Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeesus palaa pian - OLETKO VALMIS?

Vierailija
16.06.2015 |

44. Taivasten valtakunta on peltoon kätketyn aarteen kaltainen, jonka mies löysi ja kätki; ja siitä iloissaan hän meni ja myi kaikki, mitä hänellä oli, ja osti sen pellon.
45. Vielä taivasten valtakunta on kuin kauppias, joka etsi kalliita helmiä,
46. ja löydettyään yhden kallisarvoisen helmen hän meni ja myi kaikki, mitä hänellä oli, ja osti sen.
47. Vielä taivasten valtakunta on nuotan kaltainen, joka heitettiin mereen ja kokosi kaikkinaisia kaloja.
48. Ja kun se tuli täyteen, vetivät he sen rannalle, istuutuivat ja kokosivat hyvät astioihin, mutta kelvottomat he viskasivat pois.
49. Näin on käyvä maailman lopussa; enkelit lähtevät ja erottavat pahat vanhurskaista
50. ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.
51. Oletteko ymmärtäneet tämän kaiken?" He vastasivat hänelle: "Olemme". --Matt.13

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 01:51"]

Hmm.. Diktaattori ja jeesus. Kaksi eri asiaa. Jeesus on sanonut minä olen rakkaus ja haluan tarjota hyvän elämän ja ikuisuuden. Minuun uskomalla pelastut. Jeesus ei pakota mihinkään vaan ihmisellä on vapaus valita ja vaikka et valitse häntä hän kutsuu sua rakkaudella, ei pelottelulla. Totuus on että häneen uskomalla pelastuu mutta jeesus ei kutsu sua luokseen usko tai joudut helvettiin. Sen tekevär jotkut ihmiset. Vaikka se totta onkin, jumala ei lähesty ihmistä niin vaan rakkaudella. Mutta hän ei pakota ja tahtoisi tarjota ihan jokaiselle elämän maan päällö hänen yhteydessään ja palkintona siitä ikuisen elämän. Hän ei tee mitään väkisin. Hän on antanut uskoville käskyn mennä kaikkeen maailmaan viemään evankeliumin ilosanoman. Ei helvetti ole rangaistus vaan ihmisen oma valinta ja jumala haluaisi kaikki pelastaa tältä. Ihminen tekee valinnan itse. Valinta ei ole edes tehty kovin vaikeaksi. Usko niin pelastut ja seuraa minua

[/quote]

Vaikka kuinka yrität pyöritellä sanoja asiaa kaunistellaksesi. Yhtä hyvin voidaan sanoa, että kun sinua tullaan asella uhaten ryöstämään ja sanotaan "rahat tai henki", ei mitään rikosta tapahdu, koska sinä teet valinnan itse. Voit, täysin vapaasta tahdostasi antaa rahat, tai omasta valinnastasi kuolla. Ja ajatteles, kuinka hieno on rosvo, kun pelastaa sinut kuolemalta, jos vain annat rahasi!

Vierailija
82/104 |
24.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesuksen vittu mitä paskaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
84/104 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis. Elän kuin viimeistä päivää ja nautin. Siitä Jeesus tykkäisi. En ole uskossa, mutta uskon kun näen.

Vierailija
85/104 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin odotellut kanssa bensakanisterin.

Vierailija
86/104 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntiset, tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi.

Vierailija
87/104 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän esirukousta uskovilta.  Monenlaista surua on.  Kiitos etukäteen. 

Vierailija
88/104 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ikinä tule synnitön olemaan, joten tuskin tulen paljon valmiimpi olemaan koskaan. Toivottavasti kuitenkin saan anteeksi huonouteni.

Vierailija
89/104 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin tavata hänet!

Vierailija
90/104 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:27"]

44. Taivasten valtakunta on peltoon kätketyn aarteen kaltainen, jonka mies löysi ja kätki; ja siitä iloissaan hän meni ja myi kaikki, mitä hänellä oli, ja osti sen pellon.
46. ja löydettyään yhden kallisarvoisen helmen hän meni ja myi kaikki, mitä hänellä oli, ja osti sen.
47. Vielä taivasten valtakunta on nuotan kaltainen, joka heitettiin mereen ja kokosi kaikkinaisia kaloja.
48. Ja kun se tuli täyteen, vetivät he sen rannalle, istuutuivat ja kokosivat hyvät astioihin, mutta kelvottomat he viskasivat pois.
49. Näin on käyvä maailman lopussa; enkelit lähtevät ja erottavat pahat vanhurskaista
50. ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.
51. Oletteko ymmärtäneet tämän kaiken?" He vastasivat hänelle: "Olemme". --Matt.13

[/quote]

Joo ihan valmiina tässä ollaan. Sammutuspeitto löytyy ja hanasta kyllä tulee vettä lisäksi.

