Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan opamox

Vierailija
16.06.2015 |

Tämmöistä sain ahdistukseen. Otin ekaa kertaa ja voi jumalaare kun väsyttää ja on pää sekaisin. Nukahtaisin vaikka tulisille hiilille. 15 mg. Ymmärsikö se lääkäri nyt määrätä oikeaa lääkettä, kun oli joku virolainen tai bulgarialainen..?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä se on. Eiku nappia naamaan.

Vierailija
2/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noita ei sais käyttää kuin pari viikkoa pahimpaan ahdistukseen ja yleensä jonkun muun pitkävaikutteisen rinnalla. Opamox ei vosi mullekaan yhtään. Tulee vielä pää kipeeksi, eikä jaksaisi aamulal herätä millään. Esim. Cipralex rinnalle pidemmäksi aikaa olis pitänyt määrätä. Mikä sua muuten ahdistaa? Mua ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain noita kans kun pyysin lähinnä unilääkettä. Kuuppa niin sekaisin yhdestä pilleristä että valvoin mielummin kun söin noita huumeita ja olisin siis saanu ottaa niitä kolme päivässä mutta jos nukuin jo yhden vaikutuksesta 14 tuntia ja olin vielä toiset kymmenen sekaisin hereillä niin ei kiitos enää yhtään, ikinä!

Vierailija
4/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 18:00"]

Tämmöistä sain ahdistukseen. Otin ekaa kertaa ja voi jumalaare kun väsyttää ja on pää sekaisin. Nukahtaisin vaikka tulisille hiilille. 15 mg. Ymmärsikö se lääkäri nyt määrätä oikeaa lääkettä, kun oli joku virolainen tai bulgarialainen..?

[/quote]

No ahdistaako enää?

Vierailija
5/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lääke mutta ei sovi kaikille todellakaan.

Vierailija
6/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian suuri annostus.

Vierailija
7/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tuli kamala pahoinvointikohtaus.. Huoh.. kohta se laatta lentää. Jos tämä nyt on sitä ahdistuksen poistoa, niin saa minun puolestani ahdistukset olla. ap

Vierailija
8/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lääkäri painotti, että kannattaa ottaa ensin vaan puolikas tabletti (15 mg täälläkin), jotta näkee vähän miten vaikuttaa ja sopiiko edes.

Vierailija
9/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opamoxista on vain tilapäinen apu. Puoli tablettia yleensä riittää. Siihen jää hyvin helposti koukkuun. Sinun täytyy saada myös vakituisesti käytettävä lääke ahdistukseesi, esim. Venlafaxin tai Ixel. 

Vierailija
10/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikas riittää aluiksi ja jeesaa se nukahtamisessakin. Onhan sitä suuren annoksen otettuaan jumissa seuraavana aamuna. Siinä ei välttämättä kahvikaan herätä kun kyse on keskushermostoon vaikuttavasta myrkystä. :)

Vierailija
11/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan jäätävään ahdistukseen ottanut 45mg, oon aivan zombi sen jälkeen mut eipähän ahista.

Vierailija
12/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos hoitaisit ahdistusta vaikka suklaalla ja sipseillä tms. mieluummin? Turvallisempaa ja vaikutuksetkaan ei ole heti niin dramaattisia. Ehdit hyvin havahtua ajoissa laihduttamaan jos tulet ottaneeksi yliannostuksen.

Vierailija
13/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää 1/4

Vierailija
14/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin täällä jo sanottiin. Ota puolikas. Se tokkuraisuus häviää ajan mittaa jos kauan joudut käyttämään joten pidemmän päälle ei mikään unilääke. Vuosi käyttöä takana ja en huomaa mitään väsymystä kyseisestä lääkkestä. Ainoasta ahdistu ja masennus helpottaa.

Vierailija
15/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:10"]

Mitä jos hoitaisit ahdistusta vaikka suklaalla ja sipseillä tms. mieluummin? Turvallisempaa ja vaikutuksetkaan ei ole heti niin dramaattisia. Ehdit hyvin havahtua ajoissa laihduttamaan jos tulet ottaneeksi yliannostuksen.

[/quote]

Äläpä jauha paskaa. Suurin osa mättöriippuvaisista ei todellakaan "havahdu ajoissa laihduttamaan" ja kyllä niistä epäterveellisten moskien syömisistä on muutaki haittaa kuin lihavuus. 

Itse suosin ahdistukseen tilapäisesti kalja 6-12 kpl / pvä tai vaihtoehtoisesti koskenkorva tai leijona viinaputeli 0,3 l tai jos on pahempaa vikaa pääkopassa ja tarvii tujumpaa lääkettä niin virosta saa sellasta 80 % mutta sen kanssa pitää olla tosi varovainen, voi viedä muistin. 

Vierailija
16/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:10"]

[/quote]

Äläpä jauha paskaa. Suurin osa mättöriippuvaisista ei todellakaan "havahdu ajoissa laihduttamaan" ja kyllä niistä epäterveellisten moskien syömisistä on muutaki haittaa kuin lihavuus. 

Itse suosin ahdistukseen tilapäisesti kalja 6-12 kpl / pvä tai vaihtoehtoisesti koskenkorva tai leijona viinaputeli 0,3 l tai jos on pahempaa vikaa pääkopassa ja tarvii tujumpaa lääkettä niin virosta saa sellasta 80 % mutta sen kanssa pitää olla tosi varovainen, voi viedä muistin. 

[/quote]

No sää olet vetänyt ton jo ihan överiks. Ei tollanen läträäminen mitään auta.

Vierailija
17/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lääke mutta toleranssi kasvaa nopeasti. Ota ensin puolikasta ja olisit googlettanut lääkkeen ja katsonut mihin tarkoitettu ennenkun palstoilla kyseenalaistat ulkomaalaista lääkäriä. Google on keksitty ja pakkausseloste kannattaa aina lukea. Nämä asiat olisi kyllä siitäkin selvinnyt.

Vierailija
18/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:10"]Mulle riittää 1/4
[/quote]

Voiko ottaa niin pienenä, vaikka jakouurre on vain puolikkaille? Itsekin mieluusti kokeilisin pienintä mahdollista annosta näin alkuun, mutta olen aina ajatellut että vain jakouurteiden mukaan saisi napsia palasiksi.

Vierailija
19/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 20:10"]Mulle riittää 1/4
[/quote]

Voiko ottaa niin pienenä, vaikka jakouurre on vain puolikkaille? Itsekin mieluusti kokeilisin pienintä mahdollista annosta näin alkuun, mutta olen aina ajatellut että vain jakouurteiden mukaan saisi napsia palasiksi.
[/quote]

Opamox on mieto bentso. Voit ottaa puolikkaan.

Vierailija
20/23 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Opamox ei auta, ei ole todellista ahdistusta. Sivuvaikutukset kyllä kestää.