu siihen masennukseen että "ei se kuitenkaan musta tykkää"? Mä inhoon tätä, kun joka toinen hetki oon onneni kukkuloilla ja joka toinen hetki ihan maani myynyt. Haluaisin olla vaan koko ajan siinä olotilassa, että toinen tykkää ja kaikki on ihanaa. Inhoan tätä epävarmuutta, miten tästä pääsee eroon?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tunne molemminpuolinen? Ootteko puhuneet asiasta?

Vierailija
2/6 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin ihastukseni kanssa, jolloin ihastus muuttui rakkaudeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 19:34"]

Onko tunne molemminpuolinen? Ootteko puhuneet asiasta?

[/quote]

Siis kun kaikki vielä on niin alussa. Siksi mä en tiedä edes onko tää molemminpuolista vai ei. Välillä olen aivan varma että on molemminpuolista, ja seuraavana päivänä taas ihan varma ettei olekaan :( Ja tästä haluaisin siis päästä eroon, että voisin vaan päivästä toiseen leijua ja uskoa että tää on molemminpuolista.

Vierailija
4/6 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia vihaan ihastumista. Muille ajatuksille ei tunnu mahtuvan mitään sijaa kun ajattelee kokoajan ihastustaan. Ruokahalu katoaa ainakin minulta ja mitään muuta ei malttaisi tehdä kun kiehnata sen murusen kainalossa. Ihan hirveää, varsinkin silloin jos tunne ei ole molemminpuolinen. :(

Vierailija
5/6 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et selviä tuosta epävarmuudesta ennen kuin otat asian puheeksi ja kuulet sen toisen suusta ne sanat.

Vierailija
6/6 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun jännitys... yritä miettiä, että saatat joku päivä kaivata sitä.