Vierailija
91/104 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole, pyykit pesemättä ja tistkit tiskaamatta. Ehdinkö imuroida jos aloitan heti??

Vierailija
92/104 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa palaa vaan, mä en jouda sammuttamaan.

Vierailija
93/104 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei omilla sytykkeillä syty niin täältä saa bensaa. Palaa sitten paremmin ja kunnon liekillä.

Vierailija
94/104 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos kellään tietoa, että kuinka monta paikkaa siellä taivaassa on? Tosin maailman 6,9 miljardista ihmisestä ehkä 100 miljoonaa uskovat Jeesukseen, siellä toisella puolella tulee aika ahdasta. Johan tuossa erottelussa menee ainakin yksi ihmisikä.

Vierailija
95/104 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 01:00"]

Niin, samaa mieltä. Nautitaan eduista ja muuten kustaan päälle

[/quote]

Kerran teiltä sekopäiltä niitä etuja(eli ne kristillisien pyhien vapaapäivät) ilmaiseksi saa niin tottakai ne otetaan. Muuten voittekin sekoilla ihan rauhassa keskenänne. Tosin jos otsikossa mainittu jeesuksen palaminen tapahtuu niin kukaan tuskin kusee päälle, sehän saattaisi vaikka vahingossa sammua.

Vierailija
96/104 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis Jeesuksen paluuseen! Olen elänyt synnitöntä elämää, koska haluan päästä taivaaseen! En juo, en polta, enkä ole harrastanut esiaviollista seksiä. Minulla on hyvin pullat uunissa kun Jeesus valitsee että ketkä pääsevät hänen mukanaan taivaaseen!
Aivan mahtava tunne kun tietää olevansa valittujen joukossa! ev.lut. Kirkko 4ever!

Vierailija
97/104 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:58"]

Mua hieman kummastuttaa ne ihmiset jotka eivät usko mutta silti on pakko pitää kirkkohäät jossa haetaan jumalan, johon ei edes uskota, siunaus, koska se on hienoa ja perinne vaikka itse alkuperäinen tarkoitus ei k.o henkilöille merkitse mitään. Sama koskee ristiäisiä, riparia. Niin, ja suurin osa arkipyhistä on kristillisiä pyhäpäiviä. Poistetaan nekin ylimääräiset vapaapäivät töistä kun ei mihinkään edes uskota

[/quote]
Usko sä hyväuskoinen vaan että kirkko on "hyvis" vaikka oikeasti kirkko on "PAHIS". 
Et kai riko raamattua vastaan ja pidä lauantaina vapaapäivää, tee sunnuntaisin töitä ja käyt joka sunnuntai kirkossa?

Kalenterista saa poistaa koska tahansa kirkkopyhät mutta vapaapäivät jäävät. Ne kun on neuvotellut AMMATTILIITTO eikä kirkko. Sitä paitsi kirkko on liimannut omat paskat juhlansa muiden juhlien päälle. Paljon kivemmat olisi varmasti monet juhlat tänäkin jos ei uskovaiset eivät olisi niihin puuttuneet. Nyt pitää ryppyotsaisena istua murjottaa kotona. Voi sanoa että kirkko on pilannut monet hyvät juhlat. 

Niin kaksinaamaisia ovat että kun kukaan ei olisi juhlinut Jessen synttäreitä niin sen synttärit piti siirtää vakiintuneiden juhlien kohdalle. Kirkkohan on siirrellyt muutenkin juhlapyhiään valtion halusta sinne sun tänne. Minusta ei todellakaan suoraselkäiseltä ja moraaliselta vaikuta lutkukirkon toiminta.

Itse en kirkkonjuhlia tarvitse. Olen saanut nimen, päässyt naimisiin, lapsi on saanut nimen ILMAN KIRKKOA. Ja kuoltuani toivon että että tuhkanmurunenkaan ei päädy lähellekään kirkkoa ja kirkkomaata. 

Vierailija
98/104 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 04:28"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:27"]

[/quote]

Joo ihan valmiina tässä ollaan. Sammutuspeitto löytyy ja hanasta kyllä tulee vettä lisäksi.

[/quote]
Älä nyt hyvä ihminen hyvää kokkoa sammuta. Tulee yhteiskunnalle kalliksi jos pitää teholla hoitaa palovammoja.

Vierailija
99/104 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

69. Ja katso, sinä päivänä Gabriel on tuova kaikille oman Jallupullon ja langennut enkeli rillaa kaikille kansoille kotletit eikä enää ole nälkää. --Matt. 13

Vierailija
100/104 |
04.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:33"]

Tee parannus synneistäsi ja usko evankeliumi. Jeesus Kristus kuoli syntisten puolesta, sovitti synnit. Kuolemalla kuoleman voitti. Jeesus nousi kuolleista ja Hän elää!

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme