Jeesus palaa pian - OLETKO VALMIS?
44. Taivasten valtakunta on peltoon kätketyn aarteen kaltainen, jonka mies löysi ja kätki; ja siitä iloissaan hän meni ja myi kaikki, mitä hänellä oli, ja osti sen pellon.
45. Vielä taivasten valtakunta on kuin kauppias, joka etsi kalliita helmiä,
46. ja löydettyään yhden kallisarvoisen helmen hän meni ja myi kaikki, mitä hänellä oli, ja osti sen.
47. Vielä taivasten valtakunta on nuotan kaltainen, joka heitettiin mereen ja kokosi kaikkinaisia kaloja.
48. Ja kun se tuli täyteen, vetivät he sen rannalle, istuutuivat ja kokosivat hyvät astioihin, mutta kelvottomat he viskasivat pois.
49. Näin on käyvä maailman lopussa; enkelit lähtevät ja erottavat pahat vanhurskaista
50. ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.
51. Oletteko ymmärtäneet tämän kaiken?" He vastasivat hänelle: "Olemme". --Matt.13
Kommentit (104)
Miten helvetissä kukaan aikuinen ihminen voi uskoa tollasta :D
Herätys...! :) Jumala odottaa, että teet parannuksen.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:17"]
up
[/quote]
Miksi? Eihän sinullakaan ollut asiaan enää mitään uutta sanottavaa?
Miten aivot saa kytkettyä pois päältä, että rupeaa uskomaan tuota joulupukki... siis, Jeesus-juttua, ja pääsee Taivaaseen? Pitääkö pudota päälleen? Mikä on suht turvallinen konsti?
Jeesus palaa = vaahtosammutin löytyy, matoja tulee = Pyrvinillä niistä eroon.
Teoilla ei pelastuta (kuten jehovat joutuvat tekemään ansaitakseen taivaspaikkansa) Yksin armosta pelastutaan ja uskon kautta, ei tekojen. Mutta kun ihminen on uskossa, haluaa tehdä jumalalle mieleisiä tekoja, aivan kuin haluat tehdä rakkaasikin eteen. Silti, uskovainenkin tekee virheitä, mokaa, tekee syntiä, mutta synnit on sovitettu ja uskomalla ja armon kautta pelastutaan. Uskovan elämä on hyvinkin rikasta, kun oikeasti kohtaa ja tuntee jumalan.
Raamatussa jeesus SIUNASI lapsia ja sanoi lasten kaltaisten on taivasten valtakunta. Aikuisia kastettiin upotuskasteella, johannes kastaja kastoi jeesuksen. Vapailla sunnilla on upotuskaste. Yksikään lapsi ei joudu helvettiin, lapsi on puhdas ja viaton. Kaste ei pelasta. Tässä valtion kirkko vie ihmisiä harhaan, koska opettavat perisynnistä. Jokainen lapsi on synnitön mutta perisynnin takia jokainen ihminen on myöhemmin taipuvainen tekemään syntiä
Armahtavaisuutta ei ole? Kuinka paljon olet lukenut uutta testamenttia, miten jeesus armahti juuri niitä huonompia? Mitä jeesus sanoi ristillä ryövärille joka tunnusti jeesuksen herrakseen? Totisesti tänään olet kanssani taivasten valtakunnassa. Jeesus oli puhdas, synnitön, ja armahtaa todellakin kaikkia jotka oikeasti katuvat ja uskovat, mikään ei ole suurempaa kuin hänen rakkautensa
"Jeesus tulee pian, oletko valmis?"
Kysymys on kuin tehty minulle. Jo vuosia sitten rakensin pienoisristin, noin 1/6 osa väitetyn puuristin koosta. Lisäsin pakettiin pienoisvasaran ja kuusi kpl lankanauloja (kaksi varalle, ateist.huom.)
Järkeilin jo silloin, vuosi ennen milleneumia, että tyhmää olisi odottaa se noin kolmekymmentä vuotta, jotta työtävieroksuva hippi saisi maailmankirjat sekaisin, joten miksi ei naulattaisi Sitä ristille jo heti syntymästään. Pelastuisi paljolta pahalta tulevat sukupolvet...
Ja olisihan se hauska lisä kotoiseen Guggenheimiin, sellainen minijeesus ristillä-tyyppinen karikatyyri...
"Somalipojat voivat siis käytännössä ilman kummempia seuraamuksia työntää sormensa vastentahtoisten suomalaisten teinityttöjen pilluihin. Saavatko siis myös perunanenät ilman seuraamuksia työntää sormensa vastentahtoisten somalityttöjen pilluihin? Tai tuomareiden tyttärien pilluihin?" Näin tokaisi Hirivisaari sompanssiraiskaajista
Mua hieman kummastuttaa ne ihmiset jotka eivät usko mutta silti on pakko pitää kirkkohäät jossa haetaan jumalan, johon ei edes uskota, siunaus, koska se on hienoa ja perinne vaikka itse alkuperäinen tarkoitus ei k.o henkilöille merkitse mitään. Sama koskee ristiäisiä, riparia. Niin, ja suurin osa arkipyhistä on kristillisiä pyhäpäiviä. Poistetaan nekin ylimääräiset vapaapäivät töistä kun ei mihinkään edes uskota
Niin, samaa mieltä. Nautitaan eduista ja muuten kustaan päälle
Toivon olevani valmis. Toivon, että armoa riittää myös minulle.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 14:27"]44. Taivasten valtakunta on peltoon kätketyn aarteen kaltainen, jonka mies löysi ja kätki; ja siitä iloissaan hän meni ja myi kaikki, mitä hänellä oli, ja osti sen pellon.
45. Vielä taivasten valtakunta on kuin kauppias, joka etsi kalliita helmiä,
46. ja löydettyään yhden kallisarvoisen helmen hän meni ja myi kaikki, mitä hänellä oli, ja osti sen.
47. Vielä taivasten valtakunta on nuotan kaltainen, joka heitettiin mereen ja kokosi kaikkinaisia kaloja.
48. Ja kun se tuli täyteen, vetivät he sen rannalle, istuutuivat ja kokosivat hyvät astioihin, mutta kelvottomat he viskasivat pois.
49. Näin on käyvä maailman lopussa; enkelit lähtevät ja erottavat pahat vanhurskaista
50. ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.
51. Oletteko ymmärtäneet tämän kaiken?" He vastasivat hänelle: "Olemme". --Matt.13
[/quote]
Olen.
Ap ja muut rienaajat, varokaa tai löydätte itsenne helvetin tulesta. Väitätte että Jeesus palaa pian, oletteko jotain julmia inkvisiittoreita ja polttamassa Jumalan poikaa??? Älkää leikkikö saatanan aseilla, olette kohta sen omia itsekin. Lisäksi Jeesus on jo meidän keskuudessa, joten älkää muutenkaan rienatko noilla saatanallisilla säkeillänne. Menkää ja rukoilkaa anteeksiantoa, itse yritän teidän sielujenne puolesta taistella itse pääpiru saatanaa vastaan, mutta sielujenne kohtalo näyttää jo kovin sidotulta helvetin ammottavaan tulimyrskyyn.
Uskon kun näen. Usko on lujaa luottamusta siihen mitä et näe. Kun näet, tiedät, tuolloin kyse ei ole enää uskosta vaan tiedosta. Vähän sama kun epäilet että joku ei ole sulle rehellinen tai on pettänyt sua. Sun pitää päättää joko uskoa ja luottaa toisen sanaan tai jättää se taakse.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2015 klo 00:54"]
Armahtavaisuutta ei ole? Kuinka paljon olet lukenut uutta testamenttia, miten jeesus armahti juuri niitä huonompia? Mitä jeesus sanoi ristillä ryövärille joka tunnusti jeesuksen herrakseen? Totisesti tänään olet kanssani taivasten valtakunnassa. Jeesus oli puhdas, synnitön, ja armahtaa todellakin kaikkia jotka oikeasti katuvat ja uskovat, mikään ei ole suurempaa kuin hänen rakkautensa
[/quote]
Pohjois-Koreassakin Kim Jong-Un armahtaa niitä jotka oikeasti katuvat ja uskovat, mutta se ei tee hänestä kovinkaan armeliasta, koska homma ratkaistaa sillä, miten kohdellaan niitä, jotka ovat erimieltä vallanpitäjien kanssa.
Hmm.. Diktaattori ja jeesus. Kaksi eri asiaa. Jeesus on sanonut minä olen rakkaus ja haluan tarjota hyvän elämän ja ikuisuuden. Minuun uskomalla pelastut. Jeesus ei pakota mihinkään vaan ihmisellä on vapaus valita ja vaikka et valitse häntä hän kutsuu sua rakkaudella, ei pelottelulla. Totuus on että häneen uskomalla pelastuu mutta jeesus ei kutsu sua luokseen usko tai joudut helvettiin. Sen tekevär jotkut ihmiset. Vaikka se totta onkin, jumala ei lähesty ihmistä niin vaan rakkaudella. Mutta hän ei pakota ja tahtoisi tarjota ihan jokaiselle elämän maan päällö hänen yhteydessään ja palkintona siitä ikuisen elämän. Hän ei tee mitään väkisin. Hän on antanut uskoville käskyn mennä kaikkeen maailmaan viemään evankeliumin ilosanoman. Ei helvetti ole rangaistus vaan ihmisen oma valinta ja jumala haluaisi kaikki pelastaa tältä. Ihminen tekee valinnan itse. Valinta ei ole edes tehty kovin vaikeaksi. Usko niin pelastut ja seuraa minua
Missä se palaa?
Juhannuskokollako? Voisin tulla katsomaan palamista :